Beantwoord

Connectie verloren elke dag in de middag

• 19 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 2894 Bekeken

• is een Master Poster
  • 19 reacties
Hallo

Ik weet dat bij het 4G voor Thuis elke dag de verbinding wordt verbroken door TMobile maar dat gebeurde vroeger s`nachts of s àvonds laat. Maar de laatste weken gebeurd dit elke middag tussen 12 en 13 uur.
Kan dat niet gewoon weer op een later tijdstip of in de nacht ?
icon

Beste antwoord door tmoesel 19 augustus 2018, 23:34

Dan moet je een keer op het gewenste tijdstip de 4Gmodemrouter uit en aan zetten, dan bijft de dagelijkse Zwangstrennung op dat tijdstip. Ik heb al meerdere keren dit in het holst van de nacht gedaan. Het is dat ik makkelijk binnen de 100GB blijf, anders was ik al lang overgestapt naar KPN (die hanteren niet deze ouderwetse taktiek).
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +11
Dan moet je een keer op het gewenste tijdstip de 4Gmodemrouter uit en aan zetten, dan bijft de dagelijkse Zwangstrennung op dat tijdstip. Ik heb al meerdere keren dit in het holst van de nacht gedaan. Het is dat ik makkelijk binnen de 100GB blijf, anders was ik al lang overgestapt naar KPN (die hanteren niet deze ouderwetse taktiek).
Oh is dat zo tmoesel ?
Ik ga dat vanavond dan even doen, bedankt voor de tip 😉
Reputatie 2
Ik had toevallig een Wemo switch achter het modem staan. Hiermee kan je over wifi bv. de modem van en op het stroom zetten.

Maar je kan hem ook schedulen zodat je hem bijvoorbeeld elke dag op een bepaald tijdstip even een minuutje van de stroom haalt 😛

Reageer