Beantwoord

Datalimiet 4g buitengebied

• 16 november 2017
  • 2 reacties
  • 172 Bekeken

Beste,

Vandaag liep ik weer tegen het probleem aan dat alle (gratis) WEEKENDTHUIS databundels voor 4 G buitengebied uitverkocht zijn.
Wanneer gaat T-mobile nu het datalimiet voor 4G buitengebied ophogen (een verdubbeling of onbeperkt zoals concurrenten dit gaan doen)?
Wanneer T-mobile dit niet gaat doen, zal ik overstappen naar de concurrent, terwijl ik eigenlijk heel tevreden ben over T-mobile! Zonde voor beide partijen dus.
Wat gaat T-mobile hier aan doen?

Gr. Chiel
icon

Beste antwoord door Jaimy 20 november 2017, 10:41

Hoi oolbekkink,

Wat betreft dit onderwerp verwijs ik je door naar het algemene topic. Op dit moment kunnen wij hier nog niet veel over zeggen, maar zodra er een update te geven valt, zullen wij dat in het topic laten weten!

Omdat er een algemeen topic is, sluit ik jouw topic.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi oolbekkink,

Wat betreft dit onderwerp verwijs ik je door naar het algemene topic. Op dit moment kunnen wij hier nog niet veel over zeggen, maar zodra er een update te geven valt, zullen wij dat in het topic laten weten!

Omdat er een algemeen topic is, sluit ik jouw topic.
Reputatie 6
Badge +11
Begin volgend jaar zijn 4GvT en GOunlimited meer dan een jaar oud en dan gaan mensen het in hun maandelijkse bijdrage merken als er niks verandert en dan biedt KPN ook een grotere uitrol van hybride 4G+DSL. Tot die tijd kun je in ieder geval gewoon extra bundels bijkopen, dat is direct kassa voor T-Mobile, wat simpelweg gewoon bijdraagt in de omzet i.t.t. verdere veranderingen aan gratis zaken of bij herhaling dezelfde vraag beantwoorden.

zie laatse reactie T-Mobile hier:
https://forum.t-mobile.nl/4g-voor-thuis-algemeen-477/kpn-schrapt-datalimiet-internet-buitengebied-281704?postid=1416292