Vraag

Door bundel heen - ook 'snachts geen verbinding!

• 24 december 2016
  • 30 reacties
  • 1340 Bekeken

Toon eerste reactie

30 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Wytse,

Ik zie dat op 17/4 jouw internet L bundel is verwijderd en daardoor kon je dus niet internetten. Ik heb inmiddels de bundel geactiveerd zodat je direct weer kan internetten. Excuses voor het ongemak!

Laat je even weten of alles weer naar behoren werkt?
Beste Hajar,

Dat was inderdaad de bedoeling: om per eerstvolgende mogelijkheid (dus als de huidige periode afgelopen is) de bundel te verwijderen.
Aangezien ik wel voor t/m 2/05/17 de volle pond betaald heb verwacht ik dat de bundel (ook al is hij op) gewoon tot die datum blijft werken (dus ook 's nachts).

Ik verwacht niet tot na 12 uur op te blijven, maar mocht dat wel het geval zijn laat ik wel even weten of het internet het wel/niet doet.
Reputatie 4
Hoi Wytse,

Daar heb je gelijk in! :)

Als je voor iets betaalt, dan moet het ook gewoon werken. Mocht je nog wel wakker zijn en het werkt niet, laat het dan even weten. We horen altijd graag jouw terugkoppeling!

Je kunt trouwens de bundel verwijderen wanneer je wilt, want wij verrekenen altijd de kosten voor de dagen dat je geen gebruik hebt gemaakt van de bundel. Je betaalt altijd vooruit met jouw factuur. Dus op jouw vorige factuur heb je nu tot 2 mei betaald. Als je de bundel per 21 april stop zet, dan krijg je de resterende dagen weer terug van ons op de volgende factuur.

Ik wens je alvast een fijn weekend toe.
Ok, duidelijk! Bedankt voor de uitleg.

Het 4G internet werkt weer 's nachts, dus dat is goed!

Jullie ook een prettig weekend toegewenst 🙂
Reputatie 4
Hi Wytse,

Kijk dat horen wij graag, top! :D

En ook bedankt voor je terugkoppeling.

Reageer