Beantwoord

Extra GB aanvullers kopen mbt 4G voor thuis

• 1 juli 2018
  • 1 reactie
  • 2517 Bekeken

Beste T-mobile,

Ik heb 4G voor thuis unlimited. En daar doe ik alles mee. TV kijken, Netflix, internet enz.. En ik heb ook weinig keus, want verder hier in de bush bush van Drenthe geen andere aansluitingen te krijgen. Nu ben ik de eerste 1/2 weken best tevreden, niets aan de hand, maar daarna moet ik steeds 2GB aanvullers aanzetten en dat is eigenlijk niet te doen. Is er ook een mogelijkheid om een extra aanvullers te kopen van 100 GB ofzo? Of een extra abonnement af te sluiten op hetzelfde nummer? Het hoeft van mij echt niet gratis. Ik wil gewoon onbeperkt. En daar wil ik best extra voor betalen. Maar nu is er na 5GB per dag en 2GB aanvullers geen mogelijkheid. Kunnen jullie daar eens over nadenken? Of misschien is die mogelijkheid er al?

groetjes

Kyalie
icon

Beste antwoord door tmoesel 1 juli 2018, 16:53

Bij het oude 4GvT abo kan je extra bundels kopen, maar niet bij de nieuwe Unlimited variant. Misschien kun je voor 1 apparaat een eigen extra data abo (Tablet Go) of nog een extra U4GvT abo regelen als er nog voldoende capaciteit is op jouw locatie. Het nummer van de SIMkaart doet er niet toe. Maar best werkende strategy is om te kijken of je de grootste data verbuikers buiten U4GvT kan krijgen, b.v. TV via Digitenne abo. Of zorgen dat de bandbreedte van de data grootverbuikers wordt bepert, duys b.v. Netflix op lagere kwaliteit instellen of het via een managed switch aansluiten en daar hard de bandbreedte op bepaalde limiet instellen.
Zie ook verder:
https://community.t-mobile.nl/4g-voor-thuis-algemeen-477/unlimited-4g-voor-thuis-klinkt-mooi-maar-is-het-niet-298678
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +11
Bij het oude 4GvT abo kan je extra bundels kopen, maar niet bij de nieuwe Unlimited variant. Misschien kun je voor 1 apparaat een eigen extra data abo (Tablet Go) of nog een extra U4GvT abo regelen als er nog voldoende capaciteit is op jouw locatie. Het nummer van de SIMkaart doet er niet toe. Maar best werkende strategy is om te kijken of je de grootste data verbuikers buiten U4GvT kan krijgen, b.v. TV via Digitenne abo. Of zorgen dat de bandbreedte van de data grootverbuikers wordt bepert, duys b.v. Netflix op lagere kwaliteit instellen of het via een managed switch aansluiten en daar hard de bandbreedte op bepaalde limiet instellen.
Zie ook verder:
https://community.t-mobile.nl/4g-voor-thuis-algemeen-477/unlimited-4g-voor-thuis-klinkt-mooi-maar-is-het-niet-298678

Reageer