Sticky

[FAQ] 4G voor Thuis: bestellen

• 10 augustus 2016
  • 12 reacties
  • 8098 Bekeken

Reputatie 5
Badge +11
LET OP! Dit topic gaat over de eerste variant 4G voor Thuis. Sinds januari 2018 bieden we Unlimited 4G voor Thuis aan.

Heb je vragen met betrekking tot het bestellen van 4G voor Thuis? In dit topic hebben we de meest gestelde vragen op een rijtje gezet. Staat je vraag er niet tussen? Reageer dan op dit topic of maak een nieuw topic aan. We pakken dit dan z.s.m. voor je op.

Welke internetbundel is voor mij geschikt?Dit is afhankelijk van je internetgebruik. We hebben drie verschillende internetbundels voor je samengesteld: Internetbundel S is geschikt voor normaal internetten. Bijvoorbeeld websites bezoeken en e-mailen. Internetbundel M is geschikt voor als je naast internetten ook af en toe wilt streamen. Bijvoorbeeld met YouTube of Netflix. Internetbundel L is geschikt voor als je met je hele gezin of een bedrijf wilt internetten en streamen. De internetbundels zijn flexibel en deze kun je maandelijks omlaag, omhoog of zelfs pauzeren. Voor meer informatie kun je terecht op de 4G voor Thuis pagina.

Wanneer krijg ik mijn bestelling geleverd?In de bevestigingsmail van je bestelling wordt gevraagd om éénmalig € 205,00 te betalen voor het 4G-modem. Zodra je de eenmalige kosten van € 205,00 hebt voldaan, ontvang je normaal gesproken binnen 15 minuten een e-mail van onze koerier AMP om een bezorgafspraak te maken. Zo niet, dan ontvang je deze e-mail alsnog binnen één werkdag.

Moet ik kosten betalen voor de installatie?Je betaalt eenmalig €99,95 bij alle pakketten voor je 4G-modem, dit zijn geen installatiekosten. Als je ook een buitenantenne + installatieservice hebt besteld, krijg je de antenne en installatieservice momenteel gratis.

Welk type buitenantenne krijg ik geleverd?Je ontvangt de König ANT-4G20-KN.

Welk type 4G-modem krijg ik geleverd?Bij alle pakketten ontvang je standaard de Huawei E5186s-22a.

12 reacties

Beste T mobile, als ik 4G voor thuis vandaag bestel, wanneer is dan de eerst volgende mogelijkheid dat de monteur kan? Binnen een week of duurt het gemiddeld een maand?
Reputatie 5
Badge +11
@Margottxx
Als je 4G voor Thuis bestelt, kan het morgen al geleverd worden (afhankelijk van de drukte bij onze koerier AMP). Je krijgt het pakket dan thuis bezorgd, waarna je met de bijgeleverde instructies al binnen 10 minuten online bent.

Lukt het toch niet zelf, dan kunnen we (tijdelijk) gratis een monteur langs sturen.

Mocht je nog vragen hebben, dan horen we het natuurlijk graag! 🙂
Eh... Lees ik nu goed dat ik zojuist 205 euro heb betaald voor een modem die jullie kortgeleden voor 100 euro aanboden?! Ik krijg opeens de opwelling de boel morgen gewoon weer terug te sturen...
@Akariko

Vind ik ook wel een groot verschil.
Ik heb mijn bestelling gedaan in de shop in Heerenveen en gelijk het modem meegekregen.
Het contract zou via de mail komen maar die het ik nog steeds niet.
Ik kan ook nergens iets vinden over het terugsturen van het modem als ik na de proefperiode van een maand wil stoppen.

Hopelijk krijg ik daar antwoord op.
Reputatie 7
Badge +20
@Akariko

Excuses voor de late reactie, dit moest nog even uitgevogeld worden voor ik een volledig correct antwoord.

Door veranderingen in de Wet Financiële Toezicht (WFT) mag er geen onderscheid meer komen en moeten prijzen gelijkgesteld worden. Dit heeft als gevolg dat wij de kosten van de modem op moesten schroeven. Als we dit niet hadden gedaan, waren we in overtreding en dat wilden we niet.

@Japo

Je kunt jouw contract ook inzien via je My T-Mobile, daar kun je het contract van jouw aansluiting direct downloaden. Als je deze (nog) niet vindt, dan is het handigste om een kopie op te vragen bij de winkel. Zij hebben deze in hun systeem, tot 6 maanden na aanschaf.

Laten we hopen dat het niet nodig is, maar via deze link vind je alle informatie over het annuleren en terugsturen van jouw modem en abonnement. Ik ga er toch vanuit dat het niet hoeft! 😉 Hoe bevalt het tot nu toe?
@David

Ik ga het contract opzoeken.
De link gevonden en ik hoop zelf ook dat het goed bevalt.
Ik ben druk bezig met alles uitvogelen maar ben bang dat het blijft!!!!
Echt een hele goed uitkomst in het buitengebied.
Snelheid van 0,7 naar maximaal 130.
En ook nog eens een weekendbundel er gratis bij, wat wil je nog meer.(dat de bundel gratis blijft)
Reputatie 7
Badge +20
Hi japo,

Ik hoop ook dat het niet nodig is en dat 4G voor thuis jou goed zal bevallen! 🙂
Hallo,
Ik weet even niet waar ik moet zijn, maar ben net telefonisch van het kastje naar de muur gestuurd en weet niet meer welk nummer van jullie te bellen voor 4g Thuis. Ik heb een aantal vragen mbt de service en zou graag vragen waar ik hiermee terecht kan.

Groeten

Sven
Reputatie 7
Badge +20
Hey Sven,

Ik zie dat je ook een ander topic zelf hebt aangemaakt, jouw vraag zal daar dan ook opgepakt worden. Het is namelijk niet de bedoeling om dubbele berichten te plaatsen, ook al snap ik heel goed dat je even niet meer wist waar je het zoeken moest! Je kunt jouw verdere vragen kwijt in dat andere topic en we zullen daar zo snel mogelijk reageren!
Ik heb gisteren een model besteld, vandaag geleverd. Echter zit er geen simkaart en contract bij, wordt deze apart geleverd?

Ten tweede heb ik geen buitenantenne, is deze noodzakelijk bij de huawei B618S?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Michiel,

Gefeliciteerd met je bestelling! Heb je al goed in de doos gekeken ook onder de dubbele bodem? De simkaart zou daar in moeten zitten. Zo niet, trek dan even aan de bel! Je hebt niet noodzakelijk een buitenantenne nodig. In dit topic vind je alle informatie over de installatie.

Ik hoop dat je zo verder komt. Als je nog vragen hebt, laat het ons weten! 🙂

Reageer