Beantwoord

Fout met weekendbundel

• 17 september 2016
  • 16 reacties
  • 720 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2
Ik had voor dit weekend een extra 30GB bundel gekocht. Ging prima en werd ook goed weergegeven in mijn verbruikstatus. Nu heb ik echter geconstateerd dat mijn gratis verbruik tussen 00.00 en 06.00 toch van mijn weekendbundel afgaat. Dit is volgens mij een technische fout.
icon

Beste antwoord door DennisAmeling 19 september 2016, 11:34

@peter4GT
Het lijkt er inderdaad op dat de Weekendbundel je Nachtbundel heeft “overschreven” en dat je daardoor geen onbeperkt internet ’s nachts meer had. Dit gaat binnenkort opgelost worden zodat het in de toekomst niet meer voorkomt, maar voor nu heb ik de Weekendbundel voor je gecrediteerd voor het ongemak.

@Bobby Dissel
Gebruikers van de 100GB en 200GB bundel van 4G voor Thuis kunnen tussen 0:00 en 6:00 onbeperkt gebruikmaken van internet zonder dat het van de bundel afgaat. In die zin is het "gratis" 😉
Bekijk origineel

16 reacties

Niks is gratis...wat bedoel je met gratis??
Reputatie 5
Badge +11
@peter4GT
Het lijkt er inderdaad op dat de Weekendbundel je Nachtbundel heeft “overschreven” en dat je daardoor geen onbeperkt internet ’s nachts meer had. Dit gaat binnenkort opgelost worden zodat het in de toekomst niet meer voorkomt, maar voor nu heb ik de Weekendbundel voor je gecrediteerd voor het ongemak.

@Bobby Dissel
Gebruikers van de 100GB en 200GB bundel van 4G voor Thuis kunnen tussen 0:00 en 6:00 onbeperkt gebruikmaken van internet zonder dat het van de bundel afgaat. In die zin is het "gratis" 😉
Reputatie 3
Badge +2
Bedankt Dennis, dit kan gebeuren met een nieuw produkt.
Reputatie 5
Badge +11
@peter4GT
Bedankt voor je begrip! Als er nog iets is weet je ons te vinden. 🙂
ook dit weekend een weekendbundel genomen, maar het datagebruik gaat van mijn normale bundel af. vorig weekend ging het wel goed. irritant!
17 Gig weg.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Guus,

Heb je jouw apparaat al eens opnieuw opgestart na het activeren van de weekendbundel? In veel gevallen helpt dit al om het probleem op te lossen. Dennis heeft overigens in dit topic ook aangegeven dat het goed kan zijn dat de weekendbundel niet meer goed werkt. Houd hier dus ook rekening mee bij het dataverbruik.
dank voor je reactie @David
opstarten helpt niet bij mij.

dit zie ik op "My TMobile"
Je verbruikstatus
Bijgewerkt tot: 11 december 2016 13:39. Nieuwe bundel: 27 december 2016
Meer over je verbruikstatus
Tijdelijk Internet
Nog te gebruiken:
30720 MB
van totaal 30720 MB

Tjonge, wat was ik blij, 4 maanden geleden, met snel en stabiel internet na een DSL lijntje van 1.8 Mb. maar kom toch van een kouwe kermis thuis. De datalimiet doet dit mooie product toch de das om. Normaal thuisgebruik, Netflix, YouTube Uitzendinggemist etc is maar zeer beperkt mogelijk.
Emailen en een beetje surfen ging met DSL ook prima en voor de halve prijs.
Gelukkig voor mij komt er een draadloze internet aanbieder (Greenet) hier in Zeeuws Vlaanderen
die geen data limieten hanteert.
Reputatie 6
Badge +17
Hallo Guus,

Jammer om te lezen dat ook het opnieuw starten niet heeft geholpen!

Omdat de MB's die in mindering zijn gebracht natuurlijk onterecht zijn heb ik je 25GB toegekend. De kosten van deze bundel zullen wel zichtbaar zijn op My T-Mobile, maar deze worden uiteraard gecorrigeerd op je factuur. Dit wordt dus niet in rekening gebracht. De 25GB bundel die is toegevoegd kan je gebruiken tot 27 december, daarna krijg je jouw nieuwe bundel toegekend.

Heb je aan het eind van de maand te weinig MB's over? Je kan bij een programma als Netflix bijvoorbeeld 's nachts wanneer je onbeperkt kan internetten de films en series downloaden die je wilt kijken. Dan wordt er overdag geen MB's in mindering gebracht. Daar bespaar je een hoop Mb's mee!
Thanks @Issam, netjes.
het s'nachts downloaden van Netflix is een goeie tip, wist niet dat dit mogelijk was.
ik hoop dat de weekendbundel weer gauw terug is en zoals iemand het al opmerkte,
zou het heel goed zijn als dit gewoon vast ingesteld kan worden.
Reputatie 6
Badge +17
Graag gedaan hoor!

In de tussentijd werken we er natuurlijk hard aan om de Weekendbundels weer werkend te krijgen. Eventuele updates zullen in dit topic geplaatst worden. Houd het forum dus goed in de gaten. 😉
Reputatie 3
Badge +2
Zoals ook in het andere Topic vermeld werkt het bij mij (en vele andere 4G voor thuis gebruikers) ook dit weekend weer niet.

https://forum.t-mobile.nl/storingen-471/storing-weekendbundel-werkt-niet-naar-behoren-272913/index7.html#post1358457
Reputatie 1
Betreft het probleem alleen 4G voor Thuis gebruikers? Bij mij werkt 'ie inderdaad ook niet...
Reputatie 7
Badge +20
Hi,

Het probleem doet zich inderdaad voornamelijk voor bij 4G voor thuis gebruikers. Wij zijn bezig om dit zo snel mogelijk op te lossen! Onze excuses voor het ongemak!
Reputatie 1
Kunnen jullie proberen om het voor de kerstdagen goed te laten werken? Ik denk dat velen, inclusief ikzelf het dan wel nodig zijn...

Groet,

GHSV
Sluit me aan bij @GHSV, weekendbundel is een leuke kleine pleister op de datalimiet wonde. 🙂
Reputatie 1
Zijn er meer 4G voor Thuis klanten waarbij de weekendbundel ook (weer) niet werkt?

Reageer