Beantwoord

Foutieve opzegtermijn 4G voor Thuis

  • 10 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 2437 Bekeken

Shame on you T mobile!!!

Ik heb 2 maanden geleden een 4G voor Thuis abonnement afgesloten. Alvorens het contract aan te gaan leek het mij verstandig om eerst de klantenservice van T Mobile te bellen en te vragen naar de opzegtermijn behorende bij 4G voor Thuis.
Ik wilde internet voor een paar maanden en de klantenservice verzekerde mij dat 4G voor Thuis een maandelijkse opzegtermijn heeft en ik dus per maand kon opzeggen. Ook nog op het forum gezocht en ook wordt bericht (door iemand van T mobile) over een opzegtermijn van een maand.

Nu wil ik na 2 maanden gebruik ervan gemaakt te hebben, vandaag mijn contract opzeggen en krijg ik te horen dat ik een contract voor 12 maanden heb. De spelregels zijn per 1 januari veranderd en dat betekent een contract van 1 jaar minimaal! Met als gevolg een afkoopboete van 260 euro indien ik er per direct van af wil!!
Ik heb een half uur aan de telefoon gehangen en de klantenservice kon helemaal niets voor mij betekenen. Excuses en begrip voor de verkeerde informatie van haar collega, maar ik had nog meer onderzoek moeten doen..en ze opperde om voortaan ter bewijs het gesprek op te nemen om dit in het vervolg te voorkomen... Nou brak mijn klomp helemaal..Ik werd uiteindelijk doorverwezen naar de chat en kon het daar opnieuw proberen.

Zo gezegd zo gedaan, en na wederom een half uur het hele verhaal opnieuw uitgelegd te hebben, kreeg ik wederom te horen dat het mijn eigen fout is!!! Wat ze wel kon doen uiteindelijk, was de helft van de boete ter coulance betalen..Dus moet ik nog 120 euro zelf als afkoopboete voldoen. Schandalig! De customer care is ver te zoeken en ik accepteer dit natuurlijk niet. T mobile is 100% verwijtbaar en niet ik, zoals zij beweren. Zij verstrekken foutieve informatie en op basis daarvan ben ik het contract aangegaan!

Ik laat het er niet bij zitten en overweeg om mijn rechtsbijstand in te schakelen. Dit kan echt niet en voel me echt genaaid door T mobile.

Wat kan T mobile nog betekenen voor mij??
icon

Beste antwoord door David 12 augustus 2018, 13:45

@Martijn

Je hebt drie keer hetzelfde topic aangemaakt, dit is niet de bedoeling en valt onder spammen. Lees hier ook even de huisregels over door.

Aangezien er in dit topic al is gereageerd, blijft deze open. Het topic komt vanzelf aan de beurt, aangezien berichten op volgorde van binnenkomst worden opgepakt. Dit topic gaat op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
@Martijn

Je hebt drie keer hetzelfde topic aangemaakt, dit is niet de bedoeling en valt onder spammen. Lees hier ook even de huisregels over door.

Aangezien er in dit topic al is gereageerd, blijft deze open. Het topic komt vanzelf aan de beurt, aangezien berichten op volgorde van binnenkomst worden opgepakt. Dit topic gaat op slot.