Beantwoord

Geen internet EU meer

• 15 augustus 2018
  • 2 reacties
  • 2451 Bekeken

Ik gebruik een t mobile simkaart in een router. Sinds begin deze maand heb ik geen verbinding meer in het buitenland. Ik heb 10.000 mb in de EU. Iemand een idee hoe dit komt?
icon

Beste antwoord door Bas 17 augustus 2018, 09:36

Hey avandriel,

Ik ben het meteen voor je gaan nakijken in ons systeem! Daar zie ik dat je ondertussen contact hebt gehad met mijn collega. Mocht je hier nog vragen over hebben, laat het ons dan vooral weten. Alvast een fijn weekend! 😃
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +11
Hey avandriel,

Ik ben het meteen voor je gaan nakijken in ons systeem! Daar zie ik dat je ondertussen contact hebt gehad met mijn collega. Mocht je hier nog vragen over hebben, laat het ons dan vooral weten. Alvast een fijn weekend! 😃
Hoi Bas,

Het is nog niet gelukt om verbinding te krijgen in België. Ik ben ondertussen weer over de grens in Nederland (schipper). Op het Nederlandse net werkt alles weer prima. Dus zodra ik de grens over ga geen internet meer. Heb nog in de TP link router instellingen gekeken. Roaming staat gewoon aan.. vreemd allemaal. Het heeft 1.5 jaar gewoon goed gewerkt. Moet ik een ander profiel maken misschien met een ander APN misschien?? Gebruik nu APN : internet

Reageer