Beantwoord

Geen internet sinds vanochtend

• 19 oktober 2016
  • 9 reacties
  • 455 Bekeken

Beste,

Zeer tevreden met 4Gvoor thuis (1 1/2 maand gebruiker), maar sinds vanochtend geen verbinding meer. Als ik de browser start en willekeurige site start, krijg ik geen verbinding behalve dat spontaan de T-Mobile verbruikspagina, wordt gepresenteerd. Ik heb het modem 2 x uit en aan gedaan, geen resultaat.
Af en toe geen netwerk aan dat ik geen internetverbinding heb, maar ook af en toe lijkt e.e.a. in orde, maar kan geen enkele webpagina raadplegen. Op modem lijkt dat ik goed signaal heb.
Ik heb nu mijn pc maar ff omgepatcht naar ADSL netwerk, zodat ik toch wat kan doen.

Ik zag overigens in mijn sms berichten in het modem dat 's nachts vanaf 10 oktober de nachtbundel niet meer geactiveerd kan worden, klopt dit?

mvrgr.

Peter
icon

Beste antwoord door MissMM 19 oktober 2016, 14:15

Zie hier: http://www.nu.nl/mobiel/4338318/aantal-sim-only-abonnees-t-mobile-getroffen-storing.html

En meer info op dit forum: https://forum.t-mobile.nl/storingen-471/problemen-mobiel-internet-272422

😳
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 2
Zie hier: http://www.nu.nl/mobiel/4338318/aantal-sim-only-abonnees-t-mobile-getroffen-storing.html

En meer info op dit forum: https://forum.t-mobile.nl/storingen-471/problemen-mobiel-internet-272422

😳
Hoi allemaal

ik probeer een MB aanvuller te kopen voor mijn aansluiting, maar hoe ik het ook probeer, via de APP of website, ik krijg de melding dat ik nog geen bundel kan aankopen.
voorheen kon ik "altijd" een bundel kopen, ook als mijn bestaande nog niet helemaal op was.

is dit gerelateerd aan de storing die er was/is?
Reputatie 5
Badge +11
@sk04
Werkt alles inmiddels weer?
Wat betreft de Nachtbundel; sinds 10 oktober gebruiken we een nieuwe variant van de Nachtbundel. De "oude" variant werd namelijk iedere nacht opnieuw door een robot toegewezen aan de betreffende 4G voor Thuis klanten (vandaar ook dat je de SMS'jes kreeg). Nu is het een volwaardige bundel die iedere nacht zichzelf weer inschakelt, en die minder tot niet storingsgevoelig is. Je ziet op My T-Mobile terug hoeveel data je in de Nachtbundel hebt verbruikt.

@j.herbrink
Je zou inderdaad altijd een aanvuller moeten kopen als je bundel nog niet op is, maar het lijkt erop dat dit door de storing van gisteren inderdaad niet mogelijk was. Ik zie dat je inmiddels een aanvuller hebt kunnen activeren. 🙂
Hallo Dennis,

Gisteren een uur na mijn topic, werkte alles weer naar behoren.
Eerder kon ik ook niets ver evt storing vinden. Even later na mijn melding kwam zag ik bij Tweakers.net dat jullie een storing hadden.
Ben nu weer een blij mens.
@dennis,

Klopt vandaag was de bundle helemaal op, en kon ik idd wel een nieuwe kopen weer.
Ik zal volgende week eens proberen of het ook weer vooraf kan.
@sk04

@j.herbrink
Je zou inderdaad altijd een aanvuller moeten kopen als je bundel nog niet op is, maar het lijkt erop dat dit door de storing van gisteren inderdaad niet mogelijk was. Ik zie dat je inmiddels een aanvuller hebt kunnen activeren. :)

@DennisAmeling,

ik probeer net mijn bundel weer aan te vullen voordat hij helemaal op is, maar dat werkt dus nog niet.
de website zegt "Op dit moment zijn er geen producten om je MB's mee aan te vullen beschikbaar."

het zou toch echt lekker zijn wanneer dit weer werkt net als tijdens de beta, zodat het gewoon soepel doorloopt.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi J. Herbrink,

Ik zie dat je op dit moment al een GB-aanvuller actief hebt. Op dit moment is het niet mogelijk om al een tweede GB-aanvuller te activeren als je op dit moment een GB-aanvuller actief hebt. Je moet dan wachten tot de GB-aanvuller op is. Maar goed nieuws: op dit moment wordt onderzocht of we het activeren van GB-aanvullers altijd beschikbaar kunnen maken, in plaats van alleen wanneer deze op is. Houd dit topic in de gaten voor updates hierover. Uiteraard mag je daar ook andere ideeën delen met ons!
hoi Thalina,

dank je wel voor de update. kan je de link nog even checken? ik krijg een "pagina niet gevonden" melding.
Reputatie 7
Badge +20
Hey J.Herbrink,

De link klopte inderdaad niet, ik heb nu de goede toegevoegd aan haar antwoord. 🙂

Reageer