Beantwoord

Geen toegang tot internet als ik een bepaalde site bezoek

• 9 april 2019
  • 1 reactie
  • 2723 Bekeken

Sinds een paar weken ben ik verhuisd en heb ik op mijn nieuwe adres Unlimited 4G voor Thuis. Werkt super, verbinding is prima.
Alleen als ik naar de site van één van mijn klanten ga, dan krijg ik een errormelding:

JE TOEGANG TOT INTERNET WORDT GEBLOKKEERD
De verbinding is mogelijk geblokkeerd door de firewall of antivirussoftware.
Probeer het volgende:

Controleer de verbinding
Controleer firewall- en antivirusconfiguraties
Windows Netwerkcontrole uitvoeren
ERR_NETWORK_ACCESS_DENIED

Het is alleen bij die ene site. Bij alle andere pagina's die ik bezoek heb ik geen enkel probleem.
Ik heb McAfee op mijn laptop staan. Het probleem doet zich voor in zowel Google Chrome als in Edge.
Ik heb al bij de Firewall instellingen gecheckt, daar staan Google Chrome en Edge als toestaan aangevinkt. Cookies en cache gewist. Ook dat loste het probleem niet op.
Op mijn mobiel (die dan ook op de wifi is aangesloten) kan ik wel probleemloos naar de site gaan.

Heeft iemand enig idee hoe ik ervoor kan zorgen dat die site van mijn klant niet geblokkeerd wordt?
Voor mijn verhuizing had ik dat probleem niet.
icon

Beste antwoord door tmoesel 11 april 2019, 09:58

Van wat je beschrijft zit het probleem dus in windows laptop. Wellicht heeft de site en ander IP adres bij z'n naam en is dat niet tor windows doorgedrongen. Een herstart van de laptop zou het probleem al kunnen verhelpen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +11
Van wat je beschrijft zit het probleem dus in windows laptop. Wellicht heeft de site en ander IP adres bij z'n naam en is dat niet tor windows doorgedrongen. Een herstart van de laptop zou het probleem al kunnen verhelpen.

Reageer