Beantwoord

Huawei 4G router Ap isolatie uitschakelen

• 25 februari 2019
  • 2 reacties
  • 2364 Bekeken

Bij het installeren van LG Smartspeaker WK7, (zelfde idee als de Google speaker maar dan van LG die draait op de Google software), gaat alles goed totdat de Google app op mijn mobile aangeeft niet te kunnen verbinden met speaker viade wifi van router omdat in mijn router de zgn "ap isolatie" ingeschakeld is.
Hoe zet ik deze uit?
Kan het nergens vinden, zelfs geen afdeling wifi in de users interface want daar zou het bij moeten staan.....
Telefonische helpdesk kan hier geen antwoord op geven en moet zelf nu forum op........:-(

Alvast bedankt voor recactie's..
icon

Beste antwoord door Brian 5 maart 2019, 15:47

Hi @Buurman 2.nul (mooie naam trouwens), ik heb zelf geen ervaring met deze smartspeaker maar de ap isolatie melding komt vaker voor als ik zo op internet rond kijk. De meest gegeven tips zijn in ieder geval; zorg dat UPnP aan staat en zorg dat je Wifi kanaal 11 of lager gebruikt, dit kan je aanpassen door in te loggen op je router. Het gaat er specifiek om dat client isolatie uit staat op je router.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hi @Buurman 2.nul (mooie naam trouwens), ik heb zelf geen ervaring met deze smartspeaker maar de ap isolatie melding komt vaker voor als ik zo op internet rond kijk. De meest gegeven tips zijn in ieder geval; zorg dat UPnP aan staat en zorg dat je Wifi kanaal 11 of lager gebruikt, dit kan je aanpassen door in te loggen op je router. Het gaat er specifiek om dat client isolatie uit staat op je router.
Dank voor je reactie, heb niets veranderd aan instellingen want moest stroom uitschakelen voor kluswerkzaamheden.
Zodoende is de modem "gereset" en geen problemen meer.
Daarna nog eens zitten klooien met Chromecast en Honeywell thermostaat die niet gevondwn onden worden.
Maar even de midem aan en uit en probleem wederom automatisch opgelost.

Reageer