Beantwoord

Huawei E5186s-61a & 4G voor Thuis

• 2 februari 2017
  • 3 reacties
  • 244 Bekeken

Ik heb zelf een Huawei E5186s-61a kan ik evengoed een 4g thuis abonnement afsluiten dus zonder router
Gr Jan
icon

Beste antwoord door Amy 3 februari 2017, 13:06

Hey Janamsen,

Leuk om te zien dat je interesse hebt in 4G voor Thuis! 🙂

Het is niet mogelijk om 4G voor Thuis te bestellen zonder de bijbehorende modem. We willen er namelijk zeker van zijn dat het pakket dat je hebt staan goed werkt en het is daarom alleen mogelijk om een volledige bestelling te doen. Uiteraard mag je de simkaart wel uittesten in je eigen apparaat maar wanneer daar problemen bij ontstaan kunnen wij niet de support bieden die wij graag aanbieden!

In dit forumtopic vind je meer informatie over het bestellen van 4G voor Thuis.

Laat je weten of je zo voldoende informatie hebt?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Janamsen,

Leuk om te zien dat je interesse hebt in 4G voor Thuis! 🙂

Het is niet mogelijk om 4G voor Thuis te bestellen zonder de bijbehorende modem. We willen er namelijk zeker van zijn dat het pakket dat je hebt staan goed werkt en het is daarom alleen mogelijk om een volledige bestelling te doen. Uiteraard mag je de simkaart wel uittesten in je eigen apparaat maar wanneer daar problemen bij ontstaan kunnen wij niet de support bieden die wij graag aanbieden!

In dit forumtopic vind je meer informatie over het bestellen van 4G voor Thuis.

Laat je weten of je zo voldoende informatie hebt?
Ik vind het jammer dat het niet kan terwijl het dezelfde is als t-mobile alleen is dat de 21a dacht ik, wat ook niet kan is de mb verdeler gebruiken met onbeperkt go anders was het probleem opgelost voor mij en misschien vele andere.
Bedankt overigens voor de snelle reactie.
M.v.g. Jan
Reputatie 7
Badge +15
Goedemorgen janamsen,

Ik snap dat je het jammer vindt maar we doen dit echt om er voor te zorgen dat je optimaal gebruik van 4G voor Thuis kunt maken.

Verder hebben we veel feedback ontvangen over de MB-Verdeler in combinatie met T-Mobile Go. We hebben hier dan ook een onderzoek over geplaatst op het forum. Dit topic is nu dicht maar wellicht interessant om nog even door te lezen. 🙂

Reageer