Beantwoord

Laatste poging voor verandering 4G voor Thuis

• 18 september 2017
  • 4 reacties
  • 177 Bekeken

Beste T-Mobile. Ik mag mezelf een trouwe klant noemen. Ik heb al jaren dezelfde stroomprovider ondanks prijsverschillen. Ik heb al jare dezelfde hosting provider voor mijn websites terwijl anderen echt goedkoper zijn. Ik heb al jaren dezelfde verzekeraar. Enz enz.
Ik had dus jaren bij T-Mobile kunnen blijven als jullie je een beetje kalntvriendelijk opstellen.
Maar het is komplete radiostilte aan de kant van T-Mobile. Waarom? Stroomt het geld voldoende binnen of is de 4G markt niet meer interessant. Zeg dat dan gewoon.
Geen onbeperkte data en voor mijzelf een gestaag teruglopende snelheid. Mijn download is nu bijna net zo langzaam als over het kopertouwtje. Daar betaal ik geen 50 euro voor. Weekendbundels zijn altijd uitverkocht dus filmpjes kijken is ook niet meer. (Trouwens het is tch te langzaam geeft de TV aan!)

Dus simpele vraag: Kan ik nog wat verwachten van T-Mobile of is het echt op met de klantvriendelijkheid?
Graag een antwoord want ook dat blijft vaak achterwege de laatste tijd.

Met vriendelijke groet,
Eric
icon

Beste antwoord door Issam 19 september 2017, 13:02

Hallo Eric,

Begrijpelijk dat je hier meer duidelijkheid over wilt. Uiteraard wil je natuurlijk ook een passende oplossing en die bieden we je natuurlijk ook heel graag aan. Echter kunnen we door de huidige inrichting van de processen en systemen geen oplossing bieden voor het bovenstaande. Onze collega's die hier verantwoordelijk voor zijn, weten er natuurlijk wel van en we hopen in de nabije toekomst met een oplossing te komen, maar op dit moment kunnen we, hoe graag we het ook willen, geen veranderingen doorvoeren in je abonnement.

Ik kan me goed voorstellen dat dit niet de reactie is waar je op hoopte. Zodra we meer (positief) nieuws hebben over 4G voor thuis dan wordt dit natuurlijk gelijk gedeeld op het forum.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hallo Eric,

Begrijpelijk dat je hier meer duidelijkheid over wilt. Uiteraard wil je natuurlijk ook een passende oplossing en die bieden we je natuurlijk ook heel graag aan. Echter kunnen we door de huidige inrichting van de processen en systemen geen oplossing bieden voor het bovenstaande. Onze collega's die hier verantwoordelijk voor zijn, weten er natuurlijk wel van en we hopen in de nabije toekomst met een oplossing te komen, maar op dit moment kunnen we, hoe graag we het ook willen, geen veranderingen doorvoeren in je abonnement.

Ik kan me goed voorstellen dat dit niet de reactie is waar je op hoopte. Zodra we meer (positief) nieuws hebben over 4G voor thuis dan wordt dit natuurlijk gelijk gedeeld op het forum.
Dank voor je reactie beste Issam.
De eerlijk gebied me wel te zeggen dat het geen antwoord is op mijn vraag. Eigenlijk is het helemaal geen antwoord. Het is slechts een opsomming van de dingen die ik al wist.

De vraag was zeker niet om mijn abonnement aan te passen.
De vraag is Kan ik nog wat verwachten van T-Mobile. En dan niet alleen het antwoord Ja of nee maar ook een uitleg wat er wel (of niet) verwacht kan worden en misschien een estimate.

Nu vertelt T-Mobile niets. Eigenlijk precies zoals jouw antwoord. En dat is zeer onklantvriendelijk.
Hou mensen op de hoogte ook al is het slecht nieuws. Als ik niets hoef te verwachten is dat ook prima. Ik kan dan obv de informatie mijn plan trekken.

Maar ik merk dat net als alle conglomeraten ook T-Mobile voor 4G voor thuis geen enkele visie heeft voor de toekomst. Heel jammer!
Het is inderdaad jammer allemaal. Zo T-Mobile als trendsetter begon met de 4G-markt op deze manier open te breken, zo geruisloos lijkt het allemaal weg te ebben in stilte. Ik heb de knoop doorgehakt, en ben sinds half augustus happy met KPN. 39 EUR per maand, onbeperkt, 35Mb down, 25Mb up (vergelijkbaar met T-mobile). Zit ondertussen met drie kinderen op 300Gb verbruik. Geen zware gebruiker dus, maar wel iets wat gewoon een must have is met schoolgaande kinderen, die hun huiswerk moeten doen in Nieuwsbegrip met daarin ondersteunende Youtube-filmpjes. Of gewoon met vriendjes dom kletsen en foto's sturen via WhatsApp. En als ze lief zijn geweest, iets op Netflix mogen kijken. En dan ben ik tevreden met 39 EUR per maand vast, in plaats van gehannes met weekendbundels waar je op tijd bij moet zijn, en bijkopen van bundels.

Jammer hoor. Het beste netwerk, dat heb ik wel gemerkt. Maar het product verder ontwikkelen en madness snel inspringen op wijzigende concurrentieposities lijkt niet te lukken.
Reputatie 7
Badge +20
Hi EricPlexat & Hoevenvd2,

Als we iets met jullie te delen hadden, dan hadden we dat natuurlijk heel graag gedaan! Op dit moment is er echter nog niets nieuws wat betreft 4G voor Thuis. Ik hoop dat we op korte termijn met een update kunnen komen over de diensten en mogelijkheden, maar dit kan ik niet garanderen. Ik weet ook nog het dan op korte termijn gerealiseerd kan worden. Op dit moment is dit de status waar we het mee moeten doen en dat is niet veel, dat ben ik met je eens.

@Hoevenvd2, voor jou komt dit dus sowieso te laat en dat is natuurlijk erg jammer! Wie weet in de toekomst...

We laten het in ieder wel direct weten áls er iets te melden is!

Reageer