Beantwoord

Langere kabel van de antenne naar de router

Hoe zorg ik ervoor dat volgende week (overigens bizar hoe lang het duurde voordat je een afspraak met ze kan maken en dat t-mobile hier niets aan doet ondanks 2x contact) wanneer eindelijk een monteur komt dat ik mijn antenne nog net kan koppelen aan mijn router??

Er zit echt een kabel van niets aan de antenne en ik begrijp van Guidion of eigenlijk iemand bij een call center (waar je dan onterecht boos op wordt) dat je de kabel zelf moet bestellen...

Iemand hier ervaring mee?
icon

Beste antwoord door David 10 juni 2017, 13:31

Hey WHBBos,

Het klopt inderdaad dat je een langere kabel zelf moet bestellen. Ik zie dat er ook al door een andere klant op jouw andere vraag is gereageerd. Aangezien daar dus al verder wordt gegaan met jouw vraag, gaat dit topic op slot en verwijs ik je naar het algemene topic voor verdere vragen.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey WHBBos,

Het klopt inderdaad dat je een langere kabel zelf moet bestellen. Ik zie dat er ook al door een andere klant op jouw andere vraag is gereageerd. Aangezien daar dus al verder wordt gegaan met jouw vraag, gaat dit topic op slot en verwijs ik je naar het algemene topic voor verdere vragen.