Let op! 4G voor thuis is niet zo mooi als de verkooppraatjes dat doen vermoeden!

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Ziggo had op mijn adres tot voor kort een machtpositie en was de enige die mij fatsoenlijk internet kon bieden maar wel tegen torenhoge prijzen! Toen ik langs de t-mobile shop liep en het 4g voor thuis zag ben ik naar binnen gegaan om eens te informeren.

Mijn eerste vraag was of dit überhaupt een goed alternatief is om het gehele internet thuis te vervangen. - Ja hoor dit was prima te doen!

Ook als ik tv via internet kijk en er dus constant gebruik wordt gemaakt van programma's als NLZiet, Netflix en videoland? - Ja hoor mevrouw, 100 gb is veel hoor, dat krijg je niet op!

Is dat echt veel? Ik heb er geen verstand van maar in het huidige tijdperk met alles wat internet vraagt lijkt het me niet "oneindig". - Geloof me dat krijgt u maar zo niet op en mocht u er echt eenkeer overheen gaan dan krijg je nog een extra daglimiet van 5gb, daaraan heeft u zeker genoeg!

Klinkt allemaal erg goed en icm mijn mobiele abbo krijg ik ook nog korting, best wel aantrekkelijk. Toch twijfel ik, wat nou als het allemaal niet zo mooi is dan het lijkt? Dan zit ik er maar mooi aan vast. Wordt mij glashard verteld dat ik maandelijks op kan zeggen. Met deze informatie besluit ik het abbo af te sluiten. Ik kan er altijd weer van af, dacht ik!

Mensen trap niet in deze verkooppraatjes er is helemaal niks van waar.