Beantwoord

Meenemen internet naar volgende maand 4g voorthuis

• 28 december 2016
  • 5 reacties
  • 237 Bekeken

Hallo. Neem je je internet wat je overhoud mee naar de volgwnde maand. Bij t-mobile vast
icon

Beste antwoord door Sam- 29 december 2016, 14:38

Hoi Rudikaffa83,

Welkom op het T-Mobile Forum. Leuk dat je hier je vraag stelt!

Je koopt de GB's in met een geldigheid van 1 maand. Deze gaan dus niet mee naar de volgende maand.

Mocht je het vermoeden hebben de aankomende maand(en) minder te gaan verbruiken, dan kan je er voor kiezen om het aantal beschikbare GB's te verlagen. Dit scheelt uiteraard weer in de maandkosten. ;)

Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord, heb je verder nog vragen of verzoeken dan helpen we je graag verder!
Bekijk origineel

5 reacties

Vast voor thuis bedoel ik dan
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Rudikaffa83,

Welkom op het T-Mobile Forum. Leuk dat je hier je vraag stelt!

Je koopt de GB's in met een geldigheid van 1 maand. Deze gaan dus niet mee naar de volgende maand.

Mocht je het vermoeden hebben de aankomende maand(en) minder te gaan verbruiken, dan kan je er voor kiezen om het aantal beschikbare GB's te verlagen. Dit scheelt uiteraard weer in de maandkosten. ;)

Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord, heb je verder nog vragen of verzoeken dan helpen we je graag verder!
Maar als me 100 gb op is en ik koop 50 gb bij. Is dat dan ook een maand geldig?
Reputatie 3
Badge +2
Zowel je gewone als je extra bundels vervallen op de dag dat je nieuwe tegoed ingaat. Dus wanneer je 20 dagen voor je nieuwe bundel extra data koopt dan is die 20 dagen geldig en koop je diezelfde extra data 2 dagen voor je nieuwe bundel dan heb je maar 2 dagen om die extra data op te maken. Het meenemen van data voor 4g voor Thuis gebruikers naar de volgende maand is een van de vele verzoeken die al maanden openstaat...
Zie ook dit topic :
https://forum.t-mobile.nl/4g-voor-thuis-algemeen-477/work-progress-ideeen-4g-voor-thuis-269829

groet
Peter
Dank je wel peter. Weet je of het in de toekomst internet oneindig komt?

Reageer