Beantwoord

Na 6 maanden weer gebruik maken van 4G voor Thuis

• 7 februari 2018
  • 3 reacties
  • 137 Bekeken

• is een Master Poster
  • 19 reacties
Binnenkort gaan we weer naar de camping en gaat de modem weer aan.
Ik heb het nu nog op pauze staan en probeerde net thuis even op de modem in te loggen maar dat kan niet ?
Moet ik eerst het weer van pauze halen voordat ik verder kan ?
icon

Beste antwoord door Frits Flinkevleugel 9 februari 2018, 09:36

Je moet zonder meer op de beheer UI van de router kunnen inloggen door in je browser 192.168.8.1 in de adresbalk te typen en vervolgens gebruikersnaam en wachtwoord in te voeren voor de instellingen, ook al heb je geen internetverbinding. Je moet dan wel een netwerkverbinding hebben (bedraad of draadloos) met de Huawei. Let op: Veel apparaten schakelen automatisch over op een andere draadloze netwerverbinding als er geen internet aanwezig is op de Huawei.
Bekijk origineel

3 reacties

Niemand ???
Reputatie 1
Je moet zonder meer op de beheer UI van de router kunnen inloggen door in je browser 192.168.8.1 in de adresbalk te typen en vervolgens gebruikersnaam en wachtwoord in te voeren voor de instellingen, ook al heb je geen internetverbinding. Je moet dan wel een netwerkverbinding hebben (bedraad of draadloos) met de Huawei. Let op: Veel apparaten schakelen automatisch over op een andere draadloze netwerverbinding als er geen internet aanwezig is op de Huawei.
Het is gelukt @Frits Flinkevleugel

Reageer