Beantwoord

Nieuwe gebruiker van 4G voor Thuis

• 31 mei 2017
  • 2 reacties
  • 141 Bekeken

Na het installeren en in gebruik nemen van het 4G voor thuis modem ook maar gelijk aangemeld op dit forum. Ik heb al veel informatie op dit forum gevonden voordat ik het besluit nam om over te stappen op mobiel internet thuis. Vooral het behoud van de mogelijkheden, die ik had met het Fritzbox modem, zoals DECT met antwoordapparaat en FritzFon telefoons, vond ik belangrijk. Op dit forum vond ik genoeg info om de Fritzbox in te stellen als router en de DSL verbinding via de Huawei te laten lopen.
Als ik deze info hier niet had gevonden, dan had ik de overstap naar 4G voor Thuis niet zo snel hebben genomen.
Al met al was het toch wel een hele klus, want al mijn apparaten in het netwerk kregen een nieuw IP adres, zodat ik tot laat in de avond bezig ben geweest om alles opnieuw in te stellen. Maar nu werkt alles weer.
Mijn download snelheid is met een factor 8 toegenomen en mijn upload snelheid zelfs ruim 40 maal.

Dus tot nu toe ben ik wel blij met 4G voor thuis na lange tijd alle beloftes van de Gemeente en Provincie te hebben aangehoord over glasvezel aanleggen in het buitengebied van Oost-Groningen. Volgens mij gaat dat nooit gebeuren vanwege de kosten.
icon

Beste antwoord door Muberra 1 juni 2017, 12:58

Hoi JukeboxBill,

Leuk dat je voor T-Mobile hebt gekozen! :D

Goed dat je zelf zo goed informatie hebt verzameld voordat je keus hebt gemaakt om over te stappen op ons 4G voor Thuis abonnement. Dit forum is juist bedoeld om klanten zoveel mogelijk informatie te geven door middel van onze topics en de reacties/ervaringen van onze andere klanten. Daarom vind ik extra tof om te lezen dat dit forum jou heeft geholpen in het maken van jouw keus. Bedankt voor het compliment! 😃

Het 4G voor Thuis abonnement is een heel goed product en ik ben blij dat je er zo tevreden over bent. Ik wens je er heel veel plezier mee. Mocht je vragen hebben of kom je ergens een keer niet uit, je bent altijd welkom op ons forum! 🆒
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +5
Hoi JukeboxBill,

Welkom in de magenta familie!
Ik hoop dat je nog lang bij T-Mobile blijft.

- Snotaapje;)
Reputatie 4
Hoi JukeboxBill,

Leuk dat je voor T-Mobile hebt gekozen! :D

Goed dat je zelf zo goed informatie hebt verzameld voordat je keus hebt gemaakt om over te stappen op ons 4G voor Thuis abonnement. Dit forum is juist bedoeld om klanten zoveel mogelijk informatie te geven door middel van onze topics en de reacties/ervaringen van onze andere klanten. Daarom vind ik extra tof om te lezen dat dit forum jou heeft geholpen in het maken van jouw keus. Bedankt voor het compliment! 😃

Het 4G voor Thuis abonnement is een heel goed product en ik ben blij dat je er zo tevreden over bent. Ik wens je er heel veel plezier mee. Mocht je vragen hebben of kom je ergens een keer niet uit, je bent altijd welkom op ons forum! 🆒

Reageer