Sticky

[Nieuws] 4G voor Thuis wordt Unlimited 4G voor Thuis!

Toon eerste reactie

142 reacties

Reputatie 3
Ik heb een jaarcontract bij T-Mobile genomen op Unlimited 4G voor Thuis (tot en met 12 februari 2019). Kan daarna per maand opzeggen, maar ga helaas vanaf die datum 50 euro per maand betalen ipv nu 37,50 euro (26% korting voor een 1 jaar abo). Tis niet anders. Ga dus niet verlengen: medio 2019 wordt hier een glasvezelverbinding opgeleverd door Glasvezel Buitenaf en word ik klant bij Solcon.
https://www.glasvezelbuitenaf.nl/
Reputatie 1
Ja, die krijgen wij hier in Putten ook 😉
Reputatie 3
Gefeliciteerd met het behalen van de 53,1% afgelopen dinsdag 3 april 2018!
https://www.glasvezelbuitenaf.nl/deelgebied/vallei-veluwe-midden/actueel/!/9148/glasvezel-voor-buitengebied-va
Ik heb nu 4G4T in gebruik en de netflix gebruik van mijn zoon heeft de bundel in 13 dagen er doorheen gehaald. Het ziet er dus uit alsof ik toch nog de aanbod van XS4All gaat aanhouden en de ADSL gaat gebruiken als backup lijn en met de router het Netflix verkeer naar de ADSL sturen. Zo blijft de bandbreedte van 4G4T over voor de gene die de hogere snelheid kan gebruiken. Wat ik wel merk is dat de bundel verlengen echt ruk werkt. Is de bundel verlopen, dan knalt de wifi zijn connectie eruit. Moet ik over op 4G, bundel verlengen, Wifi weer aan, Netflix over de zeik. Netflix herstarten... Allemaal dingen wat ik niet aan mijn vrouw uit kan leggen voor wie het "GEWOON MOET WERKEN". De oplossing zou mooier zijn dat mens in de venster tussen 500 en 0MB de bundel kan verlengen. Dan is ononderbroken dienst wel mogelijk.
Reputatie 3
Het ziet er dus uit alsof ik toch nog de aanbod van XS4All gaat aanhouden en de ADSL gaat gebruiken als backup lijn en met de router het Netflix verkeer naar de ADSL sturen.
Begrijpelijk. Maar wel zonde dat je daardoor minimaal 40 euro per maand extra gaat betalen!
Voor niets. Alleen maar omdat T-Mobile te beroerd is om haar procedures anders in te richten voor haar klanten ... Gemiste kans, jammer zoiets!
Reputatie 6
Badge +11
@NTwoO
Als je ADSL link nog ruim meer dan 1Mbps kan, zou technisch/theoretisch gezien de hybride 4G+DSL oplossing van KPN een oplossing zijn, maar misschien is dit al een dood spoor omdat KPN dit niet aan jouw op jouw locatie wil leveren. Anders misschien een dual WAN router met genoeg scheduling rules en opties, om te beginnen de mogelijkheid om de 'netflix PC' vast via ADSL te routeren. Kijk ander even op KPN forum, rond jaarwisseling waren er een aantal mensen die daarmee in de weer waren.
Of misschien XS4ALL aansporen om iets dergelijks aan te bieden met inzet van een mobile provider naar keuze. Dat zal kwa implementatie minder zijn, maar weer iets beter dan b.v. http://speedify.com/download/
Reputatie 3
NTwoO wil helemaal nix met ADSL in combinatie met 4G hoor! Hij wil "gewoon 4G" zonder dat T-Mobile gedoe met bundelverlenging (dat volgens hem echt ruk werkt). Als T-Mobile haar procedures hiervan bijstelt, zal hij met alle liefde zijn noodverband van ADSL via XS4All opzeggen en daarmee minimaal 40 euro per maand besparen.
Reputatie 6
Badge +11
@siert
Willen is 1 ding, maar de realiteit en praktijk is dat T-Mobile NL grofweg maar 1x per jaar zaken signifikant aanpast (en ook nog slechter voor de klant in geval van 4GvT) en ik persoonlijk heb niet de indruk dat dit gaat veranderen. Hoop vestigen op T-Mobile NL zie ik nogal als vals en het is Huawei die verantwoordelijk is voor het netwerk van T-Mobile NL (volledig uitbesteedt) en die willen vooral een grotere poot aan de grond krijgen buiten China.
Reputatie 3
Huh? Wat heeft NtwoO nu aan zo´n antwoord?
Hij is gewoon klant bij T-Mobile hoor ...
Reputatie 3
tmoesel heeft inderdaad gelijk: T-Mobile verandert blijkbaar niets. Ik denk ook niet 1x per jaar. Jammer!
Ze zullen misschien pas iets doen als de fusie met / overname van Tele2 rond is.
En mogelijk dan ook nog niet ...
Reputatie 3
En toen bleef het weer verdacht stil vanuit T-Mobile ... Welterusten, slaap zacht ... (3)
ik woon in het buitengebied en had internet via het "koperen lijntje", weinig tot niets. Ik kwam toen 4G voor thuis tegen en dacht dit is de oplossing. Dus 2 maanden geleden aangeschaft en helaas inmiddels heel veel spijt. Het trage aanbod werd iets minder traag maar hoger dan 8Mb kom ik niet. Ik heb dit gemeld en T-mobile vond dit ook niet kunnen, snelheid veel te laag, daar deden we het niet voor en daar zou een oplossing voor komen. Eerlijk ik trapte er met beide voeten in. Ondanks mijn medewerking en vertrouwen is er 6 weken na de klacht nog steeds niets gebeurd. de afspraak die met Guidion gemaakt werd, was nergens bekend. Nadat ik heb gebeld kwam ik doodleuk weer achter in de rij. Die afspraak kwam de monteur niet opdagen en nu reageert zelfs de chatdienst niet meer op mijn vragen. Wat ik ook heel veel vervelend vind, dus naast de veel te lage snelheid is dat je telkens als je bundel op is moet opwaarderen. Ook al kost dit niets, dit kan echt niet!! U zult begrijpen dat ik dit product niet kan aanraden ook al zou het een geweldige oplossing kunnen zijn. Overigens is de ontvangst volgens de dekkingskaart van T-mobile op mijn adres zeer goed
ik heb dus ook vanaf vandaag 4g unlimited van T-Mobile en ik lees nu dat het helemaal niet unlimited is zit ik er mooi 2 jaar aan vast. Unlimited is voor mij gewoon kunnen internetten zonder je zorgen te maken over je bundel. De reden is om commercieel gebruik van 4g tegen te gaan. Waarom moeten de GOEDE (wij) altijd onder de KWADE (misbruikers) lijden. Het is triest dat bedrijven vaak misleidende reklame maken om zo meer winst te maken.

MAAK UNLIMITED ECHT UNLIMITED
Welkom bij de club! Het is echt Un-unlimited!
Telkens je data in de gaten houden en je MBs aanvullen wat het geregeld niet doet!

Je kunt het binnen een maand kosteloos opzeggen!
Mijn internetsnelheid is aanzienlijk lager dan de snelheid van mijn abonnement. Ik heb een abonnement van 100 MB / s, maar op de desktop krijg ik er niet meer dan 20 (downloaden en uploaden) met maximale waarden van 50 MB / s. Verbonden met het bedrade bureaublad. De schakelaars zijn correct op de media-adapter geplaatst: ...
eerste maand unlimited wat een feest na een week al 100 gig al op en maar blijven verversen of je alweer een bundel kan toevoegen, Spellen LAGGEN niet meer lekker, Kan dus ook niet meer samen met mijn zoon online spelen. Kan ik alsjeblieft van dit abonnement af ik zit af en toe gewoon te huilen want ik heb minimun loon kan er dus geen abonnement bijnemen. Word het 2 jaar afzien, huilen en tegen mijn zoons zeggen dat streams kijken niet meer kan.of komt T-Mobile met een oplossing. (alternatief = terug naar oude 2x Snellere abonnement, dan maar weer updates in de nacht. want dit trek ik zo niet.
This is unbelievable! I never thought that such a thing could exist in 2019, feels like a Stone Age for me. But let me start from the beginning.

Moving here, in The Netherlands, to this wonderful, amazing, astonishing country was my old dream for a long time. Now I am here, and I simply adore the place, but mobile internet was a huge surprise from the very beginning.

Unfortunately, T-Mobile is the only provider of unlimited mobile internet (Tele2 is just a part of it, so doesn't really count). Probably, lack of competition spoils the company badly, and now it can be afforded to the customers by selling de facto limited internet connection calling it "Unlimited".

100Gb per month in the modern world is nothing, I, personally, hit the limit within a week, and what happens next just kills me: I have captcha and press a stupid button every couple of hours, adding 2Gb per session. That is already insanity: taking into consideration, that I do pay for UNLIMITED internet, but stick with me, because sometimes it gets even worse: often a new 2Gb package just doesn't appear for 20-30 minutes, so I just stop doing what I was doing, sit and wait for it to appear.

You work from home and have a video call with your colleagues?
You're watching some guitar lessons on YouTube and trying to repeat exercises in real time?
You're watching something interesting, laying on a sofa with your family and trying to get some rest after a terribly exhausting workday?

T-Mobile doesn't care about it. It doesn't care about you.
You will be disconnected (because dropping speed down to 30kb / sec is a disconnection), you will be forced to get your phone or laptop and do that stupid, frustrating and, to be honest, humiliating procedure to get 2Gb or extra traffic.

Guys, telling you: dealing with a banking system in Finland or tax authorities in western Europe wasn't that annoying.

I sincerely believe that you don't respect your customers by any measure, and I already hate the moment I stepped in your office 3 weeks ago and signed a contract for three SIM cards.
Dealing with "service" that T-Mobile provides is the most disappointing experience I have ever had in my life. Just be honest with people and wrap the "Unlimited" in the quotation marks.

Reageer