Sticky

[Nieuws] 4G voor Thuis wordt Unlimited 4G voor Thuis!



Toon eerste reactie

137 reacties

Reputatie 3
Ik heb een jaarcontract bij T-Mobile genomen op Unlimited 4G voor Thuis (tot en met 12 februari 2019). Kan daarna per maand opzeggen, maar ga helaas vanaf die datum 50 euro per maand betalen ipv nu 37,50 euro (26% korting voor een 1 jaar abo). Tis niet anders. Ga dus niet verlengen: medio 2019 wordt hier een glasvezelverbinding opgeleverd door Glasvezel Buitenaf en word ik klant bij Solcon.
https://www.glasvezelbuitenaf.nl/
Reputatie 1
Ja, die krijgen wij hier in Putten ook 😉
Reputatie 3
Gefeliciteerd met het behalen van de 53,1% afgelopen dinsdag 3 april 2018!
https://www.glasvezelbuitenaf.nl/deelgebied/vallei-veluwe-midden/actueel/!/9148/glasvezel-voor-buitengebied-va
Ik heb nu 4G4T in gebruik en de netflix gebruik van mijn zoon heeft de bundel in 13 dagen er doorheen gehaald. Het ziet er dus uit alsof ik toch nog de aanbod van XS4All gaat aanhouden en de ADSL gaat gebruiken als backup lijn en met de router het Netflix verkeer naar de ADSL sturen. Zo blijft de bandbreedte van 4G4T over voor de gene die de hogere snelheid kan gebruiken. Wat ik wel merk is dat de bundel verlengen echt ruk werkt. Is de bundel verlopen, dan knalt de wifi zijn connectie eruit. Moet ik over op 4G, bundel verlengen, Wifi weer aan, Netflix over de zeik. Netflix herstarten... Allemaal dingen wat ik niet aan mijn vrouw uit kan leggen voor wie het "GEWOON MOET WERKEN". De oplossing zou mooier zijn dat mens in de venster tussen 500 en 0MB de bundel kan verlengen. Dan is ononderbroken dienst wel mogelijk.
Reputatie 3
NTwoO schreef:

Het ziet er dus uit alsof ik toch nog de aanbod van XS4All gaat aanhouden en de ADSL gaat gebruiken als backup lijn en met de router het Netflix verkeer naar de ADSL sturen.


Begrijpelijk. Maar wel zonde dat je daardoor minimaal 40 euro per maand extra gaat betalen!
Voor niets. Alleen maar omdat T-Mobile te beroerd is om haar procedures anders in te richten voor haar klanten ... Gemiste kans, jammer zoiets!
Reputatie 5
Badge +8
@NTwoO
Als je ADSL link nog ruim meer dan 1Mbps kan, zou technisch/theoretisch gezien de hybride 4G+DSL oplossing van KPN een oplossing zijn, maar misschien is dit al een dood spoor omdat KPN dit niet aan jouw op jouw locatie wil leveren. Anders misschien een dual WAN router met genoeg scheduling rules en opties, om te beginnen de mogelijkheid om de 'netflix PC' vast via ADSL te routeren. Kijk ander even op KPN forum, rond jaarwisseling waren er een aantal mensen die daarmee in de weer waren.
Of misschien XS4ALL aansporen om iets dergelijks aan te bieden met inzet van een mobile provider naar keuze. Dat zal kwa implementatie minder zijn, maar weer iets beter dan b.v. http://speedify.com/download/
Reputatie 3
NTwoO wil helemaal nix met ADSL in combinatie met 4G hoor! Hij wil "gewoon 4G" zonder dat T-Mobile gedoe met bundelverlenging (dat volgens hem echt ruk werkt). Als T-Mobile haar procedures hiervan bijstelt, zal hij met alle liefde zijn noodverband van ADSL via XS4All opzeggen en daarmee minimaal 40 euro per maand besparen.
Reputatie 5
Badge +8
@siert
Willen is 1 ding, maar de realiteit en praktijk is dat T-Mobile NL grofweg maar 1x per jaar zaken signifikant aanpast (en ook nog slechter voor de klant in geval van 4GvT) en ik persoonlijk heb niet de indruk dat dit gaat veranderen. Hoop vestigen op T-Mobile NL zie ik nogal als vals en het is Huawei die verantwoordelijk is voor het netwerk van T-Mobile NL (volledig uitbesteedt) en die willen vooral een grotere poot aan de grond krijgen buiten China.
Reputatie 3
Huh? Wat heeft NtwoO nu aan zo´n antwoord?
Hij is gewoon klant bij T-Mobile hoor ...
Reputatie 3
tmoesel heeft inderdaad gelijk: T-Mobile verandert blijkbaar niets. Ik denk ook niet 1x per jaar. Jammer!
Ze zullen misschien pas iets doen als de fusie met / overname van Tele2 rond is.
En mogelijk dan ook nog niet ...
Reputatie 3
En toen bleef het weer verdacht stil vanuit T-Mobile ... Welterusten, slaap zacht ... (3)
ik woon in het buitengebied en had internet via het "koperen lijntje", weinig tot niets. Ik kwam toen 4G voor thuis tegen en dacht dit is de oplossing. Dus 2 maanden geleden aangeschaft en helaas inmiddels heel veel spijt. Het trage aanbod werd iets minder traag maar hoger dan 8Mb kom ik niet. Ik heb dit gemeld en T-mobile vond dit ook niet kunnen, snelheid veel te laag, daar deden we het niet voor en daar zou een oplossing voor komen. Eerlijk ik trapte er met beide voeten in. Ondanks mijn medewerking en vertrouwen is er 6 weken na de klacht nog steeds niets gebeurd. de afspraak die met Guidion gemaakt werd, was nergens bekend. Nadat ik heb gebeld kwam ik doodleuk weer achter in de rij. Die afspraak kwam de monteur niet opdagen en nu reageert zelfs de chatdienst niet meer op mijn vragen. Wat ik ook heel veel vervelend vind, dus naast de veel te lage snelheid is dat je telkens als je bundel op is moet opwaarderen. Ook al kost dit niets, dit kan echt niet!! U zult begrijpen dat ik dit product niet kan aanraden ook al zou het een geweldige oplossing kunnen zijn. Overigens is de ontvangst volgens de dekkingskaart van T-mobile op mijn adres zeer goed

Reageer