Beantwoord

Onderhoud zaterdag 18 mei

Goedenavond,

Ik lees net dat er zaterdag groot onderhoud plaats vind aan My T-Mobile. Aangezien wij zaterdag de hele familie op bezoek krijgen om het Eurovisie songfestival te kijken, moeten we wel om de zoveel tijd de MB aanvullen kunnen activeren. Helaas is de 100GB bij ons altijd in de eerste week al op. Ik lees dat ik wel aanvullers kan activeren, maar dat ik dan via mijn telefoon moet inloggen, vanwege de nummerherkenning. Maar voor 4G voor thuis werkt dit uiteraard niet. Ik hoop dat ik meer duidelijkheid kan krijgen.

Groeten, Tom.
icon

Beste antwoord door Jaimy 17 mei 2019, 15:10

Hoi Tom,

Ik zat al te zweten op mijn stoel bij het idee dat jij en je hele familie het songfestival zouden missen door ons onderhoud, maar ik kan je gelukkig geruststellen: je hoeft niks te missen! 🤓

Ik vermoedde al dat dit vast niet het geval zou zijn, maar ik heb het intnern nog even nagevraagd zodat ik het helemaal zeker wist. 4G voor Thuis klanten kunnen via de netwerk authenticatie (nummerweergaven) op www.t-mobile.nl via smartphone, tablet, laptop etc. de MB aanvullers gewoon blijven aankopen.

Nu kun je dus gewoon zien hoe Duncan Laurence met dat supermooie nummer de eerste plek veroverd. 😏

Veel kijkplezier met z'n allen!
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Tom,

Ik zat al te zweten op mijn stoel bij het idee dat jij en je hele familie het songfestival zouden missen door ons onderhoud, maar ik kan je gelukkig geruststellen: je hoeft niks te missen! 🤓

Ik vermoedde al dat dit vast niet het geval zou zijn, maar ik heb het intnern nog even nagevraagd zodat ik het helemaal zeker wist. 4G voor Thuis klanten kunnen via de netwerk authenticatie (nummerweergaven) op www.t-mobile.nl via smartphone, tablet, laptop etc. de MB aanvullers gewoon blijven aankopen.

Nu kun je dus gewoon zien hoe Duncan Laurence met dat supermooie nummer de eerste plek veroverd. 😏

Veel kijkplezier met z'n allen!
Helaas, dat liep dus even anders. Ik heb alles geprobeerd maar liep constant tegen deze meldingen aan. Gister overdag werkte het wel maar toen had ik er niets meer aan. Na 12 konden we uiteraard weer verder kijken maar ik baal
echt gigantisch. Sowieso is het elke keer upgraden natuurlijk al een groot issue maar daar is al genoeg over gesproken op het forum, maar als er dan onderhoud is en het werkt gewoon niet, terwijl ik voor tijd nog gevraagd heb of dit gewoon kan, dan kookt m’n bloed van woede.

Het ging idd niet goed. Mijn 4Gvt werd niet automatisch herkend. terwijl dat wel in aangezet in mijn settings. daar ik zeker heel boos was dat het niet werkte.
wie kan mij vertellen waarom mijn nummer niet automatisch herkent word van 4gvt???
mobiel werkte het wel maar niet iedere keer.
gr jv
Ook bij mij was het een zwaar gedoe om tijdens het onderhoud mijn data an te vullen. Via mobiel kon ik het helemaal vergeten, en op de vaste pc lukte het 1x. alle andere keren maar teruggevallen op gedeeld internet van mijn kpn telefoon om toch iets te kunnen. Maar ja daar heb ik geen 4Gvt voor natuurlijk.

Al met al erg teleurgesteld in het zoveelste falen van Tmobile.
Helaas @Jaimy mijn 4gvt nummer werd niet herkent
Reputatie 7
Badge +19
Oef, het spijt mij ontzettend! Ik heb dit afgelopen vrijdag juist nagevraagd, omdat ik het ook zeker wilde weten voor jullie.

Bedankt voor het aangeven en ik heb dit natuurlijk meteen intern doorgezet. Het afgelopen weekend kan ik natuurlijk niet meer terughalen, Ik ga natuurlijk kijken wat ik voor jullie kan betekenen.

Jullie horen zo snel mogelijk van me!
zwaar belachelijk dit, je weet dat er een evenement is en dan ga je uitgerekend dan onderhoud doen?

word de hoogste tijd dat ze 4gvt gaan aanpassen naar een dienst waar mee te leven valt.
Toen ik er als eerste bij zat met samen met de andere pilot deelnemers om 4gvt te testen was ik er van overtuigd dat 4gvt het ging worden. Was een hoopvolle tijd waar ik ervan overtuigd was dat 4gvt een goed product zou worden. Was een hele goede samenwerking tussen de toenmalige medewerkers van het 4gvt team.
Helaas is de situatie nu zo dat 4gvt niet zo geweldig is en dat er heel veel klachten zijn. Het product 4gvt heeft een plekje gekregen in de kast waar op dit moment geen prio stikker op zit. Ben altijd diegene geweest die 4gvt heeft gepromoot bij andere mensen. Ik denk dat vandaag de dag deze problemen en klachten opgelost kunnen worden.

op bijgevoegde foto mijn welkomst kaart van het pilotteam. Bij deze mijn dank nog aan het team waar ik fijn mee samengewerkt hebt
Hallo Jaimy,

Inmiddels zijn we twee weken verder. Ik vroeg me af of er al wat meer bekend is.

Groeten, Tom.
Reputatie 7
Badge +19
Hi allemaal,

Sorry dat ik zo laat reageer! Door die gekke vrije dagen ben ik het even uit het oog verloren. Goed dat je nog even wat stuurt hoor.

Het klopt inderdaad dat we bezig waren met een overstap naar het nieuwe systeem, en de planning was dat 4GVT gewoon zou blijven werken, ook tijdens de overstap. We kampten echter tegelijkertijd met een storing, waardoor jullie deze problemen hebben ervaren. Mijn belofte van te voren klopte dus wel, maar een storing komt uiteraard altijd onverwacht.

Omdat ik vind dat jullie hierin volkomen gelijk hebben (het moet gewoon werken, klaar), heb ik degenen die hier in het topic hebben laten weten dat het niet werkte, een coulance toegekend. Deze zul je als korting terugzien op de volgende factuur.

Excuse nogmaals voor het feit dat mijn vrolijke belofte verkeerd uitpakte, en hopelijk maakt de vergoeding het enigszins goed!

Laat het me gerust weten als jullie er verder nog vragen over hebben. Ik wens jullie voor nu in elk geval een heel prettig weekend toe.

Reageer