Beantwoord

Ontevreden over 4G

• 7 oktober 2016
  • 3 reacties
  • 447 Bekeken

Ik heb sinds een maand 4G Voor Thuis. Ben tot nu toe zeer ontevreden want het werkt niet zoals ik had verwacht en zoals me is voorgespiegeld. De snelheid is traag, verbinding maken met mijn access point lukt (nog) niet en ik heb dus nog steeds mijn oude internet aansluiting omdat ik de switch daarom nog niet heb gemaakt. Zie ook dat de 100GB die ik betaald heb en waarvan ik niets gebruikt heb, in de nieuwe maand is verdwenen.
Ik weet ook nog steeds niet wanneer de antenne mensen langskomen om de antenne te installeren die mogelijk bovenstaande problemen kan oplossen, want de communicatie van T-Mobile is vrijwel nihil.
Al met al moet er nog een hoop gebeuren voordat dit product de markt op kan wat mij betreft.

T-Mobile: help me ajb deze problemen oplossen anders dan wil ik mijn contract opzeggen!
icon

Beste antwoord door DennisAmeling 11 oktober 2016, 11:16

@mtenkate1
Vervelend om te horen dat 4G voor Thuis niet naar verwachting is en excuses voor de gebrekkige communicatie. Graag licht ik e.e.a. toe.
  • Helaas hebben we vertraging opgelopen met de installatieservice. Naar verwachting kunnen we a.s. vrijdag voor de eerste klanten de installatieservice aanbieden. Mag ik je op de lijst zetten zodat je direct benaderd wordt zodra dit beschikbaar is?
  • Wat lukt er precies niet met het verbinding maken met je access point? Kun je wel verbinding maken met het HUAWEI-.... netwerk van je 4G-modem?
  • Als je naar Speedtest.net gaat en een test uitvoert op je 4G voor Thuis verbinding, welke snelheid zie je dan?
  • Je kunt je overgebleven GB's niet meenemen naar de volgende maand. Als je dus nog 50GB over had aan het einde van de maand, dan kan je deze niet meenemen naar de volgende.
  • We gaan er voor zorgen dat, zodra alles werkend is, je de kosten voor de periode dat je 4G voor Thuis niet kon gebruiken gecrediteerd krijgt. Wil je het laten weten zodra dat het geval is?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +11
@mtenkate1
Vervelend om te horen dat 4G voor Thuis niet naar verwachting is en excuses voor de gebrekkige communicatie. Graag licht ik e.e.a. toe.
  • Helaas hebben we vertraging opgelopen met de installatieservice. Naar verwachting kunnen we a.s. vrijdag voor de eerste klanten de installatieservice aanbieden. Mag ik je op de lijst zetten zodat je direct benaderd wordt zodra dit beschikbaar is?
  • Wat lukt er precies niet met het verbinding maken met je access point? Kun je wel verbinding maken met het HUAWEI-.... netwerk van je 4G-modem?
  • Als je naar Speedtest.net gaat en een test uitvoert op je 4G voor Thuis verbinding, welke snelheid zie je dan?
  • Je kunt je overgebleven GB's niet meenemen naar de volgende maand. Als je dus nog 50GB over had aan het einde van de maand, dan kan je deze niet meenemen naar de volgende.
  • We gaan er voor zorgen dat, zodra alles werkend is, je de kosten voor de periode dat je 4G voor Thuis niet kon gebruiken gecrediteerd krijgt. Wil je het laten weten zodra dat het geval is?
Beste Dennis,
Dank je voor je reactie. In respons op jouw vragen.
- Ja zet me ajb op de lijst voor antenne installatie
- Connectie met Huawei is mogelijk maar om vervolgens het signaal via mijn Engenius access point te laten lopen via een LAN kabel lukt niet
- Indien ik connectie maak met Huawei is het signaal heel onstabiel en ligt deze ook op het niveay van rond de 8/9 Mbit/s en ik verwachtte ruim boven de 50 mbit te kunnen halen met 4G (en ik heb zelfs de buitenantenne aangesloten en in het raam gezet om een beter signaal op te vangen)
- ik heb afgelopen maand nauwelijks iets aan Mbs opgemaakt dus had nog volle bundel over.
Reputatie 5
Badge +11
Hi mtenkate1,

Je staat op de lijst voor installatie. Begin volgende week nemen we contact je op hierover.
Krijgt je Engenius wel een IP adres van de Huawei modem?
Dank voor het testen van de snelheid. Ik verwacht dat het uitrichten van de antenne voor een hogere snelheid gaat zorgen.
Ik zie in je verbruik inderdaad dat je al 2 maanden geen gebruik hebt kunnen maken van 4G voor Thuis. Daarom heb ik twee maanden gecrediteerd. Je ziet dit terug als "Bedrag in uw voordeel" op de volgende factuur.

Reageer