Beantwoord

Openstaande vragen/issues mbt 4G voor thuis

• 15 oktober 2016
  • 2 reacties
  • 395 Bekeken

Reputatie 3
Ik dacht dat het misschien handig zou zijn om de openstaande vragen/issues mbt 4G voor thuis in 1 topic te bundelen. Ik zal alvast een aantal punten kort weergeven, iedereen kan dit aanvullen maar hou het kort en bondig. Uitgebreid over een issue praten kan in dat specifieke bericht.

- Weekendbundel. Nachtverbruik gaat van de weekendbundel af, is dit reeds opgelost ?
- Weekendbundel. Ondanks aanschaf weekendbundel gaat het verbruik van de gewone bundel af, is dit reeds opgelost ?
- Is er zicht op wanneer het mogelijk is een vast IP adres te krijgen ?
- Niet mogelijk om aan te melden voor My Tmobile extra, wat is hiervan de status ?
- Komen 4G voor thuis gebruikers in aanmerking voor het muziek streamen buiten de bundel om ?
- Wat is de status van de installatieservice ?
- Is het mogelijk om de verbinding met een specifieke zendmast vast te zetten zodat het modem niet meer schakelt naar een andere zendmast ?

Als jullie aanvullingen/antwoorden hebben zet ze dan hieronder, dan pas ik dit bericht aan.
Hou het ajb wel kort en bondig en verwijs zonodig naar het specifieke topic op dit forum.
groet
Peter
PS Ik ben geen medewerker van Tmobile maar gewoon een enthousiaste medegebruiker van 4G voor thuis.
icon

Beste antwoord door DennisAmeling 18 oktober 2016, 12:15

@peter4GT
Dank voor het bundelen van de vragen! We hadden al een topic Work in progress & ideeën, dus ik heb deze vragen eraan toegevoegd en dit topic gesloten. Dan hebben we alles bij elkaar. 🙂
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 3
Update - Op dit moment kunnen 4G voor thuis gebruikers nog niet datavrij muziek streamen
Reputatie 5
Badge +11
@peter4GT
Dank voor het bundelen van de vragen! We hadden al een topic Work in progress & ideeën, dus ik heb deze vragen eraan toegevoegd en dit topic gesloten. Dan hebben we alles bij elkaar. 🙂