Beantwoord

opzeggen 4g voor thuis

• 27 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 2130 Bekeken

Hallo,

sinds april 2017 heb ik bij jullie een abonnement 4g voor thuis. Dit had ik zo omdat ik toen nog geen glasvezelaansluiting had in ons nieuwe huis. Nu hebben we wel een glasvezelaansluiting tmobile. Maar nu kan ik blijkbaar mijn 4g voor thuis niet meer opzeggen. Eerst was dit wel maandelijks opzegbaar. Dat is toch heel vreemd? Ik hoop dat jullie me op deze manier kunnen helpen. Anders betaal ik een jaar lang dubbel. Ik hoor graag van u.
icon

Beste antwoord door Brammetje94 27 augustus 2019, 16:27

Hoi Capten,

Origineel is het inderdaad zoals tmoesel zegt: 4G was maandelijks opzegbaar. Heb jij in de tussentijd gebruik gemaakt van een verlenging/nieuwere bundel, dan kan jij ook qua voorwaarden en contractduur dus over zijn gegaan naar een 1 of 2 jarig abonnement.

Dit kan jij zelf controlleren via: My T-Mobile, staat daar een contractsduur met einddatum? Check ook even op het t-mobile bekende e-mail adres. Daar krijg je namelijk altijd een bevestiging op als er een contract is afgesloten. Uit mijn hoofd heet de e-mail "Jouw T-Mobile contract". De e-mail heeft een PDF met een wachtwoord: Jouw (oude) postcode.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +11
Om te weten of je het kan opzeggen moet je weten welke variant je van 4G voor Thuis hebt. In april 2017 werd nog de maandelijks opzegbare oude variant verkocht. Maar misschien heb je je laten overhalen om te 'verlengen' en daardoor krijg je dan een nieuw contract wat alleen als 1 of 2 jarig beschikbaar is. Is bekende methode van verkopers en veel mensen gaan er in mee omdat ze een veel lager maandbedrag betalen en de toevoeging 'Unlimited' ook wel goed klinkt. Je kan een contract afkopen, dat is goedkoper dan het ongebruikt te laten doorlopen.
Hoi Capten,

Origineel is het inderdaad zoals tmoesel zegt: 4G was maandelijks opzegbaar. Heb jij in de tussentijd gebruik gemaakt van een verlenging/nieuwere bundel, dan kan jij ook qua voorwaarden en contractduur dus over zijn gegaan naar een 1 of 2 jarig abonnement.

Dit kan jij zelf controlleren via: My T-Mobile, staat daar een contractsduur met einddatum? Check ook even op het t-mobile bekende e-mail adres. Daar krijg je namelijk altijd een bevestiging op als er een contract is afgesloten. Uit mijn hoofd heet de e-mail "Jouw T-Mobile contract". De e-mail heeft een PDF met een wachtwoord: Jouw (oude) postcode.

Reageer