Beantwoord

Pilot deelnemers van 4G voor thuis

Ik was 1 van de eerste pilot deelnemers van 4G voor thuis. Nu zijn we al een hele tijd verder en ik was benieuwd hoe het met de rest van de pilot groep was. Of ze nog 4g voor thuis hadden en hun ervaringen van de afgelopen tijd. lijkt me leuk om nog eens wat te horen van de groep.
icon

Beste antwoord door Bas 2 februari 2018, 12:36

Superleuk om te lezen zeg, Jempi! Ik ben nu natuurlijk ook heel erg benieuwd naar jouw eigen ervaring tijdens deze pilot en of je zelf nog gebruik maakt van 4G voor Thuis? 😃 Is het misschien een idee om dit topic te gebruiken om weer in contact te komen met elkaar? Dan kunnen jullie alle ervaringen/ kennis delen en gezellig bijpraten! Ik heb je bericht in ieder geval gedeeld binnen dit topic, hopelijk krijg je wat leuke reacties! :D

Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust, we helpen je graag!

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 3
Badge +11
Superleuk om te lezen zeg, Jempi! Ik ben nu natuurlijk ook heel erg benieuwd naar jouw eigen ervaring tijdens deze pilot en of je zelf nog gebruik maakt van 4G voor Thuis? 😃 Is het misschien een idee om dit topic te gebruiken om weer in contact te komen met elkaar? Dan kunnen jullie alle ervaringen/ kennis delen en gezellig bijpraten! Ik heb je bericht in ieder geval gedeeld binnen dit topic, hopelijk krijg je wat leuke reacties! :D

Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust, we helpen je graag!
Hoi Jempi, Hier nog een Pilot ganger. Sinds korts over naar Unlimited 4gvt. Maar ik voel mij flink genaait. Snelheid gehalveerd, geen nacht en weekendbundels. Netflixen is er niet meer bij. 2 gb aanvullertjes is waardeloos. Er is actie in Koggenland mbt glasvezel. Bij 40% aanmeldingen gaan ze het aanleggen. Maar zal zeker nog een jaar duren. Tot die tijd is het dus ellende. Ik bleef bij TM vanwege de snelheid, maar sinds die is gehalveerd, kan ik beter naar KPN gaan. Wat zijn jou ervaringen??
Hoi goedemorgen, ja ik ben gelukkig nog niet overgestapt. In combinatie met mijn gsm unlimited abonnement red ik het met mijn 4gvt 100gb abonnement om de maand door te komen. Ik ben heel beperkt hier in het gebied en t mobile is het beste hier. Sinds een half jaar is mijn KPN koper lijn doodverklaard en omdat ik de enige bent op deze lijn word deze niet gemaakt. Ik denk dat TM gerust unlimited kan aanbieden zonder deze beperkingen. Glasvezel zou fantastisch zijn maar hier geen optie. Verder nooit geen problemen met de 4gvt dus ik zal voorlopig tot er geen echte betere opties zijn blijven waar ik zit. Ik ben wel benieuwd hoe het met de rest is? Laat eens wat van jullie horen. Een 4gvt reünie😜
goedemiddag, hier weer eens een update van een oud pilot deelnemer van 4Gvt.
ik heb sinds kort toch de stap gezet naar 4Gvt unlimited. omdat mijn korting van mijn oude abonnement was afgelopen ging ik weer veel meer betalen voor mijn 100GB abonnement. Prijstechnisch slim om unlimited over te stappen.

Helaas met nadelen.
Snelheid is lager
Na het verbruiken van 100GB binnen een maand iedere start met 5GB en iedere keer bijvullen met 2GB.
Dit is verschrikkelijk irritant.
voordeel
Ik heb meerdere unlimited abonnementen dus heb nu de maximale korting van 12,50 per abonnement.

Daarbij weet ik nog in de pilot fase dat er gesproken werd over data vrije bundels. dat kon niet omdat men bang was dat het netwerk het niet aankon.
NU een tijd later zal er meer bekend zijn middels ervaringen wat wel en niet kan.

Mijn verbijstering was dan ook toen T-Mobile een actie had met 3 maanden gratis Netflix. nou dus mijn conclusie is dat dan unlimited ook echt unlimited kan worden. zonder iedere keer aan te moeten vullen.

graag hoor ik andere reacties

gr jempi

@Bas
Reputatie 6
Badge +11
@Jempivingerling Je bent niet de enige, zie https://community.t-mobile.nl/4g-voor-thuis-algemeen-477/unlimited-4g-voor-thuis-klinkt-mooi-maar-is-het-niet-298678
@Jempivingerling Je bent niet de enige, zie https://community.t-mobile.nl/4g-voor-thuis-algemeen-477/unlimited-4g-voor-thuis-klinkt-mooi-maar-is-het-niet-298678
@tmoesel
hoi ja was er al bang voor. ik moet wel eerlijk zeggen dat de internetverbinding bijna nooit storing heeft.
Ik heb wel de ervaring sinds dat ik iedere keer de bundel moet bijvullen al een aantal keer de router opnieuw moest opstarten.
Ik zou graag ook kijken wie er nog over is van alle pilot deelnemers en ervaringen delen.

Ik hoop dat TM met deze serieuze klachten wat gaan doen.
Reputatie 6
Badge +11
@Jempivingerling Misschien kan je kijken of pilotdeelnemers hier een account op dit forum hebben en of ze reageren op een privebericht.
Ik heb als pilot optie nog steeds een vast IP adres, ben dus ook niet overgestapt naar Unlimited. Heb nog nooit storing gehad, behalve 1 keer in begin dat APN fms niet werkte op 4G (maar 3G wel werkte met standaard APN). Wel is de laaste tijd vaker de dagelijkse onderbreking op een ongepast moment (het blijft niet in de nacht).
Ben ook nog nooit over de 100GB gegaan, maar dat komt hoofdzakelijk doordat in de nacht voor het oude niet-Unlimited 4GvT abo er geen datalimiet is van 0:00-6:00. Ik betaal ondertussen wel 51 Euro per maand, maar moet nog zo'n 3 maanden tot glasvezel (wat 58 Euro maandelijks is).
@tmoesel ik heb ook nog als pilot een vast ip adres. dit gaat super icm mijn beveiligingscamera's.
ik ging ook nooit over mijn 100gb met oude abonnement. ook mede door unlimited op gsm. maar de korting verdween. ik wilde ook online gaan tv kijken en canaal digitaal opzeggen maar iedere keer aanvullen is killing.

apn staat hier nog op fms en moet eerlijk zeggen dat de storingen minimaal zijn. nu wel een keer gehad dat de data op was en moest aanvullen en werkte niet en moest de router resetten.

Als eerste pilot deelnemer hadden we op fb een gesloten community waar we alles deelden.
misschien kunnen we dit hier ook gaan organiseren en heel het 4Gvt een boost gaan geven. Helaas komt er hier geen glasvezel.
maar ik moet eerlijk zeggen dat ik me niet prettig voelt als pilot deelnemer die vanaf het begin betrokken was bij het ontwikkelen van 4GvT en dat er nu veel klachten zijn. De pilot was een super samenwerking maar ik baal nu wel dat het versloft word. dit moet worden opgelost. voorheen maakte ik veel reclame voor 4GvT maar nu schaam ik mij een beetje van hoe het is geworden. TM dit kan beter!!!
@Bas

Reageer