Beantwoord

[Pilot] Weekendbundel 4G voor Thuis

Toon eerste reactie

274 reacties

Het is alweer bijna vrijdag, zouden we nu wel de weekendbundel krijgen??
Gezien et feit dat er door @David of enig andere moderator hier geen updates zijn geplaatst vrees ik het ergste. Ik blijf het toch zeer bijzonder vinden dat een IT afdeling na twee weken het probleem nog niet heeft gevonden. Kwestie van, lijkt mij, aan of uitzetten van een switch. Het is te hopen dat er nu eens een serieuze reactie gaat komen van T-Mobile zijde. Compenseren doen ze dus blijkbaar ook met willekeur (waarbij ik dan net geluk heb gehad).
Ik kom nu in de knoei met mijn data, moet nog 9 dagen en ben er bijna door heen.
Lekker is dat, ik hoop toch echt dit weekend de bundel te ontvangen want anders heb ik een probleem. Ik zou het toch zeer op prijs stellen dat ik in ieder geval zonder extra kosten deze periode door kom. 10 gb extra zou mij al helpen.
arnoldscustoms schreef:

Ik kom nu in de knoei met mijn data, moet nog 9 dagen en ben er bijna door heen.
Lekker is dat, ik hoop toch echt dit weekend de bundel te ontvangen want anders heb ik een probleem. Ik zou het toch zeer op prijs stellen dat ik in ieder geval zonder extra kosten deze periode door kom. 10 gb extra zou mij al helpen.

Tja, ik heb vorige periode (die bij mij tot 3e van de maand loopt) ook 25GB extra moeten kopen door het geintje met plotseling wegvallen weekendbundel.
En voor deze periode wordt het ook interessant als de bundels niet werken. Vooral met het oog op de vakantie periode waarin er sowieso vaker naar tv gekeken zal gaan worden dan normaal.
Ik heb niet zo heel veel hoop dat het dit weekend wel gaat werken. Het is en blijft verdacht stil op het forum 4GvT. Maar wie weet hebben we geluk. Ben aan het sparen zodat ik iig straks mijn data kan synchroniseren. En dat filmpje kijken wat ik van de collega's vd KPN (Mobile) heb gekregen kan ik ook wel schudden denk ik.
Reputatie 7
Badge +20
Hey allemaal,

Het is voor sommigen van jullie misschien al weekend en voor de ander niet, in ieder geval op de valreep van de werkweek nog even een update: De Weekendbundel voor 4G voor Thuis zou het weer moeten doen! Doe er je voordeel mee!

Iedereen een fijn weekend!
De weekendbundel werkt weer !! David & Tmobile team, Bedankt en een prettig weekend allemaal !! ( veel kijk plezier met dit natte weer ):D
@David, bedankt voor het delen van de informatie en inderdaad de bundel doet het weer. Goed nieuws, er zullen een hoop mensen blij gemaakt zijn. Hier in huis sowieso. Nogmaals bedankt.
Beste T-Mobile, mijn excuus voor het gebrek in vertrouwen wbt dit weekend. Ik ben eerlijk genoeg om toe te geven dat jullie het voor elkaar hebben dit weekend. TOP! En bedankt!

PS. Iets meer en betere communicatie doet vaak wonderen. Dat leer ik mijn team altijd. Eerlijkheid is de beste raadgever. Ook als dat betekent dat je met de billen bloot moet. 😃 😃 😉
Reputatie 1
Is er ook een kerstbundel? Of kan de weekendbundel twee dagen langer doorlopen?
Merry XMas :-):-)
Hallo,

Enig idee wanneer de aanmeldingslijst weer geupdate wordt ?

Krijg nu steeds de melding "Geen 4G voor Thuis klant"

Alvast bedankt voor jullie reactie
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Jdv13,

Dat ga ik gelijk voor je navragen! Zodra ik een antwoord heb, ben je de eerste die het hoort! 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Hey Jdv13,

De nieuwe lijst klanten wordt spoedig toegevoegd! 🙂
Wordt weekendthuis nu afgeschaft bij het nieuwe trage abonnement?
Reputatie 7
Badge +20
Hi allemaal,

Zoals velen van jullie weten is gister bekendgemaakt dat we vanaf 29 januari Unlimited 4G voor Thuis aan gaan bieden. Mooi nieuws voor iedereen die graag onbeperkt internet wil hebben!

De weekendbundel is altijd een experiment en tussentijdse oplossing geweest, tot de tijd dat we onbeperkt internet aan gingen bieden voor 4G voor Thuis. Aangezien dat moment op 29 januari zover is, komt dit experiment ook op z'n eind. Vanaf 29 januari is het niet meer mogelijk om de weekendbundel aan te schaffen bij 4G voor Thuis, zowel bij de oude als nieuwe abonnementen.

Je kunt vanaf 29 januari natuurlijk verlengen met Unlimited 4G voor Thuis! Zo heb je ook in de weekenden onbeperkt data!

Als er nog vragen zijn, let us know!
je suggereert hier dus dat er actie nodig is ?
Want anders hou je je 300/75mbit abo met 100GiB maar dan zonder weekendthuis?
Ofwel de keus is "onbeperkt 100GbiB traag en dan 5GiB per dag traag" of je oude abo maar dan 100GiB @ full speed.

Waarom Maakt t-mobile het altijd ingewikkelder dan noodzakelijk ?
Echt, ik neem dit en een maand later wordt het abo veranderd maar blijft onduidelijk waarom en wat voor actie nodig is.

Ondertussen wacht ik nog steeds op de kabels en koppelstukjes voor mijn antenne.. ik heb eigenlijk alweer spijt dat ik weer met t-mobile in zee ben gegaan.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Longuich,

Dat klopt inderdaad, dat is in dit geval de keus die je kunt maken. We hebben het nieuwe abonnement ontwikkeld, omdat we merkten dat er veel behoefte was aan een onbeperkte internetbundel. Ergens moet echter wel een voorwaarde worden gesteld om misbruik te voorkomen, dus vandaar de andere internetsnelheid van 25 Mbps. Een snelheid waar je alles mee kunt én waar het netwerk optimaal mee blijft draaien, voor iedereen.

Overigens hoort alles voor de installatie direct met de antenne geleverd te worden. Bij jou ontbrak er dus het een en ander? Hopelijk wordt dit dan alsnog snel nageleverd!

Let op! Vanaf 29 januari is de Weekendbundel niet meer aan te vragen. We bieden vanaf dan namelijk Unlimited 4G voor Thuis aan!

Kan dit minimaal nog een maandje extra in de lucht worden gehouden, zodat ik tijd heb om een ander abonnement te regelen? Of iets van een extra 100 GB bundel ter compensatie. Zonder die weekend bundel redden we het nooit met de 100 GB bundel.
Jammer dat de Weekendbundel is stopgezet, dit was ideaal voor de wat grotere (eerste) backups. Het nieuwe (niet-)Unlimited is natuurlijk geen alternatief, hoe hard en hoe vaak jullie dit ook roepen. Op dit moment biedt T-Mobile helaas geen ADSL alternatief meer, en daar was het ooit om begonnen. Gelukkig dat KPN nu in dit gat lijkt te springen, al moet ik nog even wachten totdat het op mijn locatie wordt aangeboden.
Is er nog een kans dat het weekendbundel terug komt ?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Wibisa,

4G voor Thuis is op het moment aan veranderingen onderhevig en bepaalde wijzigingen in het aanbod/de dienst worden zeker door ons overwogen, zoals je in dit topic kunt lezen. Omdat ik meteen open en eerlijk wil zijn: op dit moment is er geen verwachting van een terugkomst van de weekendbundel.

Mocht je hier meer vragen over hebben, laat het dan gerust weten - we staan voor je klaar!
Jaimy schreef:

Hoi Wibisa,

4G voor Thuis is op het moment aan veranderingen onderhevig en bepaalde wijzigingen in het aanbod/de dienst worden zeker door ons overwogen, zoals je in dit topic kunt lezen. Omdat ik meteen open en eerlijk wil zijn: op dit moment is er geen verwachting van een terugkomst van de weekendbundel.

Mocht je hier meer vragen over hebben, laat het dan gerust weten - we staan voor je klaar!

Het gaat me om de oude 4G voor Thuis he ?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Wibisa,

Yes, klopt! Daarvoor geldt inderdaad ook mijn antwoord.
Nog steeds geen verandering ?
We betalen er toch zo`n 50 euro voor dus lijkt me dik betaald.
Weekend bundel lijkt me wel het meest haalbare toch ?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Wibisa,

Wij geven alle signalen vanuit jullie nog steeds door aan betreffende afdeling! Op dit moment staan er inderdaad nog geen wijzigingen op de planning. Mocht daar verandering in komen, dan laten we jullie dat uiteraard zo snel mogelijk weten!

Reageer