Beantwoord

[Pilot] Weekendbundel 4G voor Thuis

Toon eerste reactie

274 reacties

Hier ook uitverkocht. Vind dit een beetje rare actie: wat is de logica van 'wie het eerst komt' in relatie tot klanttevredenheid?? Dus wie het meest tijd heeft om in zijn router te duiken, wint? Technisch lijkt me er geen enkel argument, want capaciteit gaat per mast / base station en niet landelijk. Graag deze beperking opheffen of snel naar de nieuwe abonnementsvorm waar een enquete over was.
Hier ook al een aantal weekenden achter elkaar geen bundel, die wel hard nodig is. Zou de limiet opgehoogd kunnen worden, helemaal nu in de vakantie tijd de vraag waarschijnlijk ook lager is en ze zo goed als onmogelijk zijn om te activeren. Ik dacht overigens ook dat deze bundel bedoeld was om unlimited te compenseren wat met 4GvT niet mogelijk is om aan te schaffen. Dus eigenlijk zou het limiet onbeperkt moeten zijn imho...
Ik vindt het maar raar dat de bundel uitverkocht kan zijn. De bundel is ons immers aangeboden als tijdelijke oplossing voor het probleem dat er te kleine databundels zijn. De weekendbundel zorgde ervoor dat wij redelijk uit kwamen met de data.

Ik heb 4G voor Thuis maar opgezegd, dit is voor mij geen oplossing meer.
Reputatie 6
Badge +11
@bierowitsch
Waarschijnlijk sta je nog niet op de lijst met 4GvT klanten die in aanmerking komen voor WEEKENDTHUIS omdat je nog maar kort 4GvT hebt. Deze lijst is blijkbaar handmatig.
Reputatie 6
Badge +11
https://forum.t-mobile.nl/4g-voor-thuis-algemeen-477/kpn-schrapt-datalimiet-internet-buitengebied-281704?postid=1397658
Weer een week geen weekendbundel. Geen bel terug gekregen zoals werdt belooft door een T-Mobile mederwerker. Nog geen oplossing gekregen op deze forum. Inmiddels is er nu iets beter van KPN. Ik zeg mijn 4GvT op aan het eind van deze maand. Ik vind dit wel behoorlijk jammer! Een maand lang geduld van mij al gehad. Ik vindt het nog echt raar dat de bundels zogenaam uitverkocht zijn terwijl het lijkt als of T-Mobile nu veel klanten kwijt raakt.

Hi allemaal,

Zoals mijn collega David al aangaf, zijn we op de achtergrond druk bezig met kijken naar de mogelijkheden om 4G voor Thuis te verbeteren. Ook wordt er gekeken naar de mogelijkheid om het limiet op te vijzelen. Zodra hier meer over bekend is, delen wij dat meteen jullie!

Voor de klanten die nog geen gebruik kunnen maken van de weekendbundel en de volgende melding ontvangen:

"Beste klant, je bent geen 4G voor Thuis klant en komt helaas niet in aanmerking voor deze aanbieding. Groet, T-Mobile".

Dit komt omdat jullie nieuwe klanten zijn van 4G voor Thuis en het nog niet helemaal verwerkt is in ons systeem. Zoals Tmoesel hierboven aangeeft, heeft het te maken met de aanmeldingslijst. Die wordt handmatig verwerkt en gebeurt altijd om de zoveel tijd. Wij hebben het inmiddels doorgegeven aan onze collega's van 4G voor Thuis en zij gaan hun best doen om dit op te lossen. Uiteraard wij willen jullie bedanken voor jullie feedback en blijf het ook vooral delen met ons! Wij stellen jullie begrip & geduld heel erg prijs! :)
Ik was 1 van de eerste die gereageerd heeft op vrijdagavond maar totaal geen reactie van T-mobile hier op het forum. Klantenservice gebeld op vrijdagavond (voor achten) wordt ik er op een gegeven moment uitgegooid. Zaterdag weer bellen (jullie menu is een ramp), maar niemand die iets van 4G voor thuis afweet bij de klantenservice lijkt wel een geheim project binnen T-mobile. Uiteindelijk verteld medewerker wordt dat het doorgezet wordt naar IT afdeling. Ik zou terug gebeld worden maar terugebellenho maar. Wat een beroerde service van T-mobile zowel klantenservice als forum. Wat heb je aan een weekendbundel als deze het niet doet en en niemand bereikbaar is.
Hoe worden we gecompenseerd? Alles ging van onze gewone bundel af met als gevolg dat we gisteren geen Gb's meer hadden. Ik vertikte het om nog bij te gaan betalen voor een fout van T-mobile. Gelukkig gaat vandaag de nieuwe bundel in.
GRAAG NU WEL EEN SPOEDIGE REACTIE!! Ik wil ook graag een compensatie zien voor verloren GB's
het is dat er niet veel alternatieven zijn maar zodra die er zijn dan ben ik weg. Ik heb niet het idee dat T-mobile nog veel energie steekt in 4GvT en dat terwijl het toch leeft onder de gebruikers.
Misschien wordt het tijd om eens laten horen op sociale media.
Reputatie 1
19 minuten. Ik ben er klaar mee. De automatische incasso word deze maand gestorneerd.
Ik kan weer gb’s bijkopen, want ik krijg dit aan mijn pubers niet verkocht. Netflix en youtube staan al met veel protest op de blacklist. Maar 80€ per maand voor internet is echt wel te veel. De extra bundel in het weekend was een verademing. In zeeland is Delta een onderzoek begonnen om snel internet in het buitengebied te leveren. Ik ga daar maar eens luisteren. Jammer dat tmobile dit niet wil blijven faciliteren voor de mensen die niet anders kunnen. Ik ben echt wel tevreden van het product. Helaas is 100 gb tegenwoordig echt te weinig voor een huishouden met kinderen.
het zou wel netjes zijn als er een vorm van compensatie komt voor de afgelopen 2 weekenden.
Beste David, een passende oplossing voor iedereen die hier hinder van ondervindt zou zijn om de 4G voor Thuis dienst te bevrijden van z'n datalimiet. Dat zou T-Mobile weer concurrerend maken t.o.v. bijv. KPN en het bevrijdt jullie van de kennelijk ingewikkelde (en op dit moment duidelijk niet functionerende) mechanismen die nodig zijn om dingen als weekendbundels mogelijk te maken.
Het is maar een idee.
Let op! Vanaf 29 januari is de Weekendbundel niet meer aan te vragen. We bieden vanaf dan namelijk Unlimited 4G voor Thuis aan!

Kan dit minimaal nog een maandje extra in de lucht worden gehouden, zodat ik tijd heb om een ander abonnement te regelen? Of iets van een extra 100 GB bundel ter compensatie. Zonder die weekend bundel redden we het nooit met de 100 GB bundel.
Reputatie 3
Hi Dennis bedankt voor dit initiatief. Afgelopen weekend werkte het perfect. Een paar korte vraagjes :
- Vanaf wanneer kan je de SMS voor het komende weekend sturen ?
- Kan je de SMS bv ook op zaterdag sturen en gaat de bundel dan onmiddellijk in ?
- Is er een kans dat de bundel 'uitverkocht' raakt (zoals af en toe gebeurde met de gewone weekendbundel) ?

groet
Peter
Reputatie 5
Badge +11
@peter4GT
- Je kan de SMS sturen op ieder moment dat het jou uitkomt. De bundel gaat dan a.s. vrijdag om 18:00 in.
- Ik heb bij andere klanten gezien dat zij inderdaad op zaterdag nog een SMS konden sturen, waarna de bundel direct in ging. :)
- We hebben meer dan genoeg Weekendbundels voor 4G voor Thuis klanten klaarstaan, dus de kans dat deze uitverkocht raken is zeer klein. Mochten ze toch uitverkocht raken, dan zullen we zo snel als we kunnen hierop inspelen en meer bundels beschikbaar maken. Als je de SMS eerder in de week stuurt dan weet je zeker dat je de bundel krijgt. 🙂
Beste Dennis,
Wat zijn de kosten voor deze bundel? Wij hebben 100GB, maar beperken het netflix verbruik voor de kinderen/ op andere apparaten. Mn in het weekend zou dit wel uitkomst bieden.

Alvast bedankt, Eva
Reputatie 3
Deze bundel is gratis. Groet Peter
Bedankt Peter, ik heb m aangevraagd. Dat wordt een weekendje onbezorgd netflixen.
Goede ontwikkelingen! Zojuist aangevraagd. Wellicht een idee om de aanvraag van de weekend bundel in de toekomst via de T-Mobile app te laten verlopen.
Mooi, met een (modaal internet gebruikend) gezin heb je eigenlijk niet genoeg aan 100gb.
Ben benieuwd of dit net genoeg gaat schelen.
Complimenten voor jullie durf om dit gewoon te doen, ik ben tevreden.
met 50 Gb weekendbundel, van 0:00-06:00 onbeperkt en 100 Gb per maand voor de
resterende uren, ben en blijf ik een blije "4Gvoorthuis" gebruiker.

;
Reputatie 1
@Driftn das zeker onbezorgd netflixen met die 50 GB in het weekend, is ruim voldoende! Afgelopen weekend ook gedaan, ging prima.
Reputatie 5
Badge +11
@all
Goed om te horen dat de Weekendbundel bevalt! :)

@Marco H
We zijn ons er van bewust dat deze manier van aanvragen van de bundel niet optimaal is. Als na het experiment blijkt dat we de Weekendbundel als écht product gaan maken bij 4G voor Thuis, dan zorgen we er inderdaad voor dat je deze gewoon in My T-Mobile (website + app) kunt activeren. Dank voor je feedback. 🙂
Reputatie 6
Badge +11
Weekendbundel heeft prima gewerkt, ik ben vergeten te kijken hoe het verbruik was in het weekend, maar eigenlijk is dat een goed teken 🙂 Het idee van 'datalimit' is bij mij nu vrijwel weg, temeer omdat ik denk ik maar 20G gebruikt heb en ook nog voldoende normaal in de normale bundel heb. Vorige keer was tijdens het weekend goed te zien hoe het verbruik in de extra bundel verliep in MyTmobile kan ik mij herinneren, nu is het na 08:00 en is net als vorige deze info weer weg (zodat de tabelpositie weer vrij is voor e.v.t. volgende keer).

In de eerste weken van mijn 4GvT had ik nogal te kampen met downtime/crashes/netwerkzaamheden waardoor backupsynchronisatie ineens zo'n 47G was. Dat werd toen nog niet automatisch in hapklare brokken uitgewisseld en in de nacht ging verbinding nogwel eens naar 3G na sessietimeout waardoor de transfer te langzaam ging.

Naast deze backupsynchronisatie is videostreaming (o.a. netflix) de grote dataverbruiker zoals alom bekend. Dat is ook de hoofdreden om de weekendbundel toch maar aan te vragen want de praktijk leert dat zo af en toe een heel seizoen aan afleveringen in 1 dag geconsumeerd wordt.
ook ik heb vrijdagmorgen een sms gestuurd en gelijk stond er 50 gb klaar voor het weekend.
vanmorgen gecheckt en heb 20 gb gesnoept van die bundel (netflix en streamen derden)en op de app stond mijn normale abonnement bundel weer in beeld.
Dus het internet gebruik is werkelijk van de weekendbundel afgegaan.
Heerlijk, als dit zo kan blijven is alles opgelost......
Uiteraard zou het makkelijker zijn dat klanten automatisch 50gb weekend bundel erbij kregen zonder zelf in te moeten loggen en een handeling te verrichten, maar ik ben zeer positief.

Reageer