Beantwoord

[Pilot] Weekendbundel 4G voor Thuis



Toon eerste reactie

274 reacties

Laat ik als eerste zeggen dat we helemaal happy zijn met de weekendbundel. Echt een uitkomst voor ons gezin met twee pubers en in het buitengebied. Maar ik wil ook een suggestie aandragen. Is het ook mogelijk om te bekijken of bv met feestdagen de weekendbundel verlangd wordt (of eerder ingaat). Zoals bv bij Pasen, en nu aankomende Hemelvaart en Pinksteren? Zijn toch dagen dat je vrij bent en meer tijd online spendeert.
Reputatie 1
Is het ook mogelijk om te bekijken of bv met feestdagen de weekendbundel verlangd wordt (of eerder ingaat). Zoals bv bij Pasen, en nu aankomende Hemelvaart en Pinksteren? Zijn toch dagen dat je vrij bent en meer tijd online spendeert.

@4Gopdeboerderie ben ik helemaal met je eens! Goed puntje voor jullie T-Mobile?
Weekendbundel van 50 Gb is prima initiatief. 100 Gb per maand is namelijk te weinig in onze situatie. Dit gaat de goede kant op!
Ik heb een aantal vragen:

Blijft deze weekendbundel altijd beschikbaar, of is hij nu slechts in een test-periode waarna de weekendbundel voor een bepaald bedrag worden aangeboden?
En is de weekendbundel bij elk aantal Mb's beschikbaar of slechts bij 100 Gigabyte?
Kan je de weekbundel ieder weekend activeren of slechts 1 maal per maand?

Alvast hartelijk bedankt!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Cappie,

Voorlopig blijft de weekendbundel gewoon beschikbaar dus je kan hem gewoon aanschaffen zoals in de openingspost staat vermeld. Iedere 4G voor thuis klant kan gebruik maken van de 50GB weekendbundel. Je kan gewoon ieder weekend de weekendbundel activeren dus je kan zorgeloos data verbruiken.

Hopelijk heb je nu meer duidelijkheid. 🙂
Beste Raoul (of collega),

Het is gelukt, had voor de Huawei router zelf inloggegevens aangepast bij 1e installatie.
Heb deze gegevens gelukkig weer kunnen achterhalen.
Eind goed al goed dus.

Dank voor de service en het meedenken gister!
EEN PLUIM VOOR T-MOBILE KLANTENSERVICE!!!
ik ben een nieuwe klant. Na 10 dagen gebruik al bijna door mij 100 GB heen. Waarom worden klanten niet geïnformeerd over de weekend bundel. Ik was bijna zover om mijn abonnement weer op te zeggen want 100 GB is veel te weinig zo blijkt. Met de weekendbundel erbij zou het goed moeten komen. Wel is het irritant dat je deze steeds moet activeren.
Ik heb elke keer met succes het weekendbundel kunnen gebruiken. Maar nu krijg ik deze sms terug.

Beste klant, het beschikbare aantal Weekendbundels is helaas uitverkocht. Je kunt deze bundel nu niet meer activeren. Je kunt het volgende week weer proberen. Groet, T-Mobile

Wat is dit nu weer.
Hallo ik probeer nu om 17:45 me aan te melden voor de 4G Thuis weekendbundel, maar voor de 2e week achter elkaar krijg ik deze foutmelding: "Beste klant, het beschikbare aantal Weekendbundels is helaas uitverkocht. Je kunt deze bundel nu niet meer activeren. Je kunt het volgende week weer proberen. Groet, T-Mobile.". Ook bij meerdere keren proberen lukt het niet. T-Mobile, kom eens met een oplossing, dit duurt veel te lang! 😞
Reputatie 2
Ik ben behoorlijk pissed dat ik de weekendbundel niet kan activeren omdat deze uitverkocht is. Ik ben al elke maand gedwongen om extra bundels bij te kopen, ook afgelopen week weer 100GB bijgekocht, met de weekendbundel erbij kom ik dan net wel uit, maar als de weekendbundel niet beschikbaar is en ik meerdere bundels moet gaan bijkopen dan gaat de lol er snel af en hou ik 4GVT voor gezien. Ik was de eerste maanden heel erg tevreden maar begin me steeds meer te irriteren.
Ook ik kan geen weekendbundel activeren, ze zijn helaas uitverkocht. Best wel vervelend want in het weekend gebruiken wij de meeste data. Enig idee wanneer dit probleem opgelost is? Met 100MB (met ieder weekend een bundel) redden wij precies de maand..
Reputatie 1
Ook ik vis achter het net. In de eerste berichten staat te lezen: "De kans dat de weekendbundels uitverkocht raken is heel klein"
Superzuur inderdaad. Ik krijg ook de melding dat de bundels "op" zijn. Als het inderdaad zo is dat er misbruik wordt gemaakt door telefoon gebruikers, zou ik ze beperken tot 4GvT abonnementen waar ze voor bedoeld zijn.
Bedankt David vóór je inzet nu hopen dat het goed is!
Hoi allemaal,

Hier een update over de weekendbundel! We hebben een aantal zaken aangepast en vanaf dit moment zou het voor jullie mogelijk moeten zijn om gewoon een weekendbundel aan te schaffen. 🙂 Laten jullie weten of het ook daadwerkelijk gelukt is!

Zonet, vrijdag 11.30 uur geprobeerd om de weekendbundel te activeren, maar ik krijg weer het "uitverkocht" bericht.
De aanpassingen hebben dus niet geholpen.
Ik zou hier eens kijken misschien een oplossing?

https://www.kpn.com/thuis/internet-buitengebied.htm
Zojuist bericht gestuurd, krijg ook melding dat het uitverkocht is.

KPN is leuk, maar ben tevreden met t-mobile, hik alleen tegen het datalimiet aan. Netflix en YouTube wordt behoorlijk beperkt nu.
Reputatie 2
Ik heb begin van de week al sms gestuurd en die aanvraag is in behandeling. Ik weet dus vanavond of dat goed is gegaan, maar in verleden ging dat altijd goed met dit antwoord.
Mijn buurman echter heeft vanochtend aangevraagd en ook bij hem: uitverkocht
Weekendbundel werkt niet meer!! Waarom niet gewoon unlimited met FUP. Max 200 gb en daarna 5 gb per dag als het op is?
Dit is toch gejurk in de marge. T-mobile heeft die abo’s gewoon voor reguliere klanten.
Reputatie 2
Een FUP is dus geen 200GB.... Maar idd deze bezigheids therapie is echt onzin.
Ook lijkt dit voor ons het tweede weekend te worden waarbij wij geen gebruik kunnen maken van de weekendbundel. Zonet geprobeerd te activeren en hij is 'helaas uitverkocht'. Het word een krappe maand denk ik...
Even een hint voor jullie als je maandag al je sms verstuurd is de kans groter dan dat je dat op vrijdag doet!
Reputatie 6
Badge +11
@mfernhout
De stage van DennisAmeling m.b.t. de kar trekken voor 4GvT is een half jaar geleden afgelopen. 4G voor Thuis klanten hebben dit SMSsen voor grote gratis bundel nu vrij lang 'getest', nu wordt het o.a. bij het andere 'Thuis' ingezet als zoethoudertje voor uitblijvende alles-in-1 combinatievoordeel:
https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/combikorting-thuis-en-mobiel-278909?postid=1398157

David heeft eigenlijk een halve dooie mus losgelaten met de opmerking "We hebben een aantal zaken aangepast ... ".
Tot nu toe zeer tevreden over 4GvT zeker met de weekendthuis bundels maar nu dat niet of heel sporadisch gaat worden en de info vanuit T-mobile achter blijft ga ik toch wel mijn twijfels krijgen. Dus T-mobile kom snel met een oplossing en info over het vervolg, daar waar ook de enquete over ging!
Reputatie 7
Badge +20
Hey allemaal,

Bedankt voor jullie berichten! Jammer dat er een aantal van jullie alsnog achter het net vissen. Er zijn zaken aangepast, zodat alleen jullie de bundels kunnen activeren. Eerder konden mobiele klanten ook een bericht sturen en die zaten in jullie vaarwater. Er zit nog wel een limiet aan het aantal weekendbundels, ook omdat dit nog altijd een experiment is. Dit is dan ook de reden dat een aantal van jullie de weekendbundel niet kan activeren. Ik zal het in ieder geval doorgeven en we zullen kijken of er de mogelijkheid is om de limiet op te schroeven. Ik laat het weten als ik hier meer info over heb!

Reageer