Beantwoord

[Pilot] Weekendbundel 4G voor Thuis

Toon eerste reactie

274 reacties

Reputatie 5
Ja zeker is de Weekendbundel nog beschikbaar voor 4G voor Thuis. Je hoeft de SMS niet vanaf een mobiele telefoon te versturen, dit kun je via de Internet Manager tool van je modem doen. Instructies hiervoor staan in de openingspost! 🙂
Laat ik als eerste zeggen dat we helemaal happy zijn met de weekendbundel. Echt een uitkomst voor ons gezin met twee pubers en in het buitengebied. Maar ik wil ook een suggestie aandragen. Is het ook mogelijk om te bekijken of bv met feestdagen de weekendbundel verlangd wordt (of eerder ingaat). Zoals bv bij Pasen, en nu aankomende Hemelvaart en Pinksteren? Zijn toch dagen dat je vrij bent en meer tijd online spendeert.
Reputatie 1
Is het ook mogelijk om te bekijken of bv met feestdagen de weekendbundel verlangd wordt (of eerder ingaat). Zoals bv bij Pasen, en nu aankomende Hemelvaart en Pinksteren? Zijn toch dagen dat je vrij bent en meer tijd online spendeert.

@4Gopdeboerderie ben ik helemaal met je eens! Goed puntje voor jullie T-Mobile?
Weekendbundel van 50 Gb is prima initiatief. 100 Gb per maand is namelijk te weinig in onze situatie. Dit gaat de goede kant op!
Reputatie 6
Badge +17
@4Gopdeboerderie,

Leuk om te lezen dat jullie zo happy zijn met de weekendbundel! Bedankt ook voor het delen van jouw idee! Ik heb het doorgegeven aan het 4G voor Thuis team zodat zij ernaar kunnen kijken. Ik kan je niets beloven maar mocht er een aanpassing komen, dan zullen we dat uiteraard in dit topic met jullie delen.

Alvast een gezellige Koningsdag toegewenst in ieder geval! :)

@Wim,

Fijn om te horen dat je blij bent met de weekendbundel!
Ik heb een aantal vragen:

Blijft deze weekendbundel altijd beschikbaar, of is hij nu slechts in een test-periode waarna de weekendbundel voor een bepaald bedrag worden aangeboden?
En is de weekendbundel bij elk aantal Mb's beschikbaar of slechts bij 100 Gigabyte?
Kan je de weekbundel ieder weekend activeren of slechts 1 maal per maand?

Alvast hartelijk bedankt!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Cappie,

Voorlopig blijft de weekendbundel gewoon beschikbaar dus je kan hem gewoon aanschaffen zoals in de openingspost staat vermeld. Iedere 4G voor thuis klant kan gebruik maken van de 50GB weekendbundel. Je kan gewoon ieder weekend de weekendbundel activeren dus je kan zorgeloos data verbruiken.

Hopelijk heb je nu meer duidelijkheid. 🙂
Wil graag gebruik maken van dit mooie alternatief (voordat unlimited dat voor 4G voor thuis er is)
Maar als ik klik op de link en een sms wil versturen krijg ik een foutmelding bij het inloggen.
Gebruikersnaam en/of wachtwoord komt niet overeen geeft de site aan.
Heb zojuist (na chatgesprek met je collega Miranda) mijn gegevens opnieuw ingesteld, dat is gelukt en werkt.
Waarom kan ik dan nu niet inloggen?
Wij hebben de afgelopen maanden dankbaar gebruik gemaakt van de weekendbundel. De 100 gb hebben we nu alleen voor door de week, en daar hebben we nu ruim voldoende aan. Is het een overweging om abo van 50gb + standaard een weekendbundel te geven? Dat zou wel zo praktisch zijn. En datavrije muziek zou ook erg prettig zijn. We hebben nog wel een 6gb abo erbij waar dit op zit, maar niet altijd datavrije muziek.
Ik bedoel dus bereik met de losse telefoon
Beste Raoul (of collega),

Het is gelukt, had voor de Huawei router zelf inloggegevens aangepast bij 1e installatie.
Heb deze gegevens gelukkig weer kunnen achterhalen.
Eind goed al goed dus.

Dank voor de service en het meedenken gister!
EEN PLUIM VOOR T-MOBILE KLANTENSERVICE!!!
Reputatie 7
Badge +20
@Driftn; Leuk om te horen dat je tevreden bent. Wil je ook bedanken voor je ideeën. De productowners van 4G voor thuis lezen ook mee!

@Casakramer: Super om te horen dat het is gelukt! Ik wens je een fijne ervaring met 4G voor thuis.
Reputatie 2
Mooi die 50GB Weekend bundel. Zonder dit zou ik niet weten hoe ik beneden die 100GB limiet kan blijven... zelfs mèt is het erg krap.
Reputatie 7
Badge +20
Hi MT_,

Fijn om te lezen dat je er blij mee bent! 🙂
Hoi,

Afgelopen weken kon ik prima WEEKENDTHUIS aanzetten, maar vandaag lukt het niet.
Als ik een SMS stuur naar 2244 met bericht WEEKENDTHUS, dan ontvang ik geen bevesting SMS meer en ook is er geen tijdelijk internet zichtbaar bij verbruikstatus
Wat is er aan de hand? Hoe dit te verhelpen?
Reputatie 2
Ik heb de laatste bundel ingepikt. Mwuhaha
Reputatie 7
Badge +20
Hey Guus,

Zat MT_ je in je vaarwater?! 😉

Er was geen storing bekend met de weekendbundels, maar er waren wel wat andere problemen met 2244, dus misschien zat dit ook jou in de weg. Waarschijnlijk is het gewoon een tikfout in het bericht, maar je hebt wel echt 'WEEKENDTHUIS' gestuurd? Ik ga er eigenlijk vanuit dat het vanaf volgend weekend gewoon weer goed werkt. Zou je het dit weekend kunnen testen en anders direct aan de bel kunnen trekken? We gaan dan gelijk voor je kijken wat er verkeerd gaat!

Houd ons op de hoogte! Als je nog vragen hebt, dan horen we het graag!
Hallo allemaal,

Vanaf vandaag hoor ik ook bij de club!
Reputatie 6
Badge +17
Van harte welkom!

Stel jezelf ook voor in het voorstel topic. We zijn erg benieuwd naar wie je bent en wat je doet. 😉
ik heb de weekendbundel ook besteld via sms gisteren al maar krijg geen bericht terug(sms)

Hoe nu verder?
Reputatie 3
Badge +2
Hier geen problemen
Klopt werkt hier nu ook .
Reputatie 4
Badge +5
Hoi,

Ben te weten te komen dat dit ook werkt voor mobiele klanten. Ik wouw het uittesten en het werkt:P

Een oplossing is wel handig denk ik.
Reputatie 7
Badge +20
@Snotaapje

Goed dat je dit aankaart! Het zou überhaupt al een foutmelding moeten geven, maar dat is dus niet gebeurd. Houd er rekening mee dat de verrekening later nog plaats kan vinden, aangezien deze bundel niet bij mobiel hoort. Het is dus niet aan te raden dit te activeren! We zullen er ook voor zorgen dat mobiele klanten de mogelijkheid sowieso niet krijgen.

Thanks voor de alertheid!
Ik begrijp dat je dit ieder weekend opnieuw moet activeren en niet eenmalig? Er wordt overigens vermeld dat het gratis is, maar er zijn wel SMS-kosten aan verbonden, vergeet dat even niet te vermelden SVP. Dus wil je er ieder weekend gebruik van maken dan kost het 1,20 tot 1,50 per maand. Geen groot bedrag, maar toch net iets anders dan gratis.

Reageer