Beantwoord

[Pilot] Weekendbundel 4G voor Thuis



Toon eerste reactie

274 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hallo Pieter- B,

Een terechte opmerking. Aan het sms'en zitten inderdaad kosten verbonden. Ik heb dit bij de afdeling aangegeven die hierover gaat. Zij nemen je feedback mee! Bedankt hiervoor.
ik ben een nieuwe klant. Na 10 dagen gebruik al bijna door mij 100 GB heen. Waarom worden klanten niet geïnformeerd over de weekend bundel. Ik was bijna zover om mijn abonnement weer op te zeggen want 100 GB is veel te weinig zo blijkt. Met de weekendbundel erbij zou het goed moeten komen. Wel is het irritant dat je deze steeds moet activeren.
Ik heb elke keer met succes het weekendbundel kunnen gebruiken. Maar nu krijg ik deze sms terug.

Beste klant, het beschikbare aantal Weekendbundels is helaas uitverkocht. Je kunt deze bundel nu niet meer activeren. Je kunt het volgende week weer proberen. Groet, T-Mobile

Wat is dit nu weer.
arnoldscustoms schreef:

Ik heb elke keer met succes het weekendbundel kunnen gebruiken. Maar nu krijg ik deze sms terug.

Beste klant, het beschikbare aantal Weekendbundels is helaas uitverkocht. Je kunt deze bundel nu niet meer activeren. Je kunt het volgende week weer proberen. Groet, T-Mobile

Wat is dit nu weer.



Ik krijg nu opeens ook de zelfde melding...
Ja dat vraag ik mij ook af!
Reputatie 7
Badge +20
Hi allemaal,

Dat is opmerkelijk inderdaad, want er is geen storing bekend. Ik ga hier in ieder geval voor jullie achteraan! Hebben jullie het later nogmaals geprobeerd? Ik kom er in ieder geval op terug, maar probeer het volgende weekend in ieder geval gewoon weer! Ik gok dat het een tijdelijk probleem was en dat het nu opgelost is.
Hallo

David zou je mij ook antwoord kunnen geven over mijn andere vragen in dat andere topic?
https://forum.t-mobile.nl/installatie-en-andere-technische-vragen-480/vragen-4g-voor-thuis-281096?postid=1394613
Pieter-B schreef:

Ik begrijp dat je dit ieder weekend opnieuw moet activeren en niet eenmalig? Er wordt overigens vermeld dat het gratis is, maar er zijn wel SMS-kosten aan verbonden, vergeet dat even niet te vermelden SVP. Dus wil je er ieder weekend gebruik van maken dan kost het 1,20 tot 1,50 per maand. Geen groot bedrag, maar toch net iets anders dan gratis.



Bij mij worden er geen kosten gerekend voor het SMS`en
David, ik heb het 3 keer geprobeerd. Helaas tevergeefs. Hoop dan ook niet dat het zo is dat voor sms betaald moet worden. Ik sms vanaf de modem. Of de app op de telefoon.
Reputatie 3
Vanmorgen alvast de sms voor volgend weekend verstuurd, geen problemen en bij mij zijn er nog nooit kosten voor de SMS doorgerekend.
Reputatie 7
Badge +20
@Arnoldscustoms

Probeer het bij de bundel van dit weekend nogmaals en trek anders direct even aan de bel, dan kunnen we je direct helpen. De kosten zijn ook niet in rekening gebracht, zoals Peter4GT ook heeft aangekaart. Zo te zien is het bij hem gelukt, dus misschien ook alvast even SMS'en? 😉
Het is mij nu ook alvast gelukt
Vorige week dacht ik gewoon pech te hebben en ontving inderdaad ook de melding dat alle weekendbundels vergeven waren. Nu ontvang ik hem weer, zijn er nu minder bundels beschikbaar? Of zijn er gewoon meer klanten die er gebruik van maken?

Nu moet ik een andere manier van tijd door brengen met mijn vriendin dan netflixen :8.
Ben toch wel benieuwd wat nu dit veroorzaakt
Vreemd, bij mij is het wel gelukt
David schreef:

Hi allemaal,

Dat is opmerkelijk inderdaad, want er is geen storing bekend. Ik ga hier in ieder geval voor jullie achteraan! Hebben jullie het later nogmaals geprobeerd? Ik kom er in ieder geval op terug, maar probeer het volgende weekend in ieder geval gewoon weer! Ik gok dat het een tijdelijk probleem was en dat het nu opgelost is.



Hi. Ik had deze probleem vorrige weekend. Heb het toen meerdere keren geprobeerd maar kreeg steeds de zelfde bericht terug dat de bundels uitverkocht zijn. Het is nu weer weekend en probeer het vervolgens als ik altijd de weekendbundel heb gebruikt tot twee weken terug maar lukt mij nog steeds niet! Weet je wat er aan de hand zou kunnen zijn? Ik heb al de stekker uit de modem proberen trekken en opnieuw gestart.
Reputatie 1
Hallo allemaal.

Ik heb sinds vorige week ook problemen om de weekendbundel te activeren. Gisteren heb ik de cycleporn actie gebruikt en dit werkte. Die is inmiddels afgelopen.

Als ik nu de weekendbundel wil activeren krijg ik ook het bericht dat de bundels zijn uitverkocht!
Dit is erg vervelend want in het weekend word er meer internet verbruikt en is de bundel van 100gb er zo doorheen. Hiervoor was die weekendbundel juist een perfecte uitkomst!

Hopelijk komen jullie vandaag nog met een oplossing voor de weekendbundel.

Tot nu toe zijn we erg tevreden over de pilot.
nickko schreef:

Hallo allemaal.

Ik heb sinds vorige week ook problemen om de weekendbundel te activeren. Gisteren heb ik de cycleporn actie gebruikt en dit werkte. Die is inmiddels afgelopen.

Als ik nu de weekendbundel wil activeren krijg ik ook het bericht dat de bundels zijn uitverkocht!
Dit is erg vervelend want in het weekend word er meer internet verbruikt en is de bundel van 100gb er zo doorheen. Hiervoor was die weekendbundel juist een perfecte uitkomst!

Hopelijk komen jullie vandaag nog met een oplossing voor de weekendbundel.

Tot nu toe zijn we erg tevreden over de pilot.



Heel mooi gezegd! Zou je de cycleporn actie kunnen uitleggen? Dan kan ik en anderen het ook proberen want ik heb dezelfde probleem. Alvast bedankt!
Reputatie 3
Ik denk (en dit is pure speculatie) dat het inmiddels bij de 'gewone' T-mobile klanten bekent is geworden dat dit ook werkt als je geen 4G voor thuis klant bent en dat daarom het aantal beschikbare bundels erg snel op zijn. Dit zou toch niet zo moeilijk te achterhalen moeten zijn voor de Moderators ?
Reputatie 1
Hoi Bryse, dat zijn de unlimited data bundels voor 24u/48u waar tmobile nu mee adverteerd, #porn (ja ik moest ook twee keer nadenken 😉 )...

Deze zijn ook te gebruiken op de 4g voor thuis abonnementen.

Heb je hiermee voldoende informatie?
Dit weekend vis ik ook achter het net. Ik begrijp uit de laatste berichten dat er oneigenlijk gebruik wordt gemaakt van de weekend bundels door klanten van TMobile, waarvoor de weekendbundels niet voor bedoeld zijn.
Het is ook onduidelijk wat de criteria zijn voor het uitreiken van de bundels. Is dat de beperking op de capaciteit van de zendmasten? Ik zit hier in het buitengebied van Oost-Groningen. Ik kan mij niet voorstellen dat de zendmasten hier in het weekend overbelast raken door de weekendbundels.
Reputatie 7
Badge +20
Hey allemaal,

Dit heb ik gelijk weer doorgezet naar onze technische specialisten en afdeling die over 4G voor Thuis gaat. Waar het precies aan ligt, is ook voor mij gissen. Het is mogelijk dat het door de extra bundels komt, dat deze in elkaars vaarwater zitten. Dit zijn de acties die via onze Facebookpagina worden gestart, waarbij ook bundels cadeau gegeven worden. Probeer het, voor de zekerheid, van tijd tot tijd nog eens. Ik laat dit gelijk voor jullie uitzoeken en kom er zo snel mogelijk op terug!
Reputatie 2
Jammer, vis er nu ook naast.

Deze maand maar 2x 100GB kopen want dit is 10x niks...
Ik heb nu al een sms gestuurd.:D
Weet niet of het werkt maar dan weten we dat ook weer.
Wel een bevestiging gehad dat ik een bericht krijg als de bundel ingaat.

Reageer