Beantwoord

[Pilot] Weekendbundel 4G voor Thuis

Toon eerste reactie

274 reacties

Reputatie 1
Providers kijken continu naar elkaars aanbod en prijzen. Reken maar dat T-Mobile ook wel kijkt wat er bij KPN gebeurt. Tot enkele maanden terug waren de 4Gvoor thuis klanten lokaal de grootste verbruikers op het netwerk en een extra groep betalende gebruikers. Capaciteit te over op de locaties waar in de pilot en daarna de modems aangesloten werden.

Intussen is het dataverbruik op het T-Mobile netwerk enorm aan het veranderen. Met de Unlimited smartphone abonnementen is er opeens een nieuwe groep flink data gebruikende klanten bij gekomen. T-Mobile reageert hierop door nieuwe frequenties in gebruik te nemen. De thuismodems zijn echter niet geschikt voor deze nieuwe frequenties en kunnen dus geen nieuwe capaciteit gebruiken. Ook veel oudere smartphones kunnen de nieuwe frequenties niet gebruiken. Op sommige locaties merk je dat de datasnelheden behoorlijk aan het inzakken zijn op drukke momenten.

Voor T-Mobile is mobiel internet voor thuis aanbieden voor een koopje op dit moment dus totaal niet aan de orde. Volgens mij is het voor nu zelfs eerst de verstandigere weg om “wait en see” te doen, voor er allerlei nieuws voor 4Gvoorthuis wordt uitgerold, wat dus later misschien niet waargemaakt kan worden. Voor ons jammer maar waar. Persoonlijk zou ik juist behoefte hebben aan een kleinere goedkope thuisbundel. Maar goed, T-Mobile is nu eerst met andere zaken bezig.
Reputatie 2
ik ben een nieuwe klant. Na 10 dagen gebruik al bijna door mij 100 GB heen. Waarom worden klanten niet geïnformeerd over de weekend bundel. Ik was bijna zover om mijn abonnement weer op te zeggen want 100 GB is veel te weinig zo blijkt. Met de weekendbundel erbij zou het goed moeten komen. Wel is het irritant dat je deze steeds moet activeren.

Ik sluit mij hierbij aan en vind ook dat men alle klanten hiervan op de hoogte hoort te stellen dat dit er is of was en dan hoort ook iedere klant daarvan gebruik te kunnen maken! Gemiste kans t-Mobile niet erg netjes om een beperkt aantal klanten hier van te laten profiteren.
Ik krijg nog steeds de melding: "Beste klant, je bent geen 4G voor Thuis klant en komt helaas niet in aanmerking voor deze aanbieding. Groet, T-Mobile". Wanneer wordt de aanmeldingslijst weer verwerkt?
Reputatie 1
Goedenavond. Is er een storing omtrent het activeren? Ik heb begin deze week een bevestiging gehad voor de weekendbundel voor dit weekend. Echter staat de bundel er nog niet bij; normaal is dit rond 18:00.
!!!! Hallo hier idem dito. NOG GEEN ACTIVATIE WEEKENDBUNDEL
Heb maandag bevestiging van weekendbudnel bestelling ontvangen. Maar zie nu nog geen activatie. Is er inderdaad eens storing of zo?
Graag hoge urgentie met reactie graag. Het gaat nu nog van onze bundel en die is bijna op maar maandag Gata de nieuw in dus met weekendbudnel zouden we gewoon goed uitkomen.
Hier ook nog steeds dit probleem. Aangevraagd, bevestiging gekregen maar nog steeds niet geactiveerd? Is er iets mis?
Reputatie 1
Beste T-Mobile. Inmiddels is het een stuk later maar hebben jullie nog niet gereageerd. De klantenservice is erg slecht bereikbaar. Alweer 5 min in de wacht.

Wat gaan jullie aan deze incidenten omtrent de weekendbundel doen? Dit is één van de punten waardoor 4G voor thuis dragelijk is; met de weekendbundel!
Reputatie 1
11 minuten gewacht aan de telefoon. Niemand te pakken gekregen!! Wat een klantenservice tjongejonge....

Wat nu?
Klantenservice per chat goed bereikbaar. Ze zien het probleem en kunnen het niet a la minute zelf oplossen. Is doorgezet naar de IT afdeling.
Ik zit in hetzelfde schuitje. Begin van de week een weekendbundel aangevraagd, bevestiging ontvangen, maar de bundel is niet geactiveerd. Wat is er aan de hand, T-Mobile?!?!
Reputatie 1
Idem hier! Wat is er aan de hand?
Hier ook niets. Is dit niet op te lossen T-Mobile?!
Reputatie 7
Badge +20
Hi allemaal,

Wat jammer dat jullie problemen ervaren met de weekendbundel. Zouden jullie allemaal een screenshot kunnen delen van de bevestigingssms die jullie hebben ontvangen? Dan zet ik dit door naar de technische afdeling. Excuses voor het ongemak!
Dag Hajar, waar kan ik printscreens heen sturen?
Hi Hajar,

Dit is mijn screenshot. Raar dat er sinds de melding via de chat gisteren helemaal niets is gebeurd.
Hoi sofie_leen.

Die mag je hier in dit topic uploaden. Let er wel op dat je jouw privégegevens wist (indien die in de screenshot te zien zijn).
Hier mijn screenshot
En de mijne

Sorry, hierbij dus
Oja en dan nog even feedback op de telefonische klanten service. Ik ben er gisteren twee keer uitgegooid en toen ik uiteindelijk (totale pogingen ruim 1 uur!) iemand aan de telefoon kreeg kreeg ik totaal geen antwoord. 'Ik moest de simkart (van 4GvT) maar in mijn telefoon doen of het volgende week maar weer proberen.'
Helaas niet mogelijk. Toen de verbinding weg viel hebben we de modem verplaatst en is daarmee ge-reset. Sms-en zijn dan ook weg. Jullie kunnen zelf ook zien dat de bundel wel toegezegd is. Graag alsnog activeren.
Kan je ook uitleggen wat het screenshot bewijst? Er staan geen persoonlijke gegevens in, kan dus van iedereen zijn?
Reputatie 1
Hierbij de screenshot van de bevestiging. Jammer dat het weekend al bijna om is...
Reputatie 1
Ik heb ook een weekendbundel aangevraagd, bevestigd gekregen en niet gekregen. Ik heb geen zin om het hele forum af te schuimen naar een antwoord. Ik hoop toch niet dat ik ook nog bewijzen moet insturen.
Wat me zo verbaasd is dat er sinds de melding bij klantenservice zaterdagochtend (ik kreeg een keurige mail ter bevestiging) helemaal niets lijkt te zijn gebeurd. Het beloofde telefoontje van de IT afdeling (die gaan het oplossen) op mijn 06 is ook niet gemaakt. Dit gaat om een weekendbundel, er pas naar kijken op maandag heeft niet zoveel zin. Ik wil wel graag gecompenseerd worden voor de GB's sinds vrijdagavond.

Reageer