Beantwoord

[Pilot] Weekendbundel 4G voor Thuis



Toon eerste reactie

274 reacties

Kan je ieder weekend opnieuw gebruik maken van de weekendbundel of is het eenmalig?
Reputatie 3
@sannesofie :ieder weekend
Hallo,
Als ik een SMS probeer te versturen vanaf de modem, krijg ik de melding: "Failed to send message to: 2244". Hoe kan ik dit oplossen?
Afgelopen weekend heb ik er nog gebruik van gemaakt
Reputatie 1
En kan die sms ook gestuurd worden met een andere telefoon provider ?
Ik heb geen TM als provider namelijk.
Reputatie 5
Ja zeker is de Weekendbundel nog beschikbaar voor 4G voor Thuis. Je hoeft de SMS niet vanaf een mobiele telefoon te versturen, dit kun je via de Internet Manager tool van je modem doen. Instructies hiervoor staan in de openingspost! 🙂
Reputatie 6
Badge +17
@4Gopdeboerderie,

Leuk om te lezen dat jullie zo happy zijn met de weekendbundel! Bedankt ook voor het delen van jouw idee! Ik heb het doorgegeven aan het 4G voor Thuis team zodat zij ernaar kunnen kijken. Ik kan je niets beloven maar mocht er een aanpassing komen, dan zullen we dat uiteraard in dit topic met jullie delen.

Alvast een gezellige Koningsdag toegewenst in ieder geval! :)

@Wim,

Fijn om te horen dat je blij bent met de weekendbundel!
Wil graag gebruik maken van dit mooie alternatief (voordat unlimited dat voor 4G voor thuis er is)
Maar als ik klik op de link en een sms wil versturen krijg ik een foutmelding bij het inloggen.
Gebruikersnaam en/of wachtwoord komt niet overeen geeft de site aan.
Heb zojuist (na chatgesprek met je collega Miranda) mijn gegevens opnieuw ingesteld, dat is gelukt en werkt.
Waarom kan ik dan nu niet inloggen?
Wij hebben de afgelopen maanden dankbaar gebruik gemaakt van de weekendbundel. De 100 gb hebben we nu alleen voor door de week, en daar hebben we nu ruim voldoende aan. Is het een overweging om abo van 50gb + standaard een weekendbundel te geven? Dat zou wel zo praktisch zijn. En datavrije muziek zou ook erg prettig zijn. We hebben nog wel een 6gb abo erbij waar dit op zit, maar niet altijd datavrije muziek.
Ik bedoel dus bereik met de losse telefoon
Reputatie 7
Badge +20
@Driftn; Leuk om te horen dat je tevreden bent. Wil je ook bedanken voor je ideeën. De productowners van 4G voor thuis lezen ook mee!

@Casakramer: Super om te horen dat het is gelukt! Ik wens je een fijne ervaring met 4G voor thuis.
Reputatie 2
Mooi die 50GB Weekend bundel. Zonder dit zou ik niet weten hoe ik beneden die 100GB limiet kan blijven... zelfs mèt is het erg krap.
Reputatie 7
Badge +20
Hi MT_,

Fijn om te lezen dat je er blij mee bent! 🙂
Hoi,

Afgelopen weken kon ik prima WEEKENDTHUIS aanzetten, maar vandaag lukt het niet.
Als ik een SMS stuur naar 2244 met bericht WEEKENDTHUS, dan ontvang ik geen bevesting SMS meer en ook is er geen tijdelijk internet zichtbaar bij verbruikstatus
Wat is er aan de hand? Hoe dit te verhelpen?
Reputatie 2
Ik heb de laatste bundel ingepikt. Mwuhaha
Reputatie 7
Badge +20
Hey Guus,

Zat MT_ je in je vaarwater?! 😉

Er was geen storing bekend met de weekendbundels, maar er waren wel wat andere problemen met 2244, dus misschien zat dit ook jou in de weg. Waarschijnlijk is het gewoon een tikfout in het bericht, maar je hebt wel echt 'WEEKENDTHUIS' gestuurd? Ik ga er eigenlijk vanuit dat het vanaf volgend weekend gewoon weer goed werkt. Zou je het dit weekend kunnen testen en anders direct aan de bel kunnen trekken? We gaan dan gelijk voor je kijken wat er verkeerd gaat!

Houd ons op de hoogte! Als je nog vragen hebt, dan horen we het graag!
Hallo allemaal,

Vanaf vandaag hoor ik ook bij de club!
Reputatie 6
Badge +16
Van harte welkom!

Stel jezelf ook voor in het voorstel topic. We zijn erg benieuwd naar wie je bent en wat je doet. 😉
ik heb de weekendbundel ook besteld via sms gisteren al maar krijg geen bericht terug(sms)

Hoe nu verder?
Reputatie 3
Hier geen problemen
Klopt werkt hier nu ook .
Reputatie 4
Badge +5
Hoi,

Ben te weten te komen dat dit ook werkt voor mobiele klanten. Ik wouw het uittesten en het werkt:P

Een oplossing is wel handig denk ik.
Reputatie 7
Badge +20
@Snotaapje

Goed dat je dit aankaart! Het zou überhaupt al een foutmelding moeten geven, maar dat is dus niet gebeurd. Houd er rekening mee dat de verrekening later nog plaats kan vinden, aangezien deze bundel niet bij mobiel hoort. Het is dus niet aan te raden dit te activeren! We zullen er ook voor zorgen dat mobiele klanten de mogelijkheid sowieso niet krijgen.

Thanks voor de alertheid!
Ik begrijp dat je dit ieder weekend opnieuw moet activeren en niet eenmalig? Er wordt overigens vermeld dat het gratis is, maar er zijn wel SMS-kosten aan verbonden, vergeet dat even niet te vermelden SVP. Dus wil je er ieder weekend gebruik van maken dan kost het 1,20 tot 1,50 per maand. Geen groot bedrag, maar toch net iets anders dan gratis.
Reputatie 6
Badge +16
Hallo Pieter- B,

Een terechte opmerking. Aan het sms'en zitten inderdaad kosten verbonden. Ik heb dit bij de afdeling aangegeven die hierover gaat. Zij nemen je feedback mee! Bedankt hiervoor.

Reageer