Beantwoord

[Pilot] Weekendbundel 4G voor Thuis



Toon eerste reactie

274 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey allemaal,

Bedankt voor jullie berichten! Jammer dat er een aantal van jullie alsnog achter het net vissen. Er zijn zaken aangepast, zodat alleen jullie de bundels kunnen activeren. Eerder konden mobiele klanten ook een bericht sturen en die zaten in jullie vaarwater. Er zit nog wel een limiet aan het aantal weekendbundels, ook omdat dit nog altijd een experiment is. Dit is dan ook de reden dat een aantal van jullie de weekendbundel niet kan activeren. Ik zal het in ieder geval doorgeven en we zullen kijken of er de mogelijkheid is om de limiet op te schroeven. Ik laat het weten als ik hier meer info over heb!
Hier ook al een aantal weekenden achter elkaar geen bundel, die wel hard nodig is. Zou de limiet opgehoogd kunnen worden, helemaal nu in de vakantie tijd de vraag waarschijnlijk ook lager is en ze zo goed als onmogelijk zijn om te activeren. Ik dacht overigens ook dat deze bundel bedoeld was om unlimited te compenseren wat met 4GvT niet mogelijk is om aan te schaffen. Dus eigenlijk zou het limiet onbeperkt moeten zijn imho...
Ik vindt het maar raar dat de bundel uitverkocht kan zijn. De bundel is ons immers aangeboden als tijdelijke oplossing voor het probleem dat er te kleine databundels zijn. De weekendbundel zorgde ervoor dat wij redelijk uit kwamen met de data.

Ik heb 4G voor Thuis maar opgezegd, dit is voor mij geen oplossing meer.
ook hier geen weekendbundel...
Reputatie 3
Voor de mensen die achter het net vissen met de weekendbundel. Probeer eens DANCEPORN te sms'en. Maak je kans op 24 uur unlimited (actie kan zijn afgelopen)
Sinds een paar dagen 4GvT in bezit, werkt prima. Indien ik echter WEEKENDTHUIS naar 2244 stuur krijg ik niet de mededeling dat de boel uitverkocht is maar:

"Beste klant, je bent geen 4G voor Thuis klant en komt helaas niet in aanmerking voor deze aanbieding. Groet, T-Mobile".

En ja, ik verstuur via modem/router (Huawei).

Beats me.
Reputatie 6
Badge +11
@bierowitsch
Waarschijnlijk sta je nog niet op de lijst met 4GvT klanten die in aanmerking komen voor WEEKENDTHUIS omdat je nog maar kort 4GvT hebt. Deze lijst is blijkbaar handmatig.
Reputatie 4
Hi allemaal,

Zoals mijn collega David al aangaf, zijn we op de achtergrond druk bezig met kijken naar de mogelijkheden om 4G voor Thuis te verbeteren. Ook wordt er gekeken naar de mogelijkheid om het limiet op te vijzelen. Zodra hier meer over bekend is, delen wij dat meteen jullie!

Voor de klanten die nog geen gebruik kunnen maken van de weekendbundel en de volgende melding ontvangen:

"Beste klant, je bent geen 4G voor Thuis klant en komt helaas niet in aanmerking voor deze aanbieding. Groet, T-Mobile".

Dit komt omdat jullie nieuwe klanten zijn van 4G voor Thuis en het nog niet helemaal verwerkt is in ons systeem. Zoals Tmoesel hierboven aangeeft, heeft het te maken met de aanmeldingslijst. Die wordt handmatig verwerkt en gebeurt altijd om de zoveel tijd. Wij hebben het inmiddels doorgegeven aan onze collega's van 4G voor Thuis en zij gaan hun best doen om dit op te lossen. Uiteraard wij willen jullie bedanken voor jullie feedback en blijf het ook vooral delen met ons! Wij stellen jullie begrip & geduld heel erg prijs! 🙂
Gister een SMS gestuurd en de bundel was toen al niet meer beschikbaar. Echt kansloos.
Een vraagje aan T-Mobile. Wat is jullie reaktie hierop? https://tweakers.net/nieuws/127841/kpn-schrapt-datalimiet-internet-buitengebied.html

heel verleidelijk.....
Reputatie 6
Badge +11
https://forum.t-mobile.nl/4g-voor-thuis-algemeen-477/kpn-schrapt-datalimiet-internet-buitengebied-281704?postid=1397658
sorry, die had ik niet gezien
Eind deze maand vervalt de korting die ik als Pilot klant krijg. Dus als T-mobile dan geen antwoord heeft op de KPN aanbieding, dan moet ik wel een goede reden hebben om niet over te stappen.

Wie helpt mij aan die goede reden?
Reputatie 2
"Beste klant, het beschikbare aantal Weekendbundels is helaas uitverkocht. Je kunt deze bundel nu niet meer activeren. Je kunt het volgende week weer proberen. Groet, T-Mobile"

Volgende week weer niet beschikbaar = overstap naar KPN
Reputatie 2
Hi allemaal,

Zoals mijn collega David al aangaf, zijn we op de achtergrond druk bezig met kijken naar de mogelijkheden om 4G voor Thuis te verbeteren. Ook wordt er gekeken naar de mogelijkheid om het limiet op te vijzelen. Zodra hier meer over bekend is, delen wij dat meteen jullie!

Voor de klanten die nog geen gebruik kunnen maken van de weekendbundel en de volgende melding ontvangen:

"Beste klant, je bent geen 4G voor Thuis klant en komt helaas niet in aanmerking voor deze aanbieding. Groet, T-Mobile".

Dit komt omdat jullie nieuwe klanten zijn van 4G voor Thuis en het nog niet helemaal verwerkt is in ons systeem. Zoals Tmoesel hierboven aangeeft, heeft het te maken met de aanmeldingslijst. Die wordt handmatig verwerkt en gebeurt altijd om de zoveel tijd. Wij hebben het inmiddels doorgegeven aan onze collega's van 4G voor Thuis en zij gaan hun best doen om dit op te lossen. Uiteraard wij willen jullie bedanken voor jullie feedback en blijf het ook vooral delen met ons! Wij stellen jullie begrip & geduld heel erg prijs! :)



Wij zijn al sinds het begin van 4g voor thuis klant...
Weer een week geen weekendbundel. Geen bel terug gekregen zoals werdt belooft door een T-Mobile mederwerker. Nog geen oplossing gekregen op deze forum. Inmiddels is er nu iets beter van KPN. Ik zeg mijn 4GvT op aan het eind van deze maand. Ik vind dit wel behoorlijk jammer! Een maand lang geduld van mij al gehad. Ik vindt het nog echt raar dat de bundels zogenaam uitverkocht zijn terwijl het lijkt als of T-Mobile nu veel klanten kwijt raakt.

Hi allemaal,

Zoals mijn collega David al aangaf, zijn we op de achtergrond druk bezig met kijken naar de mogelijkheden om 4G voor Thuis te verbeteren. Ook wordt er gekeken naar de mogelijkheid om het limiet op te vijzelen. Zodra hier meer over bekend is, delen wij dat meteen jullie!

Voor de klanten die nog geen gebruik kunnen maken van de weekendbundel en de volgende melding ontvangen:

"Beste klant, je bent geen 4G voor Thuis klant en komt helaas niet in aanmerking voor deze aanbieding. Groet, T-Mobile".

Dit komt omdat jullie nieuwe klanten zijn van 4G voor Thuis en het nog niet helemaal verwerkt is in ons systeem. Zoals Tmoesel hierboven aangeeft, heeft het te maken met de aanmeldingslijst. Die wordt handmatig verwerkt en gebeurt altijd om de zoveel tijd. Wij hebben het inmiddels doorgegeven aan onze collega's van 4G voor Thuis en zij gaan hun best doen om dit op te lossen. Uiteraard wij willen jullie bedanken voor jullie feedback en blijf het ook vooral delen met ons! Wij stellen jullie begrip & geduld heel erg prijs! :)
Beste,
tot nu toe altijd een weekendbundel gehad en opeens deze vrijdag bericht dat de bundels uitverkocht zijn. Hoe kan dat? Aangevraagd voor start van bundel dus op tijd zou je zeggen. We hebben in het verleden ook wel eens vrijdagavond een sms gestuurd voor bundel en dat ging toen ook goed.
Ik lees van nu veel klachten hierover dat bundel uitverkocht is. T-mobile wat is de reden hier opeen van? Dat komt toch niet uit de lucht vallen. Of zijn jullie de bundels aan het terug schroeven in aantal?
Reputatie 6
Badge +11
De 4GvT weekendbundel is gestart als een pilot. Maar waarvoor? Om uit te vissen of 4GvT gebruikers meer data nodig hebben? Op grond van 4GvT aanvullende voorwaarden kan t-Mobile datamonitoring toepassen, dus men kan prima zien hoe het verbruik is over de dag en daarnaast is er nog gewoon de abo verbruikstatus zoals voor alle andere mobiele abo klanten. Om het SMS systeem te testen lijkt ook geen reden, daar GO Unlimited dit al eerder gebruikte, voor veel meer klanten. Verder kan je gewoon bundels bijkopen en dat werkt ook wel. En nummer 1 request van klanten is meer data, dus dat hoef je ook niet te onderzoeken. Een conclusie die over zou blijven is dat deze 'test', losgelaten op 4GvT klanten (prima deelname want gratis 4x 50GB i.p.v. er 80 euro voor neer te leggen), bedoeld is om in een ander marktsegment ingezet te worden waar men er per saldo meer aan kan verdienen. B.v. om iemand met klein abo databundel kadoos te geven en zodoende te bewegen over te stappen naar 2jarig GO abo (= 840 euro kassa zonder verder omkijken).
Dank voor de respons. Klinkt ietwat amateuristisch. Heb inmiddels een buurman met KPN buitengebied (incl. zijn Mifi-modem) over de vloer gehad en snelheden KPN & T-Mobile zijn hier vergelijkbaar (40-45 Mbps, uitschieters 55 Mbps)). Overweeg dan toch maar serieus binnen proefperiode op KPN over te stappen. Elke dag controleren wat je hebt opgeslurpt is ook zo'n zenuwengedoe en we zijn nogal Netflix fans 😉
Het begint toch vervelend te worden.
Wilde net weer de weekendbundel activeren, maar deze is helaas al weer uitverkocht.
Begint zeker vervelend te worden, ook hier lukt het weekendbundel niet. KPN onbeperkt is hier beschikbaar dus denk dat ik zo maar even ga bellen.
Nadat ik de laatste 5 weekenden telkens nul op rekest kreeg dit keer al voor 18:00 uur sms gestuurd en weer was alles vol. Ik begrijp er niks van voor de zomer vakantie kreeg ik wekelijks een bundel. Daarna niet meer. Tele2 is goedkoper en onbeperkt. Ik ben er wel klaar mee nu. Had me juist verheugd op weekendje F1 kijken.
Reputatie 3
Toen ik nog TM klant was stuurde ik maandagochtend al de sms. Je hoeft niet tot donderdag of vrijdag te wachten.
Ik was nu te laat met aanvragen.
Ik dacht dat het opgelost was, geen bundel voor mij dit weekend.
En alweer geen bundel meer beschikbaar voor het weekend. Ja, ik weet dat het een tijdelijke oplossing is maar dat tijdelijk is nu bijna permanent want een andere oplossing is er nog steeds niet.
Ik begin het idee te krijgen dat de 4G voor thuis ene lokkertje was van T-Mobile en ze zich er aardig in vergist hebben.
Nu KPN wel al stappen maakt in het aanbiden van 4G onbeperkt zou T toch ook mee moeten kunnen.

Kom T-Mobile kom eens met wat informatie. Hoe gaan jullie verder met 4G voor Thuis???

Reageer