Beantwoord

[Pilot] Weekendbundel 4G voor Thuis



Toon eerste reactie

274 reacties

Toen ik nog TM klant was stuurde ik maandagochtend al de sms. Je hoeft niet tot donderdag of vrijdag te wachten.

Ja en dat heeft iedereen inmiddels door ;)
En dus zijn de bundels al heel snel op!
Laat ik dan deze week de eerste zijn om te reageren dat ik achter het net vis. Een reactie van T-Mobile zou zo langzamerhand wel op z'n plaats zijn lijkt me?
Een reactie van T-Mobile zou zo langzamerhand wel op z'n plaats zijn lijkt me?

Laat ik je dan in ieder geval die hoop ontnemen; die komt niet meer!
Als ze na al de meldingen hier nog steeds niet weten te vertellen dan is het wel duidelijk.
Voor mij geldt dat ik net als vele voor mij met KPN bezig ben.
Iedere maand geld en MB's overhouden lijkt me gewoon leuker dan hopen dat je voor veel geld niet achter het net vist.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Beetje chagrijnig wel,

Als we een update hadden, dan hadden we die natuurlijk al direct geplaatst. Er is op dit moment echter niets te melden over de ontwikkelingen rondom de weekendbundel of andere diensten van 4G voor Thuis.
Hi Beetje chagrijnig wel,

Als we een update hadden, dan hadden we die natuurlijk al direct geplaatst. Er is op dit moment echter niets te melden over de ontwikkelingen rondom de weekendbundel of andere diensten van 4G voor Thuis.


And ... I rest my case!
Weer eens uitverkocht 😞, kan toch niet zo moeilijk zijn om het aantal 4g4t klanten te tellen.
Reputatie 1
Providers kijken continu naar elkaars aanbod en prijzen. Reken maar dat T-Mobile ook wel kijkt wat er bij KPN gebeurt. Tot enkele maanden terug waren de 4Gvoor thuis klanten lokaal de grootste verbruikers op het netwerk en een extra groep betalende gebruikers. Capaciteit te over op de locaties waar in de pilot en daarna de modems aangesloten werden.

Intussen is het dataverbruik op het T-Mobile netwerk enorm aan het veranderen. Met de Unlimited smartphone abonnementen is er opeens een nieuwe groep flink data gebruikende klanten bij gekomen. T-Mobile reageert hierop door nieuwe frequenties in gebruik te nemen. De thuismodems zijn echter niet geschikt voor deze nieuwe frequenties en kunnen dus geen nieuwe capaciteit gebruiken. Ook veel oudere smartphones kunnen de nieuwe frequenties niet gebruiken. Op sommige locaties merk je dat de datasnelheden behoorlijk aan het inzakken zijn op drukke momenten.

Voor T-Mobile is mobiel internet voor thuis aanbieden voor een koopje op dit moment dus totaal niet aan de orde. Volgens mij is het voor nu zelfs eerst de verstandigere weg om “wait en see” te doen, voor er allerlei nieuws voor 4Gvoorthuis wordt uitgerold, wat dus later misschien niet waargemaakt kan worden. Voor ons jammer maar waar. Persoonlijk zou ik juist behoefte hebben aan een kleinere goedkope thuisbundel. Maar goed, T-Mobile is nu eerst met andere zaken bezig.
Reputatie 2
ik ben een nieuwe klant. Na 10 dagen gebruik al bijna door mij 100 GB heen. Waarom worden klanten niet geïnformeerd over de weekend bundel. Ik was bijna zover om mijn abonnement weer op te zeggen want 100 GB is veel te weinig zo blijkt. Met de weekendbundel erbij zou het goed moeten komen. Wel is het irritant dat je deze steeds moet activeren.

Ik sluit mij hierbij aan en vind ook dat men alle klanten hiervan op de hoogte hoort te stellen dat dit er is of was en dan hoort ook iedere klant daarvan gebruik te kunnen maken! Gemiste kans t-Mobile niet erg netjes om een beperkt aantal klanten hier van te laten profiteren.
Ik krijg nog steeds de melding: "Beste klant, je bent geen 4G voor Thuis klant en komt helaas niet in aanmerking voor deze aanbieding. Groet, T-Mobile". Wanneer wordt de aanmeldingslijst weer verwerkt?
Reputatie 1
Goedenavond. Is er een storing omtrent het activeren? Ik heb begin deze week een bevestiging gehad voor de weekendbundel voor dit weekend. Echter staat de bundel er nog niet bij; normaal is dit rond 18:00.
!!!! Hallo hier idem dito. NOG GEEN ACTIVATIE WEEKENDBUNDEL
Heb maandag bevestiging van weekendbudnel bestelling ontvangen. Maar zie nu nog geen activatie. Is er inderdaad eens storing of zo?
Graag hoge urgentie met reactie graag. Het gaat nu nog van onze bundel en die is bijna op maar maandag Gata de nieuw in dus met weekendbudnel zouden we gewoon goed uitkomen.
Hier ook nog steeds dit probleem. Aangevraagd, bevestiging gekregen maar nog steeds niet geactiveerd? Is er iets mis?
Reputatie 1
Beste T-Mobile. Inmiddels is het een stuk later maar hebben jullie nog niet gereageerd. De klantenservice is erg slecht bereikbaar. Alweer 5 min in de wacht.

Wat gaan jullie aan deze incidenten omtrent de weekendbundel doen? Dit is één van de punten waardoor 4G voor thuis dragelijk is; met de weekendbundel!
Reputatie 1
11 minuten gewacht aan de telefoon. Niemand te pakken gekregen!! Wat een klantenservice tjongejonge....

Wat nu?
Klantenservice per chat goed bereikbaar. Ze zien het probleem en kunnen het niet a la minute zelf oplossen. Is doorgezet naar de IT afdeling.
Ik zit in hetzelfde schuitje. Begin van de week een weekendbundel aangevraagd, bevestiging ontvangen, maar de bundel is niet geactiveerd. Wat is er aan de hand, T-Mobile?!?!
Reputatie 1
Idem hier! Wat is er aan de hand?
Hier ook niets. Is dit niet op te lossen T-Mobile?!
Reputatie 7
Badge +20
Hi allemaal,

Wat jammer dat jullie problemen ervaren met de weekendbundel. Zouden jullie allemaal een screenshot kunnen delen van de bevestigingssms die jullie hebben ontvangen? Dan zet ik dit door naar de technische afdeling. Excuses voor het ongemak!
Dag Hajar, waar kan ik printscreens heen sturen?
Hi Hajar,

Dit is mijn screenshot. Raar dat er sinds de melding via de chat gisteren helemaal niets is gebeurd.
Hoi sofie_leen.

Die mag je hier in dit topic uploaden. Let er wel op dat je jouw privégegevens wist (indien die in de screenshot te zien zijn).
Hier mijn screenshot
En de mijne

Sorry, hierbij dus

Reageer