Beantwoord

[Pilot] Weekendbundel 4G voor Thuis


Reputatie 5
Badge +11
Let op! Vanaf 29 januari is de Weekendbundel niet meer aan te vragen. We bieden vanaf dan namelijk Unlimited 4G voor Thuis aan!

Een deel van de 4G voor Thuis klanten geeft aan een duidelijke behoefte te hebben voor meer data. Bij wijze van experiment hebben we daarom een Weekendbundel van 50GB ontwikkeld, speciaal voor deze klanten. Het werkt als volgt:

- Verbind met je 4G voor Thuis modem d.m.v. WiFi of een internetkabel.
- Ga naar http://192.168.8.1 in je 4G voor Thuis modem. Je ziet het volgende scherm:


- Klik bovenin het scherm op "SMS". Log in met je gebruikersnaam en wachtwoord (standaard is dit admin/admin).
- Stuur een SMS met het woord "WEEKENDTHUIS" naar 2244.
- Je krijgt nu van vrijdag 18:00 tot maandag 08:00 een bundel van 50GB.

Graag horen we in dit topic je ervaringen met de Weekendbundel. We gebruiken deze om 4G voor Thuis verder te ontwikkelen. :)

Let op! Er zijn een beperkt aantal weekendbundels, dus op = op!
icon

Beste antwoord door David 18 januari 2018, 10:54

Hi allemaal,

Zoals velen van jullie weten is gister bekendgemaakt dat we vanaf 29 januari Unlimited 4G voor Thuis aan gaan bieden. Mooi nieuws voor iedereen die graag onbeperkt internet wil hebben!

De weekendbundel is altijd een experiment en tussentijdse oplossing geweest, tot de tijd dat we onbeperkt internet aan gingen bieden voor 4G voor Thuis. Aangezien dat moment op 29 januari zover is, komt dit experiment ook op z'n eind. Vanaf 29 januari is het niet meer mogelijk om de weekendbundel aan te schaffen bij 4G voor Thuis, zowel bij de oude als nieuwe abonnementen.

Je kunt vanaf 29 januari natuurlijk verlengen met Unlimited 4G voor Thuis! Zo heb je ook in de weekenden onbeperkt data!

Als er nog vragen zijn, let us know!
Bekijk origineel

274 reacties

T-Mobile, allereerst ben ik heel blij met jullie als provider, door dit soort experimenten te doen. Fijne houding waar ik als klant ook blij van word. Er wordt nu geprobeerd om die 4G-markt open te breken, en voor mij als plattelandbewoner krijg ik nu eindelijk eens fatsoenlijk internet.

Inhoudelijk op de pilot: het werkt perfect. Even een sms-je sturen gedurende de week, en het is geactiveerd op vrijdagmiddaglaat. Ik heb hieraan (5 personen thuis, 3 daarvan youtubende kinderen) genoeg. Voor mij geldt: niets meer aan doen 🙂 Nou ja, misschien toch iets: weekendbundel activeren in de app. Of misschien nog beter: helemaal niet activeren maar standaard aanzetten wanneer het weekend aanbreekt.

Top T-Mobile!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi allemaal,

Hier een update over de weekendbundel! We hebben een aantal zaken aangepast en vanaf dit moment zou het voor jullie mogelijk moeten zijn om gewoon een weekendbundel aan te schaffen. 🙂 Laten jullie weten of het ook daadwerkelijk gelukt is!
Reputatie 6
Badge +11
Hoi allemaal,

Hier een update over de weekendbundel! We hebben een aantal zaken aangepast en vanaf dit moment zou het voor jullie mogelijk moeten zijn om gewoon een weekendbundel aan te schaffen. 🙂 Laten jullie weten of het ook daadwerkelijk gelukt is!

Niet even getest; ook hier direct SMS terug met 'uitverkocht'.

De kreet 'aanschaffen' zaait verwarring m.b.t. het echt kopen van extra aanvullers. Maak er 'activeren' van zou ik zeggen, vooral gezien de productontwikkeling per 2017-8-1 bij KPN maakt dit soort testerij tot een soort bezigheids therapie maakt en zelfde als het XXXXPORN prijsschieten in een soort van telecom kermisacttratie van T-Mobile.
Lekker. Weer een weekend zonder weekendbundel kunnen aanschaffen. Twee weken terug al gebelt over dit probleem en werdt belooft dat ik terug gebeld zou worden met een oplossing. Nou ik heb nog niks gehoord. Wordt nu wel vervelend want 100GB is echt niet genoeg per maand. Met de Weekendbundel was het nog te doen. Nu heb ik echt weining at 4gVt...

Beste klant, het beschikbare aantal Weekendbundels is helaas uitverkocht. Je kunt deze bundel nu niet meer activeren. Je kunt het volgende week weer proberen. Groet, T-Mobile

Misschien is de volgende bericht beter van toepassing.
Beste klant, uw weekendbundel gaat naar onze #PORN acties.
Wil T-Mobilde van de 4gvt klanten af?

Vorige week de broodnodige weekend bundel uitverkocht en nu weer.

Wat een wanvertoning, blijkbaar zijn ze inderdaad drukker met die stomme #PORN acties (hoe krijg je verzonnen?) dan met problemen oplossen en 4gvt te verbeteren.
Hier ook uitverkocht. Vind dit een beetje rare actie: wat is de logica van 'wie het eerst komt' in relatie tot klanttevredenheid?? Dus wie het meest tijd heeft om in zijn router te duiken, wint? Technisch lijkt me er geen enkel argument, want capaciteit gaat per mast / base station en niet landelijk. Graag deze beperking opheffen of snel naar de nieuwe abonnementsvorm waar een enquete over was.
Hier ook al een aantal weekenden achter elkaar geen bundel, die wel hard nodig is. Zou de limiet opgehoogd kunnen worden, helemaal nu in de vakantie tijd de vraag waarschijnlijk ook lager is en ze zo goed als onmogelijk zijn om te activeren. Ik dacht overigens ook dat deze bundel bedoeld was om unlimited te compenseren wat met 4GvT niet mogelijk is om aan te schaffen. Dus eigenlijk zou het limiet onbeperkt moeten zijn imho...
Ik vindt het maar raar dat de bundel uitverkocht kan zijn. De bundel is ons immers aangeboden als tijdelijke oplossing voor het probleem dat er te kleine databundels zijn. De weekendbundel zorgde ervoor dat wij redelijk uit kwamen met de data.

Ik heb 4G voor Thuis maar opgezegd, dit is voor mij geen oplossing meer.
Reputatie 6
Badge +11
@bierowitsch
Waarschijnlijk sta je nog niet op de lijst met 4GvT klanten die in aanmerking komen voor WEEKENDTHUIS omdat je nog maar kort 4GvT hebt. Deze lijst is blijkbaar handmatig.
Reputatie 6
Badge +11
https://forum.t-mobile.nl/4g-voor-thuis-algemeen-477/kpn-schrapt-datalimiet-internet-buitengebied-281704?postid=1397658
Weer een week geen weekendbundel. Geen bel terug gekregen zoals werdt belooft door een T-Mobile mederwerker. Nog geen oplossing gekregen op deze forum. Inmiddels is er nu iets beter van KPN. Ik zeg mijn 4GvT op aan het eind van deze maand. Ik vind dit wel behoorlijk jammer! Een maand lang geduld van mij al gehad. Ik vindt het nog echt raar dat de bundels zogenaam uitverkocht zijn terwijl het lijkt als of T-Mobile nu veel klanten kwijt raakt.

Hi allemaal,

Zoals mijn collega David al aangaf, zijn we op de achtergrond druk bezig met kijken naar de mogelijkheden om 4G voor Thuis te verbeteren. Ook wordt er gekeken naar de mogelijkheid om het limiet op te vijzelen. Zodra hier meer over bekend is, delen wij dat meteen jullie!

Voor de klanten die nog geen gebruik kunnen maken van de weekendbundel en de volgende melding ontvangen:

"Beste klant, je bent geen 4G voor Thuis klant en komt helaas niet in aanmerking voor deze aanbieding. Groet, T-Mobile".

Dit komt omdat jullie nieuwe klanten zijn van 4G voor Thuis en het nog niet helemaal verwerkt is in ons systeem. Zoals Tmoesel hierboven aangeeft, heeft het te maken met de aanmeldingslijst. Die wordt handmatig verwerkt en gebeurt altijd om de zoveel tijd. Wij hebben het inmiddels doorgegeven aan onze collega's van 4G voor Thuis en zij gaan hun best doen om dit op te lossen. Uiteraard wij willen jullie bedanken voor jullie feedback en blijf het ook vooral delen met ons! Wij stellen jullie begrip & geduld heel erg prijs! :)
Ik was 1 van de eerste die gereageerd heeft op vrijdagavond maar totaal geen reactie van T-mobile hier op het forum. Klantenservice gebeld op vrijdagavond (voor achten) wordt ik er op een gegeven moment uitgegooid. Zaterdag weer bellen (jullie menu is een ramp), maar niemand die iets van 4G voor thuis afweet bij de klantenservice lijkt wel een geheim project binnen T-mobile. Uiteindelijk verteld medewerker wordt dat het doorgezet wordt naar IT afdeling. Ik zou terug gebeld worden maar terugebellenho maar. Wat een beroerde service van T-mobile zowel klantenservice als forum. Wat heb je aan een weekendbundel als deze het niet doet en en niemand bereikbaar is.
Hoe worden we gecompenseerd? Alles ging van onze gewone bundel af met als gevolg dat we gisteren geen Gb's meer hadden. Ik vertikte het om nog bij te gaan betalen voor een fout van T-mobile. Gelukkig gaat vandaag de nieuwe bundel in.
GRAAG NU WEL EEN SPOEDIGE REACTIE!! Ik wil ook graag een compensatie zien voor verloren GB's
het is dat er niet veel alternatieven zijn maar zodra die er zijn dan ben ik weg. Ik heb niet het idee dat T-mobile nog veel energie steekt in 4GvT en dat terwijl het toch leeft onder de gebruikers.
Misschien wordt het tijd om eens laten horen op sociale media.
Reputatie 1
19 minuten. Ik ben er klaar mee. De automatische incasso word deze maand gestorneerd.
Ik kan weer gb’s bijkopen, want ik krijg dit aan mijn pubers niet verkocht. Netflix en youtube staan al met veel protest op de blacklist. Maar 80€ per maand voor internet is echt wel te veel. De extra bundel in het weekend was een verademing. In zeeland is Delta een onderzoek begonnen om snel internet in het buitengebied te leveren. Ik ga daar maar eens luisteren. Jammer dat tmobile dit niet wil blijven faciliteren voor de mensen die niet anders kunnen. Ik ben echt wel tevreden van het product. Helaas is 100 gb tegenwoordig echt te weinig voor een huishouden met kinderen.
het zou wel netjes zijn als er een vorm van compensatie komt voor de afgelopen 2 weekenden.
Beste David, een passende oplossing voor iedereen die hier hinder van ondervindt zou zijn om de 4G voor Thuis dienst te bevrijden van z'n datalimiet. Dat zou T-Mobile weer concurrerend maken t.o.v. bijv. KPN en het bevrijdt jullie van de kennelijk ingewikkelde (en op dit moment duidelijk niet functionerende) mechanismen die nodig zijn om dingen als weekendbundels mogelijk te maken.
Het is maar een idee.
Heb geen 4G thuis maar dit lijkt me een zeer goede ontwikkeling. Goed dat jullie een pilot starten en kijken of het misschien iets is voor de toekomst. Succes voor iedereen die hier gebruik van gaat maken en dat T-Mobile maar veel terug koppelingen krijgt.
Let op! Vanaf 29 januari is de Weekendbundel niet meer aan te vragen. We bieden vanaf dan namelijk Unlimited 4G voor Thuis aan!


Kan dit minimaal nog een maandje extra in de lucht worden gehouden, zodat ik tijd heb om een ander abonnement te regelen? Of iets van een extra 100 GB bundel ter compensatie. Zonder die weekend bundel redden we het nooit met de 100 GB bundel.
Reputatie 2
@dennisameling. Ook ik ben blij met de weekendbundels,werken weer perfect...het enige dat ik nog wens is een grotere bundel voor door de week of een aanvuller die de helft kost.Verder superblij met T-Mobile,echt!
Weekendbundel heeft goed gewerkt, fijn dat het niet van je normale bundel afgaat.
Het werkt prima, echter vond ik "we hebben je bestelling van een weekendbundel ontvangen" wat verwarrend....ik neem aan dat als je normaal een extra tegoed koopt je dit gelijk moet afrekenen? Ik ga er dus maar vanuit dat het net als vorig weekend een (zeer gewaardeerd:)) gratis weekendbundel is.
Heb de weekendbundel net geactiveerd. Wat fijn! Met de 2x100GB die ik normaal gesproken iedere maand koop (de standaard 100GB en nog één bundel van 100GB erbij) kom ik niet uit en nu wel!
Reputatie 2
De weekendbundel was weer top,werkt perfekt! Bedankt,ben er zeer blij mee,niets dan lof!
Ik gebruik het voornamelijk om tv te kijken..
Iedereen een fijne avond!
Reputatie 1
Is het weekendbundel er nog steeds ?

Reageer