Beantwoord

Probleem Gideon service

• 18 februari 2017
  • 13 reacties
  • 3577 Bekeken

Heb op 23-12-2016 4g thuis genomen omdat de snelheid toch niet optimaal is ongeveer 12 januari toch maar om de gratis installatie service gevraagd.Op 30 januari is dit terecht gekomen bij Gideon welke dit doet in opdracht van T-mobile.Na diversen telefoontjes met Gideon kwam de aap uit de mouw geen monteur wil 100 km rijden voor het installatie.Gideon blijkt met zelfstandige monteurs te werken.Uit eindelijk vandaag toch een afspraak gekregen voor 3 maart a.s. dus 2 maanden later.Vind de service van Gideon beneden alle peil en dat voor een dienstverlenend bedrijf.Bij het afsluiten van 4 G thuis kan je binnen 1 maand het modem terug sturen als je niet tevreden bent.Hoe gaat het in dit geval omdat als Gideon hier komt en blijkt dat de snelheid toch niet zo is als ik verwacht kan ik dan nog steeds het modem terug sturen en het bedrag van 99€ terug krijgen.Dit probleem is veroorzaakt door Gideon.
icon

Beste antwoord door David 22 maart 2017, 16:52

Hoi Francisca,

We hebben jouw username even aangepast, omdat dit een openbaar klantenforum is en privégegevens dus niet openbaar geplaatst moeten worden. Als je een andere username wilt, laat het dan even weten!

In ons systeem zie ik dat je vlak na jouw topic ook contact hebt gehad met mijn collega Denise en dat zij je het telefoonnummer van Guidion heeft gegeven (088 2000 100), zodat je zo snel mogelijk contact kunt opnemen met ze om een afspraak te maken. Is dit ondertussen ook al gelukt? Probeer anders het keuzemenu zo algemeen door te lopen, dan heb je de meeste kans dat je doorgezet wordt naar een medewerker.

Mochten wij jou nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan gerust weten!
Bekijk origineel

13 reacties

Badge +2
@ndb1954

Vervelend dat Gideon niet gelijk een afspraak kon maken. Ik zal je wat je pm versturen met wat informatie.
Kan iemand mij uitleggen hoe ik een afspraak kan maken met de monteur ?
Ben al 2 dagen aan het chatten en bellen, maar krijg nergens antwoord !

Ik krijg het antwoord dat ik een ander nummer moet bellen, maar als ik dat bel krijg ik zo'n k.tbandje waar je van alles kan kiezen, behalve wat ik nodig heb.

Ik wil een afspraak met een monteur voor 4G voor thuis !!!!!!!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Francisca,

We hebben jouw username even aangepast, omdat dit een openbaar klantenforum is en privégegevens dus niet openbaar geplaatst moeten worden. Als je een andere username wilt, laat het dan even weten!

In ons systeem zie ik dat je vlak na jouw topic ook contact hebt gehad met mijn collega Denise en dat zij je het telefoonnummer van Guidion heeft gegeven (088 2000 100), zodat je zo snel mogelijk contact kunt opnemen met ze om een afspraak te maken. Is dit ondertussen ook al gelukt? Probeer anders het keuzemenu zo algemeen door te lopen, dan heb je de meeste kans dat je doorgezet wordt naar een medewerker.

Mochten wij jou nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan gerust weten!
zo ik koop 4g voor thuis, een persoon brengt de modem langs ik was in de veronderstelling dat deze persoon ook de installatie zou doen. maar dat was niet zo. niet zo erg want ik ben best handig en installeer de boel zelf. alleen de kabel naar de antenne is wat kort. ik krijg een telefoontje van Gideon voor de installatie. ik zeg dat ik de modem al geïnstalleerd heb maar dat de kabel naar de antenne een beetje kort is. ze stellen voor om een verleng kabel langs te brengen. is goed ik maak een afspraak voor 23 feb. tussen 12:00-13:00 om 13:00 belt de monteur dat hij wat later is. want zijn andere afspraak loopt wat uit ( kan gebeuren) een kwartier later belt hij dat hij niet precies weet welke kabel hij moet hebben en dat hij eerst contact op gaat nemen met hierover. of de kabel langs gebracht of opgestuurd mag worden. ik zeg is goed, hiermee vervalt de afspraak... een week verder nog geen kabel ik bel naar Gideon er wordt op naar de monteur gebeld die zegt dat hij de kabel die avond nog besteld/verstuurd. 6/7 weken weken verder en zo'n 10 telefoontjes nog steeds geen kabel.
als ik van het begin wist dat dit zo lang ging duren had ik er een bij mediamarkt besteld en had ik heb een dag later. al met al ze staan je vriendelijk te woord maar ik heb er helemaal niks aan. ( ow omdat mijn antenne nu binnen staat vanwege de korte kabel mis ik ongeveer de helft van mijn internet snelheid). 😠
Badge +2
Hallo MattijsO,

Balen om te lezen dat het contact zo stroef is verlopen is. Ik had graag gezien dat dit direct geregeld was.
Hoe staat het inmiddels hiermee?

Je kunt overigens op allekabels.nl zelf ook een verlengkabel bestellen mocht je deze nog niet binnen hebben.
zo ik koop 4g voor thuis, een persoon brengt de modem langs ik was in de veronderstelling dat deze persoon ook de installatie zou doen. maar dat was niet zo. niet zo erg want ik ben best handig en installeer de boel zelf. alleen de kabel naar de antenne is wat kort. ik krijg een telefoontje van Gideon voor de installatie. ik zeg dat ik de modem al geïnstalleerd heb maar dat de kabel naar de antenne een beetje kort is. ze stellen voor om een verleng kabel langs te brengen. is goed ik maak een afspraak voor 23 feb. tussen 12:00-13:00 om 13:00 belt de monteur dat hij wat later is. want zijn andere afspraak loopt wat uit ( kan gebeuren) een kwartier later belt hij dat hij niet precies weet welke kabel hij moet hebben en dat hij eerst contact op gaat nemen met hierover. of de kabel langs gebracht of opgestuurd mag worden. ik zeg is goed, hiermee vervalt de afspraak... een week verder nog geen kabel ik bel naar Gideon er wordt op naar de monteur gebeld die zegt dat hij de kabel die avond nog besteld/verstuurd. 6/7 weken weken verder en zo'n 10 telefoontjes nog steeds geen kabel.
als ik van het begin wist dat dit zo lang ging duren had ik er een bij mediamarkt besteld en had ik heb een dag later. al met al ze staan je vriendelijk te woord maar ik heb er helemaal niks aan. ( ow omdat mijn antenne nu binnen staat vanwege de korte kabel mis ik ongeveer de helft van mijn internet snelheid). :@

....Nou dan weet ik waar ik aan toe ben. Ik heb ook nooit een verzoek voor een afspraak gehad inmiddels al weken de spullen in huis. Eindelijk belde ze me op hemelvaart om geen afsraak te maken en nu gisteren weer. Ze komen volgende week maar ik moet zelf voor een kabel zorgen en inmiddels is dan mijn eerste maand ook om dat alles gratis terug kan!
Ik heb spijt dat ik tegen beter weten in weer naar t-mobile ben gegaan.
Reputatie 7
Badge +20
Hi WHBBos,

Zonde dat het zo lang duurde voor er een afspraak gemaakt werd. Gelukkig is dat nu wel gelukt en komt de monteur gauw langs! Op jouw andere vraag is gereageerd door een andere klant, dus je kunt daar ook verder praten over de kabel.
Ik wil niet verder praten over een kabel ik verwacht van jullie t-mobile een oplossing...lekker makkelijk om een product wat niet te installeren valt te verkopen dan de klant te laten wachten en heel veel moeite te laten doen voor een afspraak en dan ook nog eens niet helpen met het oplossen van het probleem wat is ontstaan doordat jullie veel te korte kabels aan je antenne hebben zitten...
Reputatie 7
Badge +20
Hi WHBBos,

Ik verwacht dat het volgende week wordt opgelost wanneer de monteur langs komt. Elke klant moet zelf een kabel kopen via https://www.allekabels.nl/. Wellicht kun je de te korte kabel inruilen voor een kabel die wel past? Je kan de monteur natuurlijk ook om tips vragen.
Geef dan geen antwoord...ik heb een antenne via jullie en er valt niets te ruilen aangezien de antenne een gemonteerde kabel heeft...Ik wacht het straks wel af en anders verwacht ik dat ik alles terug kan sturen. Want zo heb ik er helemaal niets aan
Sorry maar echt heel raar dat jullie gewoon geen interne service hebben voor een product wat je verkoopt. Net zo bizar als dat mijn contract 4 dagen start voordat jullie mijn nummer vrijgeven voor 4G...
Reputatie 7
Badge +20
Hi WHHBos,

Volgens onze 4G voor thuis expert zit er geen onderling verschil in resultaat van de kabels die je zelf kan aanschaffen. Ik weet niet waar je de kabel wilt plaatsen dus kan niet oordelen of de kabel te kort is. Je kan in dit geval het beste je afspraak afwachten. Ik verwacht gewoon dat de monteur het oplost. Mocht dat niet het geval zijn dan gaan we natuurlijk op zoek naar een andere oplossing zodat je een fijne 4G voor thuis ervaring zult hebben.
Guidion monteurs, haha.

Reageer