Beantwoord

Retourneren buitenantenne

• 6 juli 2017
  • 3 reacties
  • 154 Bekeken

Ik heb begin vorige maand 4G voor thuis aangeschaft en dat bevalt me prima.

Vorige week is de monteur langs geweest en ik kwam er toen achter dat ik met de buitenantenne geen verbetering van het signaal kan bereiken. Ik zou deze dus graag retourneren. Is dit mogelijk?

Overigens heb ik meteen na ontvangst van het modem gebeld met Guidion om een afspraak te maken, maar zij hadden pas 28 juni, zo'n 2 weken later, een monteur beschikbaar. Ik vond dat geen enkel probleem. Vervolgens heb ik vorige week met klantenservice gebeld over het retourneren van de antenne, maar daar werd ik doorverwezen naar het forum. Toen heb ik een privébericht gestuurd naar een T-Mobile forum moderator, maar daar geen reactie op ontvangen. Vandaar dat ik nu pas deze vraag post op het forum. Ik hoop dat jullie daarom in dit geval niet vasthouden aan de zichttermijn van 14 dagen.

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Muberra 6 juli 2017, 13:34

Hoi Bebop,

Fijn om te horen dat 4G voor Thuis jou goed bevalt. Dat horen wij graag! :D

Normaal gesproken kan je buiten de 14 werkdagen bedenktijd de buitenantenne niet meer terugsturen. Maar voor jou maak ik graag een uitzondering. Ik heb je een privébericht gestuurd met meer informatie over hoe je de antenne terug kunt sturen. De buitenantenne zal ik ook voor je vergoeden.

Mocht je meer vragen hebben, laat het dan weten!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 4
Hoi Bebop,

Fijn om te horen dat 4G voor Thuis jou goed bevalt. Dat horen wij graag! :D

Normaal gesproken kan je buiten de 14 werkdagen bedenktijd de buitenantenne niet meer terugsturen. Maar voor jou maak ik graag een uitzondering. Ik heb je een privébericht gestuurd met meer informatie over hoe je de antenne terug kunt sturen. De buitenantenne zal ik ook voor je vergoeden.

Mocht je meer vragen hebben, laat het dan weten!
Hier het zelfde ik zou hem graag retour zenden en mijn geld terug zou heel coulant zijn van jullie.
Hoi 4G Voor Thuis.

Je hebt dit bericht al achtergelaten in dit topic. Het is niet de bedoeling dat je dezelfde vraag in drie topics post, dat wordt gezien als het spammen van je vraag. Zou je dat in de toekomst niet meer willen doen? Dank je.

Dit topic gaat op slot.