Beantwoord

Signaal 4G voor Thuis valt regelmatig weg

  • 8 oktober 2017
  • 6 reacties
  • 233 Bekeken

Ik heb al vaker vragen over wegvallen signaal gesteld. Sinds juli 2017 4G thuis met Huawei router.
Beging langzamerhand wat irritant te worden, immers het gebeurt vaak wel drie keer per dag overigens meestal rond 18.00 u en verder op de avond.
Dus geen streaming meer van je internet radio of film via internet of uiteraard ook belangrijk geen internet voor je PC e/o devieces.

Je Huawei router geeft aan voldoende signaal met daarbij behorende kleurtjes ook geeft je PC e/o devices aan dat er een wi-fi signaal is, maar er is domweg geen signaal.
Je reset je Huawei router en ja hoor dan volgt er naar einige tijd wachten weer signaal,
dus uiteindelijk ligt het ook niet aan de Huawei router, immers het werkt of het werk in het geheel niet.

Mijn mobiel met betaald internet van T-mobile heeft wel signaal !!!

Ik denk dat het tijd wordt dat Tmobile dit probleem eens gaat oplossen.

T-Mobile wil graag uw commentaar en bemoeienissen vernemen.

Met vriendelijke groet,

J.W. Ruesink
08/10/2017
icon

Beste antwoord door Hajar 9 oktober 2017, 11:58

Hi J.W Ruesink,

Het is natuurlijk vervelend dat je dit probleem ervaart. Ik begrijp dat je een stabiele dekking wilt. Ik wil je daarom adviseren om een dekkingsklacht in te dienen via onze dekkingskaart. Onze netwerkspecialisten gaan dan onderzoeken waar het aan ligt. Geef in je klacht ook aan van welke huawei router jij gebruik maakt.

Ik hoop dat het wordt opgelost. Houd je ons op de hoogte?
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi J.W Ruesink,

Het is natuurlijk vervelend dat je dit probleem ervaart. Ik begrijp dat je een stabiele dekking wilt. Ik wil je daarom adviseren om een dekkingsklacht in te dienen via onze dekkingskaart. Onze netwerkspecialisten gaan dan onderzoeken waar het aan ligt. Geef in je klacht ook aan van welke huawei router jij gebruik maakt.

Ik hoop dat het wordt opgelost. Houd je ons op de hoogte?
Beste Hajar,

Prettig dat u zo snel terug reageert, alleen we moeten voorkomen dat we van kastje naar de muur worden gestuurd. Ik heb denk ik voldoende duidelijk heb gemaakt waar de problemen liggen
kwestie van door u intern communiceren met de oplossers. En de bal niet doorschuiven.
Ik denk dat u ook zelf intern kunt zien waar ik woon en welk dekkingskaart daarbij hoort.

Daarenboven ik heb dit probleem zelfs al vaker aangekaart.

Daarenboven u kunt mij ook vragen welk Huawei router ik via u heb aangeschaft juli 2017,
dus het is n.l. type: E 5186 5G-648D met sim krt nr 097*** en met klant.nr. 1.178***
Hierdoor alle info die nodig om met uw college te communiceren,

Graag uw reactie en voortgang in oplossing, uw voorgestelde oplossing draagt eerder bij tot meer irritaties en geeft een gevoel van doorschuiven.
J.W. Ruesink
09/10/2017/13.48 u
Reputatie 7
Badge +20
Hi Magerefransekwark,

Ik heb een heel aantal privégegevens van je verwijderd uit jouw bericht, aangezien het een openbaar forum is en het niet de bedoeling is om dit allemaal hier te plaatsen. Je weet nooit wie er mee leest en wat er op zo'n moment met jouw gegevens gebeurt.

Overigens is het geen afschuiven, maar in dit geval belangrijk om het voor je uit te laten zoeken. Er is één dekkingskaart, dat staat los van jouw locatie. Het is echter belangrijk dat je een aantal concrete voorbeelden doorgeeft en die hebben wij natuurlijk niet van je. Ik zou je dan ook alsnog aan willen raden om deze melding in te dienen, zodat dit voor jou uitgezocht kan worden. Je hoeft enkel de melding aan te maken, daarna gaan onze netwerkspecialisten voor je aan de slag.

Als je nog andere vragen hebt, dan horen we dat natuurlijk alsnog graag.
Beste David,

Dank voor je snelle reactie.
Maar we komen niet verder immers ik wil de dekkingskaart invullen, daarbij staat niet het type welk ik bij u heb gekocht t.w. Huawei router E 5186 en dat moet ingevuld worden via de voorbeelden die worden aangegeven, nu dit voorbeeld staat er n i e t bij. Dus ik kom niet verder om klacht te melden.
Graag uw oplossing.
Met vr. gr. Johan Ruesink
09/10/2017 14.45 u
Inmiddels zelf op het idee gekomen domweg een verkeerd Huawei router invullen
en in toelichting duidelijk vermeld om welk Router van Huawei het dan wel gaat.
Wat nu de reactie van uw specialisten hoop ik spoed af.
Met vriendelijke groet,
Johan Ruesink
Reputatie 7
Badge +20
Hi Johan,

Fijn dat het is gelukt. Ik hoop dat onze specialisten jou verder kunnen helpen! 🙂

Reageer