Beantwoord

Streamen met 4G mogelijk?

• 15 augustus 2016
  • 5 reacties
  • 951 Bekeken

Beste mensen van het 4G voor thuis team,

Ik zie dat ik nog steeds kan aanmelden voor de beta versie... Ik heb daarover nog een paar vragen.
Het is mogelijk om het een maand te testen... mocht het toch niet aan de verwachtingen voldoen, kan het kastje van 99 euro dan weer teruggestuurd worden, dat we dat geld ook weer terug krijgen?
Wat is jullie ervaring met streamers? Dat is namelijk voor ons het belangrijkste doel, er is minimaal 5 mb upload nodig... is dat haalbaar met 4G voor thuis?
Graag hoor ik jullie reactie, zodat wij kunnen beslissen of we ons aanmelden.
icon

Beste antwoord door DennisAmeling 15 augustus 2016, 16:56

Hi Suzan,

Mocht je binnen een maand opzeggen dan krijg je het inderdaad het geld van de router terug.
5Mbps upload lukt bijna altijd wel. We zien uploadsnelheden tot 45-50Mbps voorbijkomen maar dit is echt afhankelijk van de dekking in jouw regio.
Aangezien je voor een forumaccount een T-Mobile aansluiting + My T-Mobile moet hebben, ga ik er even vanuit dat je al T-Mobile klant bent. Je kunt daarom de Speedtest.net app downloaden via Speedtest.net om daarmee de snelheid van je 4G verbinding te testen. Als je uploadsnelheid boven de 5Mbps uit komt (wat bijna altijd het geval is met 4G) dan zou je zonder problemen moeten kunnen streamen. 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hi Suzan,

Mocht je binnen een maand opzeggen dan krijg je het inderdaad het geld van de router terug.
5Mbps upload lukt bijna altijd wel. We zien uploadsnelheden tot 45-50Mbps voorbijkomen maar dit is echt afhankelijk van de dekking in jouw regio.
Aangezien je voor een forumaccount een T-Mobile aansluiting + My T-Mobile moet hebben, ga ik er even vanuit dat je al T-Mobile klant bent. Je kunt daarom de Speedtest.net app downloaden via Speedtest.net om daarmee de snelheid van je 4G verbinding te testen. Als je uploadsnelheid boven de 5Mbps uit komt (wat bijna altijd het geval is met 4G) dan zou je zonder problemen moeten kunnen streamen. 🙂
Hoi Dennis,
Dank je wel voor je antwoord!
Had ook al gemaild, en kreeg het antwoord dat er goede snelheden (natuurlijk afhankelijk van de plek) behaald werden. Inderdaad al klant, dus ook even getest net... beetje afhankelijk van waar ik sta, buiten het beste bereik tot 60mb down, en 12mb up... met de buiten antenne op een goede plek, zou het dus moeten lukken.
Heb dan ook net gereserveerd voor de beta, M pakket. En als het bevalt, blijven we gewoon... Ben heel erg benieuwd! Hoop dat we snel kunnen testen 😛
Reputatie 5
Badge +11
Dat klinkt goed! Met de buitenantenne gaat de snelheid vaak nog iets omhoog inderdaad.
Leuk dat je gereserveerd hebt! We gaan je z.s.m. voorzien van meer informatie. 🙂
Ja, we kunnen niet wachten :p
Even een vraagje... ook zodat we een beetje weten hoe lang het duurt...
Hoe snel krijgen we bericht en kan er daadwerkelijk internet zijn?
Alvast bedankt!
Reputatie 5
Badge +11
@Suzan Sue
De laatste puntjes worden momenteel op de i gezet. Voor het eind van deze week ontvang je meer informatie over de levering 🙂 Bedankt voor je geduld!

Reageer