Beantwoord

T-Mobile voor thuis

Toon eerste reactie

30 reacties

Reputatie 5
Badge +15
Hoi Silvia,

Ik heb Guidion zojuist zelf even een bericht gestuurd met daarin het verzoek met jou contact op te nemen voor de installatieservice. De bestelling is bij ons gewoon bekend, dus vreemd dat het niet helemaal gaat zoals het hoort. Ik laat het je weten zodra ik reactie van hen heb. Hou jij mij ook weer op de hoogte? 🙂
Hallo Jaimy

Dank je wel. Intussen heb ik contact gehad met Guidion. Het probleem zat inderdaad in het adres. Dat is geregeld en er komt een afspraak.

Fijn weekeind, Silvia
Graag wil ik even laten weten dat Guideon is geweest. Hij kon helaas niet meer Mb's krijgen dan tussen 10 en 20. Daar was ik niet zo blij mee want zelf kwam ik (op een verre van ideale plek) al tot 25+. Ik heb toen wel de andere PC en de laptop getest en die kwamen tot ca 60. Al gauw lukte ook dat niet meer. Vandaag is onze eigen deskundige geweest en nu staan alle 3 PC's op stabiel 75 tot 85Mbps. Guideon had iets fout gedaan met een kabel. Enige probleem is nog de prut aansluiting van de antenne kabels aan het modem maar ook dat wordt komende week opgelost.

Groet, Silvia
Reputatie 6
Badge +17
Hi Silvia,

Dankjewel voor de terugkoppeling. Wel fijn dat je het alsnog zelf hebt kunnen oplossen met jullie deskundige. Als je nog andere vragen hebt of als wij nog wat kunnen betekenen, laat het ons weten!
Hallo Hajar

Graag gedaan. Ik heb nu ook een ander modem maar helaas was daar het wachtwoord niet meer bij. Deze gebruikt dus maar één antennekabel en dat is een verschil van 50Mb. Het is te doen maar niet super. Ik snap nog steeds niet waarom jullie een modem leveren waar de kabels niet vast op aan te sluiten zijn. Modem omruilen voor een passend is wat jullie nog voor mij zouden kunnen betekenen. Voorlopig doe ik het maar zo want we schijnen aan het eind van het jaar eindelijk glasvezel te krijgen. Als het doorgaat!

Groet, Silvia

Reageer