Beantwoord

Tijdelijke internetbundels 4g voor thuis

• 29 november 2016
  • 8 reacties
  • 586 Bekeken

Reputatie 1
Goeienavond,

Misschien een beetje een rare vraag betreft de 'tijdelijke internetbundels', aangezien er bij de internetbundels 'tijdelijk' staat, maar blijven deze internetbundels bestaan? Ik heb namelijk 4g voor thuis en vul deze in het weekend aan met de weekendbundel zodat ik genoeg heb om mee 'rond te komen'. Trouwens, bij mij werken de weekendbundels wel? Zie dat hier problemen mee zijn.

Hierbij nog even de link waar ik het vandaan heb: https://www.t-mobile.nl/tijdelijk-internet

De reden dat ik dit wil weten is omdat ik de KPN anders op ga zeggen.

Groet, GHSV
icon

Beste antwoord door peter4GT 30 november 2016, 09:51

Je zet de bundel aan door vanuit het Huawei Modem de tekst WEEKEND per sms te sturen naar 2244. Bij mij werkt dit helaas al weken niet meer. Zie ook dit topic : https://forum.t-mobile.nl/storingen-471/storing-weekendbundel-werkt-niet-naar-behoren-272913
Bekijk origineel

8 reacties

vraagje, hoe zet ik een weekendbundel aan? met mijn 4g voor thuis modem kan ik niet sms'n.
3 euro voor 30 Gig is een koopje.
4G voor thuis werkt fantastisch maar blijft behelpen. normaal gebruik zoals ieder met een vaste internet aansluiting, is met 4G voor thuis niet aan de orde. YouTube en Netflix vreet je databundel binnen de kortste keren op.
een weekendbundel zou een uitkomst zijn.

Groet, Guus
Reputatie 3
Badge +2
Je zet de bundel aan door vanuit het Huawei Modem de tekst WEEKEND per sms te sturen naar 2244. Bij mij werkt dit helaas al weken niet meer. Zie ook dit topic : https://forum.t-mobile.nl/storingen-471/storing-weekendbundel-werkt-niet-naar-behoren-272913
Reputatie 1
vraagje, hoe zet ik een weekendbundel aan? met mijn 4g voor thuis modem kan ik niet sms'n.
3 euro voor 30 Gig is een koopje.
4G voor thuis werkt fantastisch maar blijft behelpen. normaal gebruik zoals ieder met een vaste internet aansluiting, is met 4G voor thuis niet aan de orde. YouTube en Netflix vreet je databundel binnen de kortste keren op.
een weekendbundel zou een uitkomst zijn.

Groet, Guus

Hey Guus,

Ik heb daar zo'n app voor op mijn telefoon, genaamd Huawei HiLink.
Met deze app kun je via je Huawei modem sms'en, maar ook andere dingen als een datalimiet instellen, kijk er maar eens na.

Via deze link kun je die bundels zien en kijken wat je moet sms'en: https://www.t-mobile.nl/tijdelijk-internet

Weet jij of die 'tijdelijke' internetbundels blijven bestaan?

Groetjes
Hey GHSV
heb Windows Phone en dus geen app.
wel heb ik kunnen SMS'en in de modem. heel eenvoudig zelfs. nu maar afwachten
of de weekendbundel gaat werken. kreeg wel een bevestigings sms
bedankt voor je antwoord.
groeten,
Guus
Reputatie 5
Badge +11
@GHSV
De Tijdelijke Internetbundels blijven bestaan. Ze hebben deze naam omdat ze bedoeld zijn voor tijdelijk gebruik (een uur, een dag of een weekend). Let wel op dat deze bundels momenteel nog experimenteel zijn, dus er kan nog wat veranderen. Ze blijven in ieder geval wel bestaan :)

Zoals @Peter4GT aangaf is er momenteel bij sommige klanten nog een storing met de Weekendbundel. Het einde hiervan lijkt nu echt in zicht en we vermelden updates in dit topic.
Reputatie 1
@GHSV
De Tijdelijke Internetbundels blijven bestaan. Ze hebben deze naam omdat ze bedoeld zijn voor tijdelijk gebruik (een uur, een dag of een weekend). Let wel op dat deze bundels momenteel nog experimenteel zijn, dus er kan nog wat veranderen. Ze blijven in ieder geval wel bestaan :)

Zoals @Peter4GT aangaf is er momenteel bij sommige klanten nog een storing met de Weekendbundel. Het einde hiervan lijkt nu echt in zicht en we vermelden updates in dit topic.

Bedankt voor je reactie Dennis! Dan gaan wij binnenkort de vaste lijn van KPN de deur uit gooien. Ik snap dat er nog wat kan veranderen, het is niet voor niets experimenteel natuurlijk.

Dan nog een vraag aan jou/jullie van 4g voor thuis, namelijk; nu T-Mobile Vodafone Thuis overneemt, zijn jullie dan ook in staat of hebben jullie plannen ervoor te zorgen dat wij, 4g voor thuis gebruikers hun vaste telefoonnummer mee kunnen nemen, zodat wij via de Huawei router zouden kunnen bellen? Dus VoIP-bellen met het vaste nummer dat wij nu nog via KPN of andere providers hebben.

Ik hoor het wel!
Reputatie 5
Badge +11
@GHSV
Dit zou in theorie mogelijk kunnen zijn. We zouden dan een VoIP account i.c.m. vast nummer aan kunnen bieden als extra optie bij 4G voor Thuis. Verwacht echter niet dat dit op korte termijn mogelijk wordt; het duurt naar verwachting nog wel even voordat de overname van Vodafone Thuis is afgerond. Ik heb de wens in ieder geval toegevoegd aan het lijstje met wensen. 🙂 Voor nu zou je een aanbieder als Voys kunnen gebruiken voor VoIP i.c.m. een vast nummer.
Ook wegens het stopzetten van het ISDN netwerk van KPN worden bedrijven gedwongen een alternatief te regelen. Mocht de overstap hier zelf te lang duren en blijven problemen aanhouden, dan kan je ook een vast nummer combineren met VOIP. [Reclame verwijderd uit tekst. Zie ook de huisregels.]

Reageer