Beantwoord

Toch enigzins teleurgesteld in de dienstverlening

Beste T-Mobile,
sinds vanmorgen 8:25 heb ik geen verbinding meermet het 4G Thuisnetwerk.
Ge-chat met de klantenservice en zij kon me helaas niet helpen. Kreeg een nummer om te bellen want het zou iets technisch zijn met het modem.
Dat is een en al ellende. Als je belt vertellen ze je bij elke keuze dat er valse emails in omloop zijn.
Krijg je iemand aan de lijn dan wordt de verbindng verbroken. Ik heb het nu 4x geprobeerd en telkens is de verbinding weg na ongeveer 1 zinnetje.
Nog steeds geen verbinding met 4G geen mogeijkheid te bellen.
Vrijdag zou ik een antenne krijgen maar zonder verbinding is dat niet handig.
Mijn verbinding is vanaf dag 1 niet echt stabiel geweest. Steeds wel even weg en daarna wel weer terug maar nu blijft hij weg.
Een vergelijkbaar modem van de collega's met een 4G buitengebied kaartje heeft eigenlijk nooit hetzelfde beeld vertoont. T-Mobile is goedkoper voor meer data maar dan moet het wel werken.
Ikben benieuwd of dit opgelost kan worden.
icon

Beste antwoord door Amy 16 november 2016, 09:35

Hi Eric,

Ik snap dat het onhandig is dat niet al onze collega's je direct konden helpen. De 4G voor Thuis vragen zijn vaak zó specifiek dat niet iedereen er van op de hoogte is. Je kunt je vraag dan ook het beste hier stellen op het 4G voor Thuis forum.. We helpen je hier zo snel mogelijk en hier is DennisA (4G voor Thuis expert) ook actief.

In dit topic vind je meer informatie over de storing met verbindingsproblemen op fms APN. Op dit moment kun je het beste de standaard APN gebruiken maar ik zie dat je zelf ook al zo ver was gekomen 😉. In het storingstopic plaatst DennisA updates zodra er meer nieuws bekend is.

Uiteraard doen we er ook alles aan om onze collega's overal van op de hoogte te brengen. Excuses dat je eerder van het kastje naar de muur bent gestuurd! Zou je in het storingstopic willen reageren als je verder nog vragen hebt over dit probleem? Alvast bedankt! Dit topic gaat op slot om dubbele topics te voorkomen.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Tja, dan zelf maar aan het kloten geslagen. Het bleek dat het standard profiel van T-Mobile met als apn internet wel werkte.Daarna als apn weer FMS ingesteld en weg verbinding.
Hij staat nu op het default profiel met smartsite als apn en het werkt. Dus alles schijnt te zitten in de apn setting.
Reputatie 7
Badge +15
Hi Eric,

Ik snap dat het onhandig is dat niet al onze collega's je direct konden helpen. De 4G voor Thuis vragen zijn vaak zó specifiek dat niet iedereen er van op de hoogte is. Je kunt je vraag dan ook het beste hier stellen op het 4G voor Thuis forum.. We helpen je hier zo snel mogelijk en hier is DennisA (4G voor Thuis expert) ook actief.

In dit topic vind je meer informatie over de storing met verbindingsproblemen op fms APN. Op dit moment kun je het beste de standaard APN gebruiken maar ik zie dat je zelf ook al zo ver was gekomen 😉. In het storingstopic plaatst DennisA updates zodra er meer nieuws bekend is.

Uiteraard doen we er ook alles aan om onze collega's overal van op de hoogte te brengen. Excuses dat je eerder van het kastje naar de muur bent gestuurd! Zou je in het storingstopic willen reageren als je verder nog vragen hebt over dit probleem? Alvast bedankt! Dit topic gaat op slot om dubbele topics te voorkomen.