Unlimited 4G voor Thuis klinkt mooi maar is het niet


Toon eerste reactie

79 reacties

Inderdaad Kevin_C precies in diezelfde situatie belande ik ook. Voordat ik het abonnement afsloot had ik wel gelezen dat er een bundel was van 100GB en dat je daarna steeds kon aanvullen, maar wat dit in de praktijk ging betekenen had ik niet overzien.

Na gemiddeld 8 dagen is de 100GB bundel op en zit je de rest van de maand je behoorlijk te ergeren. Laat staan als je eens een bestand van meer dan 2GB moet downloaden van een locatie die geen buffer gebruikt of hervat mogelijkheden heeft. Niet te doen zo.

Ik heb het al eerder aangegeven, T-Mobile moet gewoon stoppen met deze ontmoedigingsbeleid en de verbinding normaal open zetten. Ze knijpen immers de snelheid al, dan hoef je niet ook nog eens met bundels te gaan werken. Die bundels waren ervoor in de tijd dat er geen snelheidslimieten waren om netwerk overbelasting te voorkomen. Maar met een 25MBit download snelheid is een bundel gewoon grote onzin.

En ook de opmerking van een oplossing is niet 1,2,3 uitgevoerd. Niemand hier vraagt dat dit per direct aangepast moet worden (tuurlijk zien we dat graag, maar we snappen dat dit niet kan binnen een grote organisatie), maar wat we wel vragen is dat hier daadwerkelijk verandering in komt en niet de loze beloftes die gedaan zijn.

Want kijk maar even naar de laatste aanpassing die gedaan zou zijn, het feit dat de verbinding nu aan zou blijven als de bundel op is. Pure onzin weer helaas, want de verbinding gaat nog altijd plat. Ja de interne pagina zou nu zogenaamd gewhitelist moeten zijn zodat je wel fatsoenlijk kan aanvullen met de Capcha code, maar ook dit is meer niet dan wel. Krijg nog altijd de foutmeldingen die al uitvoerig zijn vermeld hier door mijn medegebruikers.

Nee het is dat een 11Mbit ADSL lijntje me niet aanstond en 4G buitengebied van KPN hier niet beschikbaar is, maar anders had ik dit gebeuren nooit genomen. Om over de 2 jaar contract nog maar te zwijgen.

Dus Tmobile wil je mij en andere klanten als tevreden klanten gaan krijgen, moet er echt wat aan jullie data beleid gaan veranderen.
Reputatie 4
Badge
David schreef:

@Hakuin

Jammer je het bericht weer zo negatief oppakt, want dat is niet het geval. Zoals in de eerdere update al aangeven wordt er aan de ene ontwikkeling al gewerkt. Je begrijpt vast dat bepaalde ontwikkelingen niet over één nacht ijs gaan, dus vandaar geen concrete datum, maar wel de toezegging dat we er hard aan werken!


Hoe bedoel je?
Ik weet een nieuwe baan voor je in een café als barkeeper. Op het café staat een bordje met:
MORGEN GRATIS PILS. 😀
Zeg gewoon dat je het niet weet of er veranderingen komen, ook niet misschien in de toekomst of we werken er hard aan.
Dat werkt beter dan mensen aan het lijntje houden.
David schreef:

Hey allemaal,

Ik begrijp volledig dat jullie met smart wachten op de volgende aanpassing! We zijn hier onwijs druk mee aan de slag en ik verwacht volgende week in ieder geval iéts te kunnen melden. Ik laat het weten!


Beste David, ik ben nu wel heel benieuwd naar het 'iets' wat je gaat melden!!! 😎
David schreef:

Hey allemaal,

Ik begrijp volledig dat jullie met smart wachten op de volgende aanpassing! We zijn hier onwijs druk mee aan de slag en ik verwacht volgende week in ieder geval iéts te kunnen melden. Ik laat het weten!



Hallo David,

Naar aanleiding van je bovenstaande bericht had ik inmiddels wel verwacht iets te horen. We zijn nu bijna een maand verder. Zijn jullie er nog mee bezig, of moeten we ons er maar gewoon bij neerleggen dat alles blijft zoals het is?

Met vriendelijke groet,
Kevin Cox

Reageer