Sinds een week of 2/3 heb ik 4G voor thuis, omdat ik niet anders kan (geen internetaansluiting oid mogelijk). Opzich prima, maar wat blijkt? Mijn IP-adres wordt elke keer veranderd. Nu zou dit opzich geen probleem zijn, ware het dat ik voor mijn werk een vast IP-adres nodig heb.
Wij bellen door middel van VoIP met het programma Bria, waardoor een beveiligde telefoonlijn nodig is. En jawel, hiervoor moet je een IP-adres opgeven. Dit gaat nogal lastig als ik een continu wisselend IP-adres heb.
Graag zie ik hier dan ook een oplossing voor....
Beste antwoord door Jaimy
Hoi Marjanne,
Op het Forum kunnen we soms nèt wat meer uitzoekwerk doen dan aan de lijn. Ik kan me voorstellen dat het frustrerend is om te horen als je lang in de wacht hebt gestaan. Gelukkig heb je ons wel gevonden. :D
Ik kan je niet direct een oplossing geven, maar ik wil je zeker even doorverwijzen naar dit topic, waar meer mensen aangeven hier geïnteresseerd in te zijn. Om deze reden is er een speciale poll aangemaakt. Zodra wij hier updates over hebben, zul je die direct in dat topic terugvinden!
Bekijk origineel
Op het Forum kunnen we soms nèt wat meer uitzoekwerk doen dan aan de lijn. Ik kan me voorstellen dat het frustrerend is om te horen als je lang in de wacht hebt gestaan. Gelukkig heb je ons wel gevonden. :D
Ik kan je niet direct een oplossing geven, maar ik wil je zeker even doorverwijzen naar dit topic, waar meer mensen aangeven hier geïnteresseerd in te zijn. Om deze reden is er een speciale poll aangemaakt. Zodra wij hier updates over hebben, zul je die direct in dat topic terugvinden!