Beantwoord

verbinding maken met B618 LTE

• 1 juli 2019
  • 9 reacties
  • 3100 Bekeken

Ik woon op een stalen motorboot en krijg geen verbing met de router. Ook niet buiten onder de tent.
icon

Beste antwoord door tmoesel 12 juli 2019, 16:02

Hoi @Eleanora52,

Zou je kunnen aangeven in welke router je de simkaart hebt geplaatst? Wellicht zit het in de instellingen, waardoor het niet lukt. Heb je het ook al op andere locaties getest? Misschien was het precies in een omgeving waar het netwerk niet toereikend was.

Ik ben benieuwd!

Abo is al opgezegd zo te lezen https://community.t-mobile.nl/netwerk-347/dagelijks-verbinding-verbroken-284186?postid=1503150
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6
En welke verbinding krijg je niet? geen verbinding met het netwerk of geen verbinding met de B618?
Geen verbinding met het netwerk.
Ik probeer er een screenshot van de melding te maken en bij te voegen, ook dat lukt niet.

Reputatie 7
Badge +20
Hoi @Eleanora52,

Zou je kunnen aangeven in welke router je de simkaart hebt geplaatst? Wellicht zit het in de instellingen, waardoor het niet lukt. Heb je het ook al op andere locaties getest? Misschien was het precies in een omgeving waar het netwerk niet toereikend was.

Ik ben benieuwd!
Reputatie 6
Badge +11
Hoi @Eleanora52,

Ik ben benieuwd!

Abo is al opgezegd zo te lezen https://community.t-mobile.nl/netwerk-347/dagelijks-verbinding-verbroken-284186?postid=1503150
Reputatie 7
Badge +20
@tmoesel

Yes, je hebt helemaal gelijk zo te zien, had ik niet gezien! Het is jammer, maar als het niet werkt, dan werkt het niet.. 😟
We hebben een abonnement van tele2, maar dat ging ook fout. Er zit nu een relais tussen, die iedere nacht even onderbreekt, we hebben nu al 2 weken goed beeld via de beveiliging. Dus deze oplossing werkt wel, gelukkig.

Nog bedankt voor het meedenken allemaal...
Reputatie 7
Badge +20
Bedankt voor de terugkoppeling @Eleanora52 Fijn dat deze oplossing werkt!

Reageer