Vraag

Verbruikstatus My T-Mobile werkt niet

  • 13 maart 2017
  • 2 reacties
  • 421 Bekeken

Beste lezer,

Sinds zaterdag heb ik 4G voor thuis en sinds vandaag, waarop de website eigenlijk weer zou moeten werken na onderhoud, kan ik mijn verbruikstatus niet meer inzien en krijg ik de melding: "Omdat jouw contract is opgezegd".

De reden hiervoor is omdat ik filmpjes op youtube broadcast/upload wat nogal rap in de MB's kan hangen, wat het belangrijk voor me maakt om dit in de gaten te houden.

Inmiddels getest:
- Internet explorer 32/64 (met en zonder addons)
- Google Chrome
- Inlog/Uitlog/Inlog

Dus mijn vraag is, wordt dit in orde gemaakt?

2 reacties

Reputatie 6
Badge +11
Ik krijg en kreeg dit ook, mede doordat ik sinds afgelopen vrijdag ook een prepaid account heb. Als ik met de prepaid account inlog krijg ik de melding. workaround (chrome linux): haal het "geen-toegang" gedeelte van de URLK in de adresbalk weg dus als URL
https://www.t-mobile.nl/
dan op wat reclame maar jeje rechtboven zaken in je account aanklikken. En weer uitloggen en dan zelfde voor de 4GvT account. Kan bij jouw iets anders zijn, ik weet niet of je ook meer dan 1 account bij TMO-NL hebt.

Als je in de nacht vrijwel geen data verbruikt, zou je ook op modem zelf kunnen afgaan (en elke maand resetten en/of ook triggerlimit instellen bij 90% o.i.d.)

http:/192.168.8.1/html/statistic.html
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Michael,

Welkom bij T-Mobile! 🙂 Begrijpelijk dat je wilt weten hoeveel je verbruikt en dit zou ook gewoon moeten werken. Had je al naar de tip van tmoesel gekeken (bedankt voor het meedenken!)? Heb je al jouw cookies verwijderd? Ik zie dat je niet bent ingelogd met My T-Mobile hier op het forum. Daarom kan ik ook jouw gegevens niet inzien. Kun je alsnog inloggen op het forum met My T-Mobile en dan hier een reactie plaatsen? Mocht dat niet lukken, kun je mij dan via een privébericht jouw 097-nummer, adres en geboortedatum sturen? Dan kijk ik met je mee!

Reageer