Vraag

Videoland over 4G voor Thuis

• 9 juli 2017
  • 4 reacties
  • 226 Bekeken

Hallo,
Ik heb net een proefabonnement voor 1 cent op Videoland aangemaakt. Dat is goedkoper dan een proef via T-Mobile.
Ik kom na inloggen bij Videoland echter niet verder dan een helemaal zwart scherm met de tekst "Kies je profiel" en een button Uitloggen. Geen mogelijkheid om profielen te kiezen of aan te maken.

Moet ik eerst bij T-Mobile de Videoland bundel inschakelen om verder te komen?

4 reacties

Het is al opgelost. Kennelijk moest het nieuwe account eerst nog worden verwerkt, ook al suggereerde de welkomst-email iets anders.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi JukeboxBill,

Gaaf dat je Videoland wil uitproberen. Heb je het aanbod al een beetje bekeken? Ik weet zeker dat je de juiste films en series tegen gaat komen!

Bedankt dat je hier zelf weer op reageert. In sommige gevallen kan het inderdaad even duren en moet het account eerst verwerkt worden. Er ontstaat dan een kleine vertraging waardoor je de dienst niet meteen kan gebruiken. Ik ben blij dat het bij jou inmiddels is opgelost!

Als je in de toekomst weer vragen of verzoeken hebt dan horen we het natuurlijk graag van je. 🙂
Ik had in mijn tweede bericht wel iets te vroeg gejuicht. Want toen ik eenmaal kon inloggen, kon ik in Firefox nog steeds geen films afspelen. Daarna IE geprobeerd, maar daarmee kon ik zelfs niet inloggen. Met Opera lukte het wel in één keer. Probleem met Firefox had ik vandaag opgelost door de 64bit versie te installeren, maar nu is het probleem weer terug: alleen zwart scherm met profielkeuze en uitlogknop.

Ik heb gisteren in mijn weekendbundel al twee films gekeken en heb al verschillende films gezien die ik ook nog wil zien. Alleen jammer dat er geen BBC series zijn te zien, zoals The Last Kingdom.
Ik hoop dat Opera blijft werken met Videoland, anders is de lol er gauw van af.

Verder zijn de abonnementskosten totaal onoverzichtelijk.
Op de hoofdpagina van Videoland staat 5,99 per maand, na de proefperiode van 2 weken.
Op T-mobile wordt het abonnement aangeboden voor de eerste 2 maanden 4,99 en daarna 8,99.
Afgezien van de hogere prijs na 2 maanden, wat is het nut om via T-Mobile een abo op Videoland af te sluiten? Zijn alle browserproblemen dan opgelost?
Reputatie 4
Hoi JukeboxBill,

Dank je wel voor jouw reactie!

Het is inderdaad wel vreemd dat Videoland niet werkt met alle webbrowsers. Dat betekent dat er misschien iets moet worden aangepast in de instellingen van jouw computer of telefoon. Daarvoor kan je het beste contact opnemen met Videoland zelf. Hopelijk kan je tot de oplossing nog genieten van Videoland met Opera. Je kunt hier kijken voor meer informatie. Ik durf niet meteen te zeggen dat via ons alle webbrowser problemen dan zijn opgelost, want dat heeft toch ergens met jouw instellingen te maken.

Als ik kijk op de website van Videoland zelf dan zie ik wel €8.99 staan. Videoland kan natuurlijk altijd zelf hun eigen tarieven hanteren en ook hun actie-prijzen in het leven roepen. Bij ons kost het na 2 maanden ook €8.99 en is het na één maand, maandelijks opzegbaar. Voor de rest zijn alle mogelijkheden gelijk:

- Bekijk series en films wanneer je wilt, zonder reclame
- Download to Go: offline series en films bekijken
- Geniet van de nieuwste series nog voor ze op tv zijn
- Kijk Videoland waar het jou uitkomt: op je tv, laptop/pc, tablet of smartphone

Uiteindelijk is de keus aan jou via waar je Videoland wilt afsluiten. Zolang jij maar geniet van alle films & series! 🙂

Reageer