Beantwoord

Waarom om wordt de dag bundel niet op 10GB gezet

  • 6 juli 2019
  • 1 reactie
  • 1022 Bekeken

Mijn maand bundel 100 GB is verlopen / op mijn dagbundel 5 GB is zo goed als verbruikt en ik kan niet aanvullen daar er een storing is. dus met andere woorden mijn internet verbinding 4G Thuis staat op het punt te worden onderbroken en dit zou onbeperkt internet connectie heten ????
icon

Beste antwoord door Jaimy 7 juli 2019, 08:45

Hoi Herbie75,

Er was inderdaad sprake van een storing met betrekking tot de aanvullers. Gelukkig is die inmiddels alweer verholpen, sorry voor het ongemak! Je zou nu alles weer helemaal naar behoren moeten kunnen gebruiken!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Herbie75,

Er was inderdaad sprake van een storing met betrekking tot de aanvullers. Gelukkig is die inmiddels alweer verholpen, sorry voor het ongemak! Je zou nu alles weer helemaal naar behoren moeten kunnen gebruiken!

Reageer