Beantwoord

Weekendbundel fout: T-Mobile kent mij niet...

• 9 augustus 2017
  • 7 reacties
  • 445 Bekeken

Nu een halve maand gebruiker van 4G voor thuis. Nu wil ik de weekendbundel activeren door via mijn modem een SMS naar 2244 te sturen maar krijg meteen een SMS terug van T-Mobile waarin ze zeggen: "Beste klant, je bent geen 4G voor Thuis klant en komt helaas niet in aanmerking voor deze aanbieding. Groet, T-Mobile."

Is hier een oplossing voor? Misschien een instelling van het modem?
icon

Beste antwoord door Muberra 14 augustus 2017, 14:16

Hoi PowerDragon,

Goed dat je het hebt geprobeerd!

Ik heb het voor je nagevraagd bij de desbetreffende afdeling en het heeft ermee te maken dat je een nieuwe klant ben van 4G voor Thuis. Bij de nieuwe klanten, zoals jij, moet alles nog goed worden verwerkt in het systeem. Hierdoor lukt het jou nog niet om de weekendbundel te activeren. Mijn collega's doen hun best om dit zo snel mogelijk te regelen voor je. Ik wil wel mijn excuses aanbieden voor het ongemak wat je nu ervaart. Hopelijk is dit snel verholpen.

Als je in de tussentijd nog vragen hebt, dan horen wij dat graag van je!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Kevin,

Wat vreemd dat je die melding krijgt. In de openingspost van dit topic staat uitgelegd hoe je een weekendbundel kan activeren. Zou je het op deze manier kunnen proberen en kijken of het werk?
Hi Hajar,

Ik heb exact gedaan wat er in de door jou genoemde openingspost staat. Inloggen op mijn modem, SMS sturen naar 2244 met de tekst WEEKENDTHUIS. Binnen een seconde krijg ik de reactie van T-Mobile waarin ze zeggen "Beste klant, u bent geen ... klant..."

Ik heb dit meermaals geprobeerd met telkens zelfde antwoord
Reputatie 4
Hoi Kevin,

Dank je wel voor jouw snelle reactie!

Heel jammer dat het niet lukt elke keer. Het blijft een een vreemde melding. Zou je het kunnen proberen via jouw mobiele telefoon? Dus dezelfde sms sturen, maar dan via jouw toestel? Dan kunnen wij kijken of het wel werkt op die manier.

We horen het graag van je!
Exact zelfde probleem hier.... SMS via modem verstuurd, ben wel degelijk 4Gvt klant

Beste klant, je bent geen 4G voor Thuis klant en komt helaas niet in aanmerking voor deze aanbieding. Groet, T-Mobile
Reputatie 4
Hoi PowerDragon,

Goed dat je het hebt geprobeerd!

Ik heb het voor je nagevraagd bij de desbetreffende afdeling en het heeft ermee te maken dat je een nieuwe klant ben van 4G voor Thuis. Bij de nieuwe klanten, zoals jij, moet alles nog goed worden verwerkt in het systeem. Hierdoor lukt het jou nog niet om de weekendbundel te activeren. Mijn collega's doen hun best om dit zo snel mogelijk te regelen voor je. Ik wil wel mijn excuses aanbieden voor het ongemak wat je nu ervaart. Hopelijk is dit snel verholpen.

Als je in de tussentijd nog vragen hebt, dan horen wij dat graag van je!
Hallo T-Mobile,

Excuses voor de late reactie. Inmiddels weer bijna 2 weken gewacht en vandaag weer geprobeerd de weekendbundel te activeren. Wederom dezelfde reactie: Ik ben, zelfs na 23 dagen, nog steeds "geen 4G-voor-thuis klant".
Ik heb vorige week ook al telefonisch contact gehad met de T-mobile klantenservice; die zou het doorzetten naar de technische dienst. Sindsdien niets meer vernomen...
Ook heb ik reeds geprobeerd dezelfde SMS te versturen met mijn 4G-voor-Thuis SIM in een simlock-vrije telefoon. Zelfde reactie: "U bent geen klant."

Verder heb ik een soortgelijk probleem met de Vriendenkorting; de eenmalige €25 korting die je beiden kunt ontvangen als je een nieuwe klant aanlevert. Degene die mij heeft aangemeld krijgt, net als ik, het antwoord dat wij (of een van ons) niet aan de voorwaarden voldoen voor de korting. Dit nagezocht in de voorwaarden maar wij voldoen toch wel degelijk aan de voorwaarden. Ook dit werd door de klantenservice weer op het 'bijwerken der systemen' gegooid.

Graag zou ik zien dat dit nu geregeld wordt want 3 weken om jullie systemen bij te werken vind ik persoonlijk wel heel erg lang duren.

Ik hoor graag van jullie de oplossing want mijn maand opzegtermijn zit er al bijna op.
Met vriendelijke groet,
Kevin
Reputatie 7
Badge +20
Hey Kevin,

Het klopt dat de nieuwe klanten op dit moment nog niet de beschikking hebben om een weekendbundel aan te schaffen. De aanmeldingen van deze groep klanten heeft vertraging opgelopen, dus vandaar dat dit wat langer duurt. We zijn er in ieder geval wel mee bezig om dit zo snel mogelijk recht te trekken, maar ik moet daarover toch nog even om geduld vragen!

De Vriendenkorting is niet geldig op 4G voor Thuis, dit geldt voor de mobiele abonnementen. Dit staat ook op de website van Vriendenkorting, dus dat had mijn collega gelijk kunnen vertellen. Sorry dat dit niet direct gebeurd is!

Als we je verder nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!

Reageer