Sticky

Work in progress & ideeën 4G voor Thuis

Toon eerste reactie

271 reacties

Reputatie 4
Badge
David, begrijp je dat met het maken van loze beloften eerder klanten wegjaagt dan houdt?
Mensen aan het lijntje houden wekt een hoop irritatie en uiteindelijk verlies je toch de klant.
Met de mbverdeler zijn lange tijd mensen aan het lijntje gehouden met loze beloften van we zijn aan het onderzoeken, na 9 maanden is er nog geen combikorting en nu dit weer.
Je kan beter open en eerlijk zijn.
Voor mensen die onbeperkt 4g internet willen met een gratis leven modem zijn op dit moment beter af bij de KPN als ze voldoen dan de voorwaarden.
Het enigste voordeel bij tmobile van 4g internet is dat je het per maand op kan zeggen.
Gisteren laatste dag bundel, nog ongeveer 30 gb over. Vandaag nieuwe bundel 100 gb en meteen 25 GB verdwenen! Gisteren wel OS High Sierra gedownload maar dat was op de oude bundel. Zo verdwijnen de gb’ s spoorloos!!
Reputatie 7
Badge +17
Hi Palmeg,

Wij kunnen vanwege de privacywet niet inzien waar je MB's aan op zijn gegaan. Dit kun je zelf wel controleren via een interne datateller. Zo weet je precies welke app de meeste MB's heeft verbruikt.
Nu onbeperkt muziek eindelijk is vrijgegeven, mogen we het ook snel verwachten voor 4g thuis toch?
Reputatie 1
Dat zo fijn zijn!
Reputatie 2
Had ik met order 2191 besteld op 27 october al niet allang wat moeten horen?
Reputatie 7
Badge +17
Hi MT,

Ik zie dat jij het hebt over de iPhone X bestelling dus jouw vraag hoort niet thuis in dit topic. Ik zie ook dat Kimberley je meer informatie heeft gegeven. Hopelijk is daarmee alles naar wens! Gefeliciteerd met je iPhone X!
Hallo Hajar, Ik zou graag willen weten waarom ik geen weekendbundel heb gekregen. Ik had het op maandag 20-11 aangevraagd, en hiervan ook bevestiging gekregen. Maar ik heb niet eens een sms ontvangen waarin word gezegd dat ik de bundel niet krijg.
Ik vind dit knap irritant! zeker omdat wij de weekend bundel nodig hebben om de maand door te komen.
Reputatie 7
Badge +17
Hi Henk,

We ervaren momenteel problemen met de weekendbundel. Ik heb jouw nummer ook al doorgezet naar de technische afdeling en we zijn bezig om dit op te lossen! Excuses voor het ongemak! In dit topic vind je updates over dit issue.
4G voor Thuis is ruim een jaar geleden geïntroduceerd. Wanneer wordt deze dienst ook beschikbaar voor zakelijke gebruikers?

Waar ik werk zitten we op een brakke ADSL lijn van 20 Mbps down/2 Mbps up en met mijn T-Mobile Unlimited abonnement haal ik op mijn telefoon 170Mbps down en 40Mbps up!

We verbruiken minder dan 100GB per maand dus zo'n 4G verbinding zou ideaal zijn.
Reputatie 7
Badge +17
Hi FlavioX,

Momenteel is 4G voor Thuis een abonnement voor particulieren, maar we kijken op dit moment of we 4G voor Thuis ook zakelijk aan kunnen bieden. Zodra wij meer weten, zullen we dat uiteraard delen!
Reputatie 2
Er zou begin januari nieuws komen over een verbeterde service, ipv. die vervelende bundels.
Reputatie 5
Badge +8
MT_ schreef:

Er zou begin januari nieuws komen over een verbeterde service, ipv. die vervelende bundels.

Als er al iets gebeurt, dan is het denk ik sowieso na half januari. Bij KPN was eind vorig jaar ook de suggestie 'voorjaar 2018' m.b.t. grotere uitrol van hybride DSL+4G in buitengebieden. En ook o.a. een MVO op KPN netwerk gaat 'meer 4G' leveren vanaf 15 jan. Met maar 3 mobiele telecomhardware bedrijven in zicht, zullen ze denk ik elkaar weer meer gaan volgen.
Reputatie 7
Badge +20
@MT_

We verwachten binnen een aantal weken nieuws te hebben over 4G voor Thuis. Nog heel even geduld dus! 🙂
Reputatie 1
Goed nieuws?:?
Reputatie 2
Anamorph schreef:

Goed nieuws?:?

Haha, da's een goeie!
Reputatie 7
Badge +20
Hi all,

Ik had het al aangekondigd, dat er nieuws aan zat te komen en vandaag is het zover: Vanaf 29 januari bieden we Unlimited 4G voor Thuis aan! 😃 In onze FAQ lees je hier alle informatie over en kun je ook vragen over dit nieuwe abonnement stellen!
Reputatie 1
Gelezen. Mijn conclusie: Geen goed nieuws.
Wat een zeperd!! Klantinzicht 0,0. Zou toch anno 2018 niet meer voor hoeven komen.
Reputatie 2
Te triest voor woorden...

Geen pauze optie meer...
Geen nacht downloads meer...
Lagere snelheid...
Nog steeds een limiet... en nog erger! De verbinding verbreekt! Dus moet je als je pech hebt de download opnieuw starten... en laat die dan weer net groter zijn dan die 2GB aanvuller!

😠

Tot zover de co-creatie... en het luisteren naar ons als "gewaardeerde" klanten...
Reputatie 1
Elephantus IT schreef:

Te triest voor woorden...

Geen pauze optie meer...
Geen nacht downloads meer...
Lagere snelheid...
Nog steeds een limiet... en nog erger! De verbinding verbreekt! Dus moet je als je pech hebt de download opnieuw starten... en laat die dan weer net groter zijn dan die 2GB aanvuller!

😠

Tot zover de co-creatie... en het luisteren naar ons als "gewaardeerde" klanten...

Ja ik had ook iets mooiers verwacht en overstappen naar de conculega is voor mij ook geen optie.
Weekendbundel (is toch al 4 keer 50 Gig) ook al geschrapt.
Dure zooi aanhouden of inderdaad genoegen nemen met de trage snelheid.
Echt ontzettend teleurstellend.

Reageer