Work in progress & ideeën 4G voor Thuis

• 11 augustus 2016
  • 271 reacties
  • 23671 Bekeken

Toon eerste reactie

271 reacties

Reputatie 2

Nieuw modem
We zijn aan het kijken naar een nieuw model modem van Huawei. 4G+ & Bridge Mode.

@DennisAmeling is het straks mogelijk je huidige modem `gratis` om te ruilen?
Heb de originele doos nog netjes in de kast liggen.
Reputatie 5
Badge +11
@Elephantus IT
Goede vraag! Dat weten we op dit moment nog niet. Het is wél heel klantvriendelijk 😉 We moeten echt even kijken wat er mogelijk is.

Zodra we meer informatie hierover hebben komen we direct bij jullie terug!
Reputatie 2
Ik dacht,daar komt het grote nieuws voor ons....helaas nog even geduld dus
Reputatie 5
Badge +11
@Robboot11
We hebben morgen wel leuk nieuws voor jullie, maar dat is lang niet zo spannend als een compleet nieuw productaanbod 😉 #spoileralert
Reputatie 2
@Robboot11
We hebben morgen wel leuk nieuws voor jullie, maar dat is lang niet zo spannend als een compleet nieuw productaanbod 😉 #spoileralert

Ik ving vandaag op dat er een mobiel abonnement aan komt met 'onbeperkt' Internet in NL en de gehele EU voor maar 35 euro per maand... het lijkt mij dat dit dus ook effect gaat hebben op de abonnementsvormen van 4g voor thuis...?

* na 5 GB per dag zakt de snelheid terug, wel kun je onbeperkt gratis 5 GB erbij klikken. Nu is dat volgens mij nog een abonnement van 85 euro per maand... maar ik neem aan dat T mobile hier meer over kan /gaat vertellen :8
Reputatie 1
We wachten het leuke nieuws af! @DennisAmeling
Reputatie 3
Badge +2
2 woorden 9 letters http://www.2woorden9letters.nl/ 😃
Reputatie 2
:8 hahaha,wachten duurt altijd lang...;)
Reputatie 2
Er komt iets moois aan,onbeperkt data voor 4g voor thuis voor 35 euro,zoiets zal het wel zijn.....
Iedereen blij.....
Reputatie 1
Er komt iets moois aan,onbeperkt data voor 4g voor thuis voor 35 euro,zoiets zal het wel zijn.....
Iedereen blij.....

Dat zou geweldig zijn!
Reputatie 6
Badge +17
Ik ben bang dat Dennis het vergeten is, ik zal hem morgen wel even porren. Ik heb geen idee als ik het mag zeggen, maar het is helaas niet het bovenstaande. Het is wel leuk positief nieuws, dat wel.
Reputatie 1
@Pilovali kan iedereen gebeuren toch, kun je het niet alvast verklappen? Anders horen we het morgen wel @DennisAmeling! 😃
Reputatie 6
Badge +17
Ik zou het heel graag willen verklappen, maar ik weet niet als dat de bedoeling is. Er zijn geen medewerkers online, dus ik kan niet even vragen. Ach, vergeten is immers menselijk 😉
Reputatie 2
Er zijn geen medewerkers online...

Die zijn allemaal `on the Go`... en ook nog eens Unlimited 😛
Reputatie 5
Badge +11
@all
Sorry voor de late reactie! Ja daar komt-ie dan....

T-Mobile Samen is nu ook beschikbaar voor 4G voor Thuis! Dat betekent KORTING op je abonnement! Heb je mobiel én 4G voor Thuis van T-Mobile? Dan krijg je op beide abonnementen €2,50 korting per maand!

Maak nu je groep aan via My T-Mobile en profiteer van de korting!
Reputatie 2
Wat een dooddoener,te triest voor woorden.......
Reputatie 1
Korting is altijd mooi meegenomen, maar niet waar we op aan het wachten zijn!
Reputatie 3
Badge +2
Bedankt voor dit geweldige aanbod, dit is precies waar ik op zat te wachten. Ik ga gelijk een mobiel abonnement afsluiten en van deze megakorting profiteren ! En natuurlijk blijf ik met een glimlach de ongewijzigde 4G voor thuis tarieven betalen. Dat ik 50 euro voor een BEPERKTE bundel betaal tov 35 euro voor een ONBEPERKTE bundel kan me echt niets schelen en lijkt me zeer redelijk.
Reputatie 1
Nou mensen, dit vindt ik toch een beetje ongepast. Er zit toch wel een hele techniek achter 4G voor Thuis en ik vind niet dat we @DennisAmeling massaal moeten afkraken. Deze jongen en de rest van het 4G voor Thuis team doen hardstikke hun best. En nee, dit is ook niet waar ik op zit te wachten maar een beetje redelijk zijn lijkt me wel gepast! Wie weet komen er nog 'grotere veranderingen' 😃
Reputatie 3
Badge +2
Nou zeg dat klinkt wel erg dramatisch. Er wordt hier niemand persoonlijk afgekraakt, sterker nog in deze en andere threads wordt meerdere malen de waardering voor het team uitgesproken. Echter, feit blijft dat diverse gebruikers al maanden constructieve suggesties doen om de kosten enigzins binnen de perken te houden. Hier horen we vervolgens niets meer op. Als er dan een mega aankondiging wordt gedaan door T-Mobile en 4G-voor-thuis gebruikers vallen wederom buiten de boot dan is de teleurstelling wat mij betreft zeer begrijpelijk. Ik ben uiteraard bereid om een redelijke prijs voor deze service te betalen maar de verschillen met onbeperkt 'normaal' 4G worden nu wel erg groot.
Reputatie 2
Peter,ik vind dat je het heel netjes verwoord hebt,ik heb expres verder niet gereageerd omdat ik de andere reakties af wilde wachten,je had gelijk want wij worden niet serieus genomen...ik ga waarschijnlijk switchen want anders ben ik een dief van mijn eigen portemonnee en 4g voor thuis sterft een langzame dood,zonde!!
Reputatie 2
En Ghsv,ik kan me niet voorstellen dat jij dit een goede aanbieding vind,ik ben zeer teleurgesteld.
Ben met je eens dat ze er hard aan werken en ons deze maand tegemoetgekomen zijn,ik heb ook niks tegen Dennis maar de oplossing is gewoon te gek voor woorden..misschien krijg ik nu een ban maar helaas dan,ik zeg gewoon hoe ik er over denk
Reputatie 1
@Robboot11 nou het is in ieder geval mooi meegenomen toch? En nee, tuurlijk had ik ook iets anders verwacht. Dennis heeft ons toch niet voor niets die 100GB aanvuller gegeven? Ik vind dat we sowieso die 3 weken even moeten af wachten. Allemaal alvast fijn weekend!
ik ben het ook een met roboot en peter, wij willen graag een redelijk betaalbaar 4g abonnement met veel data. een niet onredelijk verzoek in 2017.
ik ben nu aan het testen of ik mijn pc kan programmeren dat hij na elke 5 gb download een automatisch sms-je kan sturen voor weer 5 gb :-)
dan neem ik de 35 p/maand en alles is opgelost.
hoe dan ook ben ik nog steeds afwachtende op een provider met minder restricties op het data gebruik......en het leven gaat weer door.

oja , die aanbieding. bij kpn krijg ik 5 euro korting bij elk abonnement die ik erbij afsluit, mobiel/tv/internet.

dus echt spectaculair is die 2,50 extra niet, sorry dennis maar niks persoonlijks
Reputatie 3
Badge +2
Dat is nog niet eens zo'n slecht idee Michel. Aangezien het een unlimited abo is, een scriptje dat om de zoveel minuten een gratis sms stuurt om op te waarderen. Dat zou kunnen werken 🙂 Niettemin heeft een prijsverlaging of een dataverhoging mijn voorkeur.

Reageer