Work in progress & ideeën 4G voor Thuis

• 11 augustus 2016
  • 271 reacties
  • 23730 Bekeken

Toon eerste reactie

271 reacties

Reputatie 5
Badge +11
@all
Excuses voor de late reactie. Het is helaas niet op tijd gelukt om de 50GB bundel werkend te krijgen, daarom het volgende:

SMS nu WEEKEND naar 2244 vanaf je 4G voor Thuis modem, en je krijgt dan 30GB voor het weekend. Volgende week hebben we de nieuwe bundel klaar met 50GB.

We horen graag jullie ervaringen met de bundel. Ik zal dit topic gedurende het weekend monitoren, mochten er problemen op treden.

Fijn weekend!
Dennis
Hmm - naar een uur ben ik te laat:

"Beste klant, het beschikbare aantal Weekendbundel Intensief internet in NL is helaas uitverkocht. Je kunt deze bundel nu niet meer activeren. Je kunt het volgende week weer proberen. Groet, T-Mobile"
Reputatie 3
Badge +2
Hallo Dennis, goed nieuws, bij mij werkt de bundel weer ; het tegoed gaat niet meer uit mijn normale bundel. Na het weekend zal ik laten weten hoe we het tegoed hebben gebruikt. Bedankt.
Totaal irrelevante informatie aangezien je er vanuit gaat dat enkel degene die niet geheel tevreden over de dienst 4GvT op het forum actief zijn.
Ohja? Leuke verdraaiing van woorden... beter gesteld, het tegenovergestelde is waar...

Draai het even om, het aantal mensen actief op het forum is relatief miniem want op alleen de huidige deelnemers op het forum zou het product geen levensvatbaarheid hebben.

Dit als reactie op:

Tx maar als dit forum leest zul je weten dat het merendeel toch wel die 100GB bij moet kopen dus dan maakt het niet uit.

Ik geef dus aan dat de insinuatie van een 'schijnbare relevante' vertegenwoordiging niet correct is om als 'groot' te beschouwen, als mede een verklaring waarom het niet te verantwoorden is op basis van de aantallen die wel bekend zijn. Uitermate belangrijk en relevant als je tenminste open staat voor zelfreflectie en een wijzigend perspectief om te zoeken naar een oplossing voor iedereen.

Verder:
Dit is geen klaagmuur, klaagbank of kerk om je onvredes vergeven te krijgen... Dit is een forum voor en door mede-klanten in de primaire benadering. Het feit dat je, in plaats van de voorzet tot meedenken tot iets opbouwend aanpakt, op een dergelijke wijze klagen gaat verdedigen geeft mij eigenlijk weinig motivatie tot verdere inzet voor een dienst die ik én niet heb én niet nodig heb én geen belang bij heb...

Zal het onthouden en bij de volgende keer dat ik Dennis spreek dit onderwerp skippen....
Reputatie 5
Badge +11
@gcoupe
We zijn momenteel bezig om extra bundels beschikbaar te maken. Binnen een uur kan ook jij een bundel activeren, ik zal het hier even bevestigen als het mogelijk is.
Reputatie 5
Badge +11
UPDATE: Er zijn weer 500 Weekendbundels beschikbaar! SMS WEEKEND naar 2244 en je krijgt 30GB om helemaal los te gaan dit weekend.

Fijn weekend! ;)

Reputatie 2
Oke,ik ben waarschijnlijk ook wel eens te hard in mijn oordeel geweest waarvoor mijn excuses. Ik begrijp dat dit geen klaagmuur is en ben blij met de geboden oplossingen,maar dit forum is toch bedoeld om feedback te geven? Dan vind ik de reakties van Dennis prima maar van poco loco wel een beetje over de top,frustraties spelen bij ons soms best misschien de boventoon maar van een medewerker verwacht ik zoiets niet....
Verder iedereen een goed weekend en nogmaals,Dennis bedankt!!
Reputatie 1
Super @DennisAmeling het werkt weer!
Reputatie 2
Ik wil niet zeuren, maar kennelijk is het nodig dat je dagelijks dit forum raadpleegt, anders mis je van alles. Zojuist (zaterdagochtend) het bericht over de tijdelijk gratis weekendbundels gelezen. Sms verzonden en direct bericht terug: uitverkocht. Is er echt geen andere manier waarop T-mobile de klanten over dit soort zaken kan informeren. Ik ga toch echt niet de sms berichten in mijn modem controleren (hoe weet ik immers dat daar een bericht in zit) en we hebben nog altijd zoiets als e-mail. Of is dat inmiddels ook al ouderwets?
Reputatie 2
Wij krijgen ook altijd een email als er een nieuwe reaktie is geplaatst.....

hij is leuk 😃
Reputatie 2

hij is leuk :D

Is niet als grap bedoeld hoor.....gewoon de waarheid!
Reputatie 1
Is het trouwens niet wat om te kijken in hoeverre jullie grotere bundels of onbeperkt internet kunnen aanbieden tegen een lagere snelheid?
Bijvoorbeeld 'max. 20 mb/s bij onbeperkt internet/grotere bundel? Daar kun je eigenlijk alles al mee doen en voorkom je overbelasting van het netwerk lijkt me, omdat het netwerk geen onbeperkte capaciteit heeft natuurlijk. Zou dat iets zijn waar jullie wat mee kunnen?

Groetjes.
Goede avond, als newbie heb met veel interesse dit forum doorgelezen. Ik vraag me af waarom eigenlijk de internet providers niet de klanten willen factureren zoals de elektriciteit gas of water bedrijven dat doen, obv gebruikte data zeg maar per gebruikte MBs per maand en niet per vaste bundels. Het is lastig in te schatten vooraf hoeveel data je zult gebruiken in een maand en als je teveel data overhad aan het einde van de maand dan heb je betaald voor wat je niet hebt gebruikt. Is dit dan niet een betere (eerlijkere) manier om de kosten te verrekenen?

Andere vraag: Ik zag ergens in dit forum dat als je een internetspeed test uitvoert, dan gaat er veel data verloren! klopt dat? Ben twee dagen geleden gestart en de wijzer nu al 20gb gezakt! heb niks bijzonders gedaan deze dagen, wel een paar speed tests uitgevoerd. waar kan het aan liggen?
Reputatie 2

hij is leuk :D

Is niet als grap bedoeld hoor.....gewoon de waarheid!

Ja en, wat moet ik daarmee dan. Een e-mail krijgen dat er in de topic waarin ik iets heb geschreven weer iets is bij gepost, geeft mij nog geen informatie over bijvoorbeeld de mogelijkheid dat er een beperkt aantal weekendbundels te krijgen is.
Reputatie 3
Badge +2

Andere vraag: Ik zag ergens in dit forum dat als je een internetspeed test uitvoert, dan gaat er veel data verloren! klopt dat? Ben twee dagen geleden gestart en de wijzer nu al 20gb gezakt! heb niks bijzonders gedaan deze dagen, wel een paar speed tests uitgevoerd. waar kan het aan liggen?

Ja dat klopt, volgens mij 'kost' 1 speedtest zo rond de 100MB dus als je aan het experimenteren bent met bv je antenne gaat het erg hard. Het verzoek om deze speedtesten buiten de bundel te houden staat al enige tijd in de lijst met verzoeken.
Reputatie 3
Badge +2
@all
Excuses voor de late reactie. Het is helaas niet op tijd gelukt om de 50GB bundel werkend te krijgen, daarom het volgende:

SMS nu WEEKEND naar 2244 vanaf je 4G voor Thuis modem, en je krijgt dan 30GB voor het weekend. Volgende week hebben we de nieuwe bundel klaar met 50GB.

We horen graag jullie ervaringen met de bundel. Ik zal dit topic gedurende het weekend monitoren, mochten er problemen op treden.

Fijn weekend!
Dennis

Dennis bedankt voor een (data)stressvrij weekend. Zoals beloofd hierbij wat feedback over het gebruik. We hebben bijna de volledige bundel opgebruikt. Mijn inschatting over de opsplitsing : 'gewoon' internetgebruik (kranten, nieuwssites, facebook etc) 30%, Youtube, Skype, Online tv kijken op Ipad 40%, downloads van grote bestanden 20%, Overige (spotify, flipboard, pinterest) 10%
@robboot11

dat van die email wist ik echt niet, excuses.

kun je mij vertellen waar ik dat moet instellen?

bvd, michel
Reputatie 1
@all

Fijn weekend!
Dennis

Dan zal ik ook maar even feedback geven. 🙂
Het meeste dataverbruik ging naar Netflix en RTL XL. De bundel werkte verder prima, alleen was 'ie iets eerder op dan gepland, zondagavond rond een uur of half 10 dacht ik. Voor de rest geen opmerkingen, alleen dat we gewoon lekker onze gang konden gaan wat betreft internetgebruik!
Is het trouwens niet wat om te kijken in hoeverre jullie grotere bundels of onbeperkt internet kunnen aanbieden tegen een lagere snelheid?
Bijvoorbeeld 'max. 20 mb/s bij onbeperkt internet/grotere bundel? Daar kun je eigenlijk alles al mee doen en voorkom je overbelasting van het netwerk lijkt me, omdat het netwerk geen onbeperkte capaciteit heeft natuurlijk. Zou dat iets zijn waar jullie wat mee kunnen?

Groetjes.

Beste GHSV, dank voor je ideeën. Helaas kunnen we vanwege de bescherming van ons netwerk geen onbeperkte bundels aanbieden. Dus de weekendbundel is voorlopig de enige oplossing. Hopelijk scheelt dit weer wat in je gebruik. Groet, Viola
Goede avond, als newbie heb met veel interesse dit forum doorgelezen. Ik vraag me af waarom eigenlijk de internet providers niet de klanten willen factureren zoals de elektriciteit gas of water bedrijven dat doen, obv gebruikte data zeg maar per gebruikte MBs per maand en niet per vaste bundels. Het is lastig in te schatten vooraf hoeveel data je zult gebruiken in een maand en als je teveel data overhad aan het einde van de maand dan heb je betaald voor wat je niet hebt gebruikt. Is dit dan niet een betere (eerlijkere) manier om de kosten te verrekenen?

Beste MD99, dat is inderdaad een leuk idee, alleen veel klanten vinden dit eng omdat ze dan niet weten hoeveel data ze gaan gebruiken. Dat is onzeker en dat kan tot onverwachte kosten komen, daarom hebben we bundels. Eigenlijk ter bescherming van onze klanten. 🙂
En wat betreft de speedtest, dat kost data inderdaad, maar ook weer geen 20GB. Weet niet hoeveel je er hebt gedaan? Ik zal ook niet heel de dag door testen doen als ik jou was. Groetjes, Viola
...maar van poco loco wel een beetje over de top,frustraties spelen bij ons soms best misschien de boventoon maar van een medewerker verwacht ik zoiets niet....
En hierbij benadruk je de twee voornaamste problemen op dit forum:
- Het niet nauwkeurig lezen van posts (een reactie op een lopende discussie)
- Het niet lezen van alle geleverde informatie... (iets met wat er onder elke post van mij staat)

Maar, gezien steeds meer mensen 'ik trek mijn eigen mening' verwarren met 'hij is het niet met me eens dus hij moet wel een T-Mobile medewerker zijn'... Dennis, waar kan ik declareren?
@poco

misschien kom je over als een medewerker?
zie dat maar als positief?
Reputatie 2
...maar van poco loco wel een beetje over de top,frustraties spelen bij ons soms best misschien de boventoon maar van een medewerker verwacht ik zoiets niet....
En hierbij benadruk je de twee voornaamste problemen op dit forum:
- Het niet nauwkeurig lezen van posts (een reactie op een lopende discussie)
- Het niet lezen van alle geleverde informatie... (iets met wat er onder elke post van mij staat)

Maar, gezien steeds meer mensen 'ik trek mijn eigen mening' verwarren met 'hij is het niet met me eens dus hij moet wel een T-Mobile medewerker zijn'... Dennis, waar kan ik declareren?

Haha,had je me mooi om de tuin geleid,chapeau:D
Reputatie 2
Dennis nog bedankt,de weekendbundel werkte perfekt!
Als de weekendbundels aktief blijven of de bundel verhoogd word naar 200gb ben ik een supertevreden klant en hoef ik niets meer te posten:8
Iedereen een fijne avond!!

Reageer