Work in progress & ideeën 4G voor Thuis

• 11 augustus 2016
  • 271 reacties
  • 23714 Bekeken

Toon eerste reactie

271 reacties

Reputatie 2
@robboot11

dat van die email wist ik echt niet, excuses.

kun je mij vertellen waar ik dat moet instellen?

bvd, michel

Hoi michael-kls,ik heb niets ingesteld maar kreeg automatisch een email als er een nieuwe reaktie was geplaatst,tot gisteren,nu werkt dat bij mij ook niet meer,vreemd....
Maar een fijne avond gewenst!!
Reputatie 6
Badge +15
Hey all,

Gek dat jullie geen e-mailtjes meer ontvangen! Hebben jullie in de openingspost van dit topic op 'Subscribe' geklikt? Je voegt het topic dan toe aan je favorieten en je behoort dan wel mailtjes te ontvangen.

Hoor het graag! 🙂
Reputatie 2
Het werkt weer Amy hoor bij mij,waarschijnlijk een storing oid,bedankt!
Helaas lukt bijkopen van de bundels niet meer, dus zo einde internet, 6 1/2 uur voor nieuwe bundel.
Reputatie 5
Badge +11
@all
De speciale 4G voor Thuis Weekendbundel van 50GB is klaar voor gebruik!

SMS "WEEKENDTHUIS" naar 2244 met je 4G voor Thuis modem en je krijgt dit weekend 50GB data. LET OP: We hebben diverse (succesvolle) tests uitgevoerd, maar het kan natuurlijk altijd zijn dat er iets mis gaat. Dit is en blijft een experimenteel product. Mocht je iets vreemds tegenkomen, dan horen we het graag! 😃
Reputatie 1
Zoals 't nu lijkt gaat alles goed!
Reputatie 5
Badge +11
@GHSV
Dat ziet er inderdaad goed uit! Ik heb er vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komen bij het activeren van de bundel vanavond 😃
Reputatie 2
Bij mij lukt het niet. Krijg deze melding:
"Beste klant, de Weekendbundel die je besteld hebt kan niet worden geactiveerd omdat deze samenvalt met een eerder bestelde bundel. Probeer het later nog eens. Groet, T-Mobile"

Ik heb vorige week de bundel van vorige weekend besteld (met de code van vorige week "WEEKEND" maar die is nooit geactiveerd. Blokkeert dat nu de bestelling van de nieuwe bundel? Zo ja. Hoe kun je dat oplossen Dennis?
donderdag WEEKEND getext naar 2244, krijg ik nu 30Gig ipv 50 ?
Reputatie 3
Badge +2
Het is gelukt alleen heb ik de gewone weekendbundel van 30GB ontvangen (ben ik ook blij mee hoor) groet Peter
Reputatie 2
@all
De speciale 4G voor Thuis Weekendbundel van 50GB

SMS "WEEKENDTHUIS" naar 2244 met je 4G voor Thuis modem en je krijgt dit weekend 50GB data. LET OP: We hebben diverse (succesvolle) tests uitgevoerd, maar het kan natuurlijk altijd zijn dat er iets mis gaat. Dit is en blijft een experimenteel product. Mocht je iets vreemds tegenkomen, dan horen we het graag! :D

Hallo dennis,ik ben zo bijdehand geweest om maandag al een weekendbundel te aktiveren,wel maar 30 gb maar die werkt ook nu...
Volgende week hoop ik wat geduldiger te zijn....
Iedereen een goed weekend gewenst!
ook 30 Gb weekend bundel. lekker films kijken.
Reputatie 5
Badge +11
@jastsali
Heb je uiteindelijk een bundel toegewezen gekregen?

@guusdevries24
Nice, veel plezier ermee! :D

@peter4GT, @Robboot11
Oke, volgend weekend gaan we voor de 50GB! 🙂
Reputatie 6
Badge +11
Heb net weekend SMS verzonden en zie nu 50G tijdelijke internet bundel bij gebruiksstatus en zo te zien gaat nu de videostreaming etc daarvanaf.
Ik wil ook eens kijken of KNIPPR nog steeds af en toe hapert ( was afgelopen week geregeld zo) als ik het meerdere uren gebruik. Aan de 4G snelheid lijkt het niet te liggen want die is altijd wel > 10Mbps voor zover ik heb gemeten, maar varieert wel sterk afhankelijk van tijdstip en cell-ID.
Reputatie 2
@Dennis: Ja, maar ook ik heb de 30GB bundel gekregen. Blij mee. Volgende week niet te vroeg in de week aanvragen via SMS. Is dat de oplossing?
Reputatie 5
Badge +11
@jastsali
De oplossing is om "WEEKENDTHUIS" te SMS'en i.p.v. "WEEKEND". De WEEKENDTHUIS bundel heeft altijd 50GB. 🙂
Op aanraden van jullie Twitter collega's heb ik mijn weekend bundel geactiveerd en werkt tot heden goed! Hopelijk komen er meerdere updates/verbeteringen omtrent 4GvT. Ik ben namelijk sinds kort in bezit van 4GvT omdat ik thuis geen vaste aansluiting kan krijgen en dat KPN het niet als een buitengebied zit.. Keep up posting!
Reputatie 2
Oke Dennis,de weekendbundel werkte perfekt vandaag en gisteren,vanmiddag aangevuld met een weekendthuis bundel die ik uiteraard niet verbruik,maar ook dat werkt prima!
Ik ben super tevreden als deze mogelijkheid blijft,ik ben er van afhankelijk omdat,zoals de naam al zegt,ik op een boot woon en geen kabelaansluiting heb.
Super tevreden!
Reputatie 5
Badge +11
@NEXRO, @Robboot11
Goed om te horen dat de Weekendbundel goed werkt! 😃
Reputatie 2
@Dennis. Weekendbundel heeft afgelopen weekend perfect gewerkt. Volgende week gaan we voor de 50GB. Dank voor de tip.
Jammer dat ik nu pas lees dat er een weekendbundel is.
Voor komend weekend ben ik wel benieuwd hoe dit normaal werkt. Want net als de meesten hier zit ik niet in het KPN buitengebied, maar is er ook geen fatsoenlijke internet verbinding.
Dus 4g voor Thuis + KNIPPR is ideaal, alleen gaan de GB's erg hard met tv kijken.
Reputatie 1
Ik heb trouwens nog een idee @T-Mobile,

is het wat om bijvoorbeeld een 'extra' bij de abonnementen te doen van 50 en 100GB, zoals de nachtbundel nu. Hetgeen waar ik aan zat te denken was dat de eerste paar GB'tes niet uit de bundel gaan, dus bijvoorbeeld 'elke dag een x aantal GB dat niet uit je bundel gaat' en als dat op is dat het verbruik weer uit de normale databundel gaat. Hoop dat jullie er wat mee kunnen, we mochten namelijk met ideeën komen. :)

@DennisAmeling zou je even naar m'n privébericht kunnen kijken? Denk dat je het nog niet gelezen hebt. Alvast bedankt! 🙂
Reputatie 2
Jammer dat ik nu pas lees dat er een weekendbundel is.
Voor komend weekend ben ik wel benieuwd hoe dit normaal werkt. Want net als de meesten hier zit ik niet in het KPN buitengebied, maar is er ook geen fatsoenlijke internet verbinding.
Dus 4g voor Thuis + KNIPPR is ideaal, alleen gaan de GB's erg hard met tv kijken.

Ben ik met je eens,ik heb dan nog geen knippr maar ziggo go via een vriend,maar de gb vliegen er inderdaad doorheen,daarom ben ik superblij met de weekendbundels maar hoop ook dat er een voordelig abbo komt van 200gb....
Ik heb trouwens nog een idee @T-Mobile,

is het wat om bijvoorbeeld een 'extra' bij de abonnementen te doen van 50 en 100GB, zoals de nachtbundel nu. Hetgeen waar ik aan zat te denken was dat de eerste paar GB'tes niet uit de bundel gaan, dus bijvoorbeeld 'elke dag een x aantal GB dat niet uit je bundel gaat' en als dat op is dat het verbruik weer uit de normale databundel gaat. Hoop dat jullie er wat mee kunnen, we mochten namelijk met ideeën komen. :)

@DennisAmeling zou je even naar m'n privébericht kunnen kijken? Denk dat je het nog niet gelezen hebt. Alvast bedankt! :)

@GHSV, dank voor je ideeën. We kijken momenteel naar het verbeteren van de propositie en nemen het mee als idee. Wat vind je het voordeel van een aantal extra MB's per dag erbij? Dat is eigenlijk toch het vergroten van je databundel? OF anders gezegd: wat maakt dit voor jou aantrekkelijk? Dank voor je input! Groetjes, Viola
waarom niet standaard bij je 100 Gb abo, net als je nachtbundel, een weekendbundel van 50 Gb.
zonder elke keer een SMS te moeten sturen. het grote manco van 4Gvoorthuis is met de weekendbundel verdwenen voor mij.
groeten, Guus

Reageer